Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam Koledzy,

Od kupna auta zmagam się z następującym problemem że zdarza się że podczas włączonych świateł drogowych (długich) zdarza im się jakby opadały, coś się rozłączało, czasem po chwili wracają czasem nie...(na desce ikona cały czas się pali)
Nie ma jakiejś większej reguł, czasem działają dobrze przez cały okres użytkowania z 15-20 minut, czasem opadają dosłownie po 30 sekundach.

Próbowałem zrobić reserch na forum i stawiam że mogą to być uszkodzone elektromagnesy... dziwi mnie tylko, że co oba naraz by padły to normalne?

Co powinienem sprawdzić zanim zajmę się za ich wymianę?

Na VCDSie żadnych błędów w długich nie ma, zarniki świeże i pewne.

Czy to prawda że do ich wymiany konieczne będzie rozklejanie lampy, i czy wtedy jak już będę rozklejać to pokusiłbym się o montaż soczewk z A4 B8 FL, czego dokładnie bede potrzebował oprócz soczewek z A4 B8 i elektromagnesów? Czy elektromagnesy np. z b8 lift też pasjuą?

Posted
52 minuty temu, golden87 napisał:

Czy to prawda że do ich wymiany konieczne będzie rozklejanie lampy, i czy wtedy jak już będę rozklejać to pokusiłbym się o montaż soczewk z A4 B8 FL, czego dokładnie bede potrzebował oprócz soczewek z A4 B8 i elektromagnesów? Czy elektromagnesy np. z b8 lift też pasjuą?

Do wymiany soczewek musisz rozklejać reflektor. Nie stwarza to problemu bo reflektory w B7 masz na miękkim kleju, butylu. Potrzebujesz tylko soczewki z B8,5, trochę wolnego czasu i kilka torxów ale to już było opisywane w dziale DIY. Co do samych elektromagnesów to nie interesują Cię one jeśli zmieniasz całe soczewki bo są uzbrojone i wchodzą p&p.

Posted
2 minuty temu, afroo. napisał:

Do wymiany soczewek musisz rozklejać reflektor. Nie stwarza to problemu bo reflektory w B7 masz na miękkim kleju, butylu. Potrzebujesz tylko soczewki z B8,5, trochę wolnego czasu i kilka torxów ale to już było opisywane w dziale DIY. Co do samych elektromagnesów to nie interesują Cię one jeśli zmieniasz całe soczewki bo są uzbrojone i wchodzą p&p.

Dzięki za odpowiedź, czyli rozumiem że jak zmienie soczewki z A4 B8 FL to już problem opadających świateł sam powinien się rozwiązać :) ?

Posted

Nie słyszałem, żeby ktoś miał taki problem na soczewkach z B8,5. Być może u Ciebie jest jakiś problem z elektryką ale jeśli soczewka i tak ma być wyjmowana i sprawdzana to już osobiście wolałbym wrzucić B8,5.

Posted
7 minut temu, afroo. napisał:

Nie słyszałem, żeby ktoś miał taki problem na soczewkach z B8,5. Być może u Ciebie jest jakiś problem z elektryką ale jeśli soczewka i tak ma być wyjmowana i sprawdzana to już osobiście wolałbym wrzucić B8,5.

Mam takie samo zdanie jak Ty, jak juz rozklejać lampe,  to zrobić od razu "upgrade".

Jak będę mieć już pewość ze mam sprawny set i dalej to nie rozwiąże problemu, bede szedł po instalacji...

Posted (edited)

Podepnij inny reflektor i sprawdź zachowanie przesłony. Jeśli będzie ok to masz potwierdzony problem z elektromagnesem. Jeśli wciąż będą opadały to do sprawdzenia instalacja do reflektora. Chociaż wydaje mi się, że jeśli problemem byłaby instalacja to wywalało by jakiś błąd. :eusathink:

Edited by afroo.
Posted
Godzinę temu, afroo. napisał:

Podepnij inny reflektor i sprawdź zachowanie przesłony. Jeśli będzie ok to masz potwierdzony problem z elektromagnesem. Jeśli wciąż będą opadały to do sprawdzenia instalacja do reflektora. Chociaż wydaje mi się, że jeśli problemem byłaby instalacja to wywalało by jakiś błąd. :eusathink:

Niestety nie mam dostępu do innego refelektora... dziwi mnie tylko to że oba naraz opadają.... gdyby opadał jeden na 99% miałbym problem z elektromganesem.
Chyba ze to tak ma być jak jeden nie daje rady to z automatu wyłącza drugi...

Błędów 0...

Co smieszne jest, raz potrafi działać przez 15 minut bez żadnego problemu, a raz opada zaraz po włączeniu... Opada podnosi, za chwile znowu działa, potem znowu opada itd.

Posted

To na pewno przesłona długich? Może samopoziom wariuje?

Posted
1 godzinę temu, afroo. napisał:

To na pewno przesłona długich? Może samopoziom wariuje?

Właśnie tego nie jestem pewien... :/ Taką teorie na początku sobie postawiłem ale możę błędnie

Ale to rozumem, ze jakimś błędem by sypało ?

A tu czysto, wszędzie... Sam nie wiem od czego zacząć.

Posted

JA też bym szedł w kierunku błędnego samopoziomowania. Jak złapie to trzyma poziom a jak nie łapie to opadają oba. Jakby jeden to pół biedy można szukac problemu w lampie ale jeśli jednocześnie opadają dwa to ja bym szukał głębiej

Posted
15 minut temu, muniek32 napisał:

JA też bym szedł w kierunku błędnego samopoziomowania. Jak złapie to trzyma poziom a jak nie łapie to opadają oba. Jakby jeden to pół biedy można szukac problemu w lampie ale jeśli jednocześnie opadają dwa to ja bym szukał głębiej

Spróbuje moze podnieść auto, zobaczyć, zdjąc koła i zobaczyć w jakim stanie są wtyczki, czy nie są mocno zaśniedziałe itd, spsikać kotanktem, pocyszcić z syfu ,podpiąc jeszcze raz to na początek, błędów żadnych nie ma, tak czytam że jakby coś było z nimi nie tak, to raczej błąd by sypało zarówno w VCDS jak i na desce.

Posted

I doszedłeś o co chodziło?

  • 2 weeks later...
Posted

Cześć. Dopnę się do tematu. Mój przypadek, może trochę jest podobny, tylko u mnie problem tkwi w prawej lampie. Jak kupiłem samochód to prawa lampa na dziurach trochę mrugała a trochę nie, na jakiś mini hopkach tak samo. Kiedy byłem w trakcie rozbierania chciałem wypiąć wtyczkę od elektromagnesu. Pyk i jeden kabelek leciutko się wysunął z wtyczki a drugi był praktycznie cały urwany. Kable zostały w ręce. Po delikatnym lutowaniu jeździłem, bo mojej kamienistej drodze, pod górę w dół i grało. Ale po wyjechaniu w trasę prawa lampa na długich mruga ale już nie tak często jak wcześniej. Fakt pin nie był do końca dociśnięty i ten bolczyk co ma go trzymać nie jest na swoim miejscu. W tym przypadku raczej wykluczam awarię elektromagnesu. A wy? 

Ps. Nigdy nie miałem do czynienia ze światłami ksenonowymi. Takie pytanko z mojej strony. Kiedy jadę na dziennych i chce komuś mrugnąć długimi to zmniejszam tym żywotność palnika? 

  • 2 months later...
Posted (edited)

Na żywotność żarników wpływa ich ilość zapalania się. Czym częściej się zapalają tym krócej "żyją". Czyli odp. brzmi: tak.

Edited by Muskel1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...