Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BEX zbyt duże ciśnienie paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam problem. zmieniłem pompę na walbro 255 i przy okazji filtr paliwa. Po wymianie filtra i wpięciu sie w listwę manometrem zobaczyłem ze wali 5.3 bara około. filtr był kupiony z serwisu aso. stwierdziłem ze może być uszkodzony i kupiłem bosha ale sytuacja jest taka sama. całość podpięta jak na zdjęciu niżej. dodatkowo nagrałem filmik w którym wypiąłem przewód od regulatora ciśnienia paliwa i na moje przy odpalonym silniku powinna tamtędy lecieć waha. i teraz pytanie następujące. możliwe ze oba filtry są uszkodzone ? czy przyczyna takiego stanu rzeczy możne być gdzieś indziej ? bede wdzięczny za każdą sensowną sugestie.

 

IMG_1775.JPG

Edytowane przez ko zack
Opublikowano

Nie powinna lecieć tam wacha. 

Zajrzyj do kosza paliwowego, będziesz miał tam zasilanie i powrót, sprawdź czy paliwo wraca do zbiornika. 

A po drugie to kup listwe z b5 i przerób to na regulator przy listwie na sztywne 4 bar z dodatkowym przewodem od powrotu. 

Opublikowano

na logikę wedlug schematu to jest kruciec regulatora ciśnienia. wiec skoro jest on 4barowy a pompa na listwę daje 5,3 no to powinien sie otworzyć i ulać do zbiornika palio aby te ciśnienie wyrównać do 4 barów. tylko pytanie czy mam taki niefart ze oba filtry są uszkodzone ?  

Opublikowano

Odpiąłeś przewód oznaczony nr 3. To jest odpowietrzenie, a nie przewód regulujący regulator ciśniena paliwa, bo tam nie dochodzi żadne podciśnienie. Masz zasilanie z baku i powrót do baku, po jednej stronie, a po drugiej zasilanie listwy i odpowietrzenie. Miałem identyczny problem. Wstawiaj listwę z powrotem i będzie spokój i filtry tańsze ;) 
Poczytaj sobie mój temat to powinno dać Ci jakiś pogląd na to.

 

Opublikowano (edytowane)

Panowie i Panie temat ciśnienia rozwiązany. filtr okazał się być ok. problemem były 2 elementy które tworzyły tak zwane "wąskie gardło" przez co pompa wyższej wydajności (w moim przypadku walbro 255) dawała dużo więcej objętości paliwa i odpływ nie mógł go odprowadzić w czasie wiec narastało ciśnienie na listwie. pierwsze to odpływ z filtra paliwa. widać na zdjęciu zwężony otwór wewnątrz filtra, w moim przypadku rozwierciłem to wiertłem fi 4,2 (najlepiej trzymając filtr w dół odpływem i wiercąc w górę, wtedy cały wiór powinien wyjść z wiertłem, jednak dobrze jest przelać na zapalonym aucie na 2sek do butelki), drugi to zaworek (eżektor) na koszu pompy paliwa (zaznaczone na zdjęciu). sytuacja ta sama. wypiąłem i rozwierciłem. efekt widać na foto. miałem 5,3-5,5 bara czasami a teraz 4,2 bara

traczu_ica twój temat był bardzo pomocny. dzieki 

IMG-1780.JPG

IMG-1783.jpg

IMG-1786.jpg

Edytowane przez ko zack

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...