Jump to content
1 1
Marcinlbn24

Zwykłe turbo czy hybryda?

Recommended Posts

Witam mam problem otwórz w mojej a4 b7 1.8t (BFB) na wolnych obrotach dymi mi z tłumika jak jest silnik nagrzany A jak jadę nie ma dymu turbo się kończy?

Drugie moje pytanie jak okaże się że to turbo to czy hybryda będzie pasować ? I na jakiej zasadzie będzie to działać będzie sam przyrost mocy po montażu hybrydy ? Bez ingerencji w oprogramowanie ? Czy jak ? I jaka moc jest brana pod uwagę???

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ubywa oleju przy tym? Nie koniecznie to akurat turbo. Trzeba by ściągnąć tip i chociaż zobaczyć jaki luz na wirniku. Może uszczelniacze zaworowe, albo jeszcze kupa innych rzeczy.

Hybryda na bazie k03/k03s będzie pasować, jedna p&p inna może mieć inną średnicę na tip. Zależy jaka hybryda to będzie potrzebna korekta w sofcie w większości przypadków, ale przy jakiejś stage1+ obędzie się bez korekty. Ale tu znów jak chcesz przyrost to ciągnie to za sobą wtryski, IC i masę innych rzeczy, wszystko zależy od oczekiwań.

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, MichauKR napisał:

A ubywa oleju przy tym? Nie koniecznie to akurat turbo. Trzeba by ściągnąć tip i chociaż zobaczyć jaki luz na wirniku. Może uszczelniacze zaworowe, albo jeszcze kupa innych rzeczy.

Hybryda na bazie k03/k03s będzie pasować, jedna p&p inna może mieć inną średnicę na tip. Zależy jaka hybryda to będzie potrzebna korekta w sofcie w większości przypadków, ale przy jakiejś stage1+ obędzie się bez korekty. Ale tu znów jak chcesz przyrost to ciągnie to za sobą wtryski, IC i masę innych rzeczy, wszystko zależy od oczekiwań.

Tu jest temat na 99% to że turbo olej mi też ginie ale nie za dużo ale też mam tak że turbo mi świszczy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odme lepiej sprawdz. U mnie turbo świszczy od 6lat, a nie ma luzu, łopatki całe i dmucha jak trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, przem8 napisał:

Odme lepiej sprawdz. U mnie turbo świszczy od 6lat, a nie ma luzu, łopatki całe i dmucha jak trzeba.

A jak można sprawdzić odmę tą? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacznij od tego czy ten grzybek odmy jest sprawny. Odma ma być drozna i wszelkie zaworki mają działać prawidłowo. Jak turbo pije olej to powinno go być sporo w dolocie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.05.2020 o 11:35, Marcinlbn24 napisał:

Witam mam problem otwórz w mojej a4 b7 1.8t (BFB) na wolnych obrotach dymi mi z tłumika jak jest silnik nagrzany A jak jadę nie ma dymu turbo się kończy?

Drugie moje pytanie jak okaże się że to turbo to czy hybryda będzie pasować ? I na jakiej zasadzie będzie to działać będzie sam przyrost mocy po montażu hybrydy ? Bez ingerencji w oprogramowanie ? Czy jak ? I jaka moc jest brana pod uwagę???

Jaki kolor dymu?

A co do hybrydy to kwestia jeszcze jaka. Są hybrydy, które można włożyć i jeździć na seryjnym sofcie bez problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...