ramzestdi Opublikowano 8 Maja 2020 Opublikowano 8 Maja 2020 Cześć. Mam zrobiony chip z 204 na prawdopodobnie ok 270 kuca. Nie mam na to wykresu, ale widzę kolosalną różnicę, problem w tym, że przy 1800 obrotów tak do 2200 np na 6stym biegu ( manual ) trzęsie mi mega budą, wyżej drgania ustają i jest cicho. Ma ktoś pomysły dlaczego tak może być ? Dodam ,ze całe sprzęgło robione było w styczniu ;]
Łukasz13 Opublikowano 8 Maja 2020 Opublikowano 8 Maja 2020 Pewnie za dużo nm w tym zakresie i dwumas nie daje rady. 1
marcin4x4 Opublikowano 9 Maja 2020 Opublikowano 9 Maja 2020 albo coś z paliwem... jedź do kogoś normalnego na soft.
dekiel 13 Opublikowano 9 Maja 2020 Opublikowano 9 Maja 2020 Prawdopodobnie? Powinieneś hamować auto przed i po modyfikacji. Dość duży przyrost jak na sam program . Prawdopodobnie dwumas nie wyrabia z niutonami jak napisał Łukasz 13.
marcin4x4 Opublikowano 9 Maja 2020 Opublikowano 9 Maja 2020 10 godzin temu, dekiel 13 napisał: Dość duży przyrost jak na sam program normalny dla zdrowej jednostki... po za tym to wynik tylko teoretyczny. W dniu 8.05.2020 o 21:15, ramzestdi napisał: trzęsie mi mega budą, wyżej drgania ustają i jest cicho. sprecyzuj ... magiczna kula się popsuła.. pompa paliwa, wtryski, zły soft, wał, ewentualnie 2mas.
dekiel 13 Opublikowano 9 Maja 2020 Opublikowano 9 Maja 2020 26 minut temu, marcin4x4 napisał: normalny dla zdrowej jednostki... po za tym to wynik tylko teoretyczny. 30% przyrostu samym softem , wypadało by grzebnąć w wydechu i dolocie aby ulżyć turbo i mieć dodatkowe przyrosty mocy i momentu. Max po hamowaniu 250/520 uważam / bezpieczny program Stage 1/, na razie to wróżenie z fusów bo kolega nawet nie wie co ma.
marcin4x4 Opublikowano 9 Maja 2020 Opublikowano 9 Maja 2020 (edytowane) 39 minut temu, dekiel 13 napisał: 30% przyrostu samym softem , wypadało by grzebnąć w wydechu i dolocie aby ulżyć turbo i mieć dodatkowe przyrosty mocy i momentu. Max po hamowaniu 250/520 uważam / bezpieczny program Stage 1/, na razie to wróżenie z fusów bo kolega nawet nie wie co ma. ASB / BMK miały montowane KKK bv50 lub GTB2260vk zależnie od rocznika i modelu (w A6 jak leci). Więc rozrzut macowy masz od ~200 do 239. Nowsze silniki z B8 jak CCWA również mają GTB 2260VK i hybrydy biją pod 400 koni. Dopiero nowsze jednostki mają VZK i GTD. ASB BMK - ten sam wydech ASB / BMK / CAP (B8) ten sam układ paliwowy. Mało tego w B7 siedziała mocniejsza pompa CR, którą swapują do B8. na 250/500 robią się trupy z lejącymi wtryskami a ASB nie miał nigdy 204 koni, więc jak już to mówimy o przyroście ~40 koni. Edytowane 9 Maja 2020 przez marcin4x4
dekiel 13 Opublikowano 9 Maja 2020 Opublikowano 9 Maja 2020 Mnie chodzi o konkretny przypadek wyżej a nie rozrzuty mocowe silników. Zakładając ,że ma 270 z 204 to przyrost samym softem jest z 204 jest oczywiście możliwy , kwestia koksu dołożonego / dawki paliwa , czasy otwarcia wtrysków itp. A co za tym idzie czy nie będzie skutków ubocznych a jak widać chyba są. Kwestia jazdy właściciela to już inna sprawa.
marcin4x4 Opublikowano 9 Maja 2020 Opublikowano 9 Maja 2020 Nie rozumiesz że BKN (204) i ASB (233) to praktycznie ten sam silnik i kręci się tak samo ? nie filozofuj bo Ci to nie wychodzi.
dekiel 13 Opublikowano 10 Maja 2020 Opublikowano 10 Maja 2020 4 godziny temu, marcin4x4 napisał: Nie rozumiesz że BKN (204) i ASB (233) to praktycznie ten sam silnik i kręci się tak samo ? nie filozofuj bo Ci to nie wychodzi.
ramzestdi Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Opublikowano 15 Maja 2020 (edytowane) Sorry chłopaki, że się nie udzielałem kilka dni, ale bardzo mało czasu miałem. Byłem u tego tunera, stwierdził, że to przez napęd quattro i żeby drgania ustały trzeba trochę zmniejszyć moc. Najbardziej jest to odczuwalne na piątym i szóstym biegu od 2 tyś obrotów do 2,200 to jest takie trzęsienie budą, przy wyższych obrotach ustaje. Pytaliście co było robione w samochodzie to tak : W tamtym roku wymieniałem całe sprzęgło i rozrząd, potem 6 wtrysków+czyszczenie całego układu paliwowego + regeneracja turbo. Wydech praktycznie goły, został tylko jeden kat, ten przy silniku z sondami, Egr wyłączony Samochód naprawdę śmiga aż miło, tuner mówił, że wtryski są ustawione na maksymalną dawkę paliwa. Aha i z tyłu praktycznie 0 dymu ( prawie goła rura ) więc chyba to na duży plus Znajomego 1.9 tdi mocniej kopci z ekogównami w wydechu Edytowane 15 Maja 2020 przez ramzestdi
gozdzik77 Opublikowano 16 Maja 2020 Opublikowano 16 Maja 2020 Jak masz to wstaw wykres z hamowni? Dwumas masz nowy czy po regeneracji?
ramzestdi Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 W dniu 16.05.2020 o 14:39, gozdzik77 napisał: Jak masz to wstaw wykres z hamowni? Dwumas masz nowy czy po regeneracji? wykresu nie mam, a dwumas jest nowy
gozdzik77 Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Pewnie tuner ma racje że za dużo mocy i momentu z dołu i trzeba trochę zdjąć.
marcin4x4 Opublikowano 24 Maja 2020 Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) Jak masz nowe wtryski i przelot to realnie możesz mieć więcej, nawet powyżej 290ps. Edytowane 24 Maja 2020 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się