Marcinlbn24 Posted May 21, 2020 Posted May 21, 2020 Witam mam problem otwórz w mojej a4 b7 1.8t (BFB) na wolnych obrotach dymi mi z tłumika jak jest silnik nagrzany A jak jadę nie ma dymu turbo się kończy? Drugie moje pytanie jak okaże się że to turbo to czy hybryda będzie pasować ? I na jakiej zasadzie będzie to działać będzie sam przyrost mocy po montażu hybrydy ? Bez ingerencji w oprogramowanie ? Czy jak ? I jaka moc jest brana pod uwagę???
MichauKR Posted May 21, 2020 Posted May 21, 2020 A ubywa oleju przy tym? Nie koniecznie to akurat turbo. Trzeba by ściągnąć tip i chociaż zobaczyć jaki luz na wirniku. Może uszczelniacze zaworowe, albo jeszcze kupa innych rzeczy. Hybryda na bazie k03/k03s będzie pasować, jedna p&p inna może mieć inną średnicę na tip. Zależy jaka hybryda to będzie potrzebna korekta w sofcie w większości przypadków, ale przy jakiejś stage1+ obędzie się bez korekty. Ale tu znów jak chcesz przyrost to ciągnie to za sobą wtryski, IC i masę innych rzeczy, wszystko zależy od oczekiwań.
Marcinlbn24 Posted May 21, 2020 Author Posted May 21, 2020 30 minut temu, MichauKR napisał: A ubywa oleju przy tym? Nie koniecznie to akurat turbo. Trzeba by ściągnąć tip i chociaż zobaczyć jaki luz na wirniku. Może uszczelniacze zaworowe, albo jeszcze kupa innych rzeczy. Hybryda na bazie k03/k03s będzie pasować, jedna p&p inna może mieć inną średnicę na tip. Zależy jaka hybryda to będzie potrzebna korekta w sofcie w większości przypadków, ale przy jakiejś stage1+ obędzie się bez korekty. Ale tu znów jak chcesz przyrost to ciągnie to za sobą wtryski, IC i masę innych rzeczy, wszystko zależy od oczekiwań. Tu jest temat na 99% to że turbo olej mi też ginie ale nie za dużo ale też mam tak że turbo mi świszczy
przem8 Posted May 21, 2020 Posted May 21, 2020 Odme lepiej sprawdz. U mnie turbo świszczy od 6lat, a nie ma luzu, łopatki całe i dmucha jak trzeba.
Marcinlbn24 Posted May 21, 2020 Author Posted May 21, 2020 6 minut temu, przem8 napisał: Odme lepiej sprawdz. U mnie turbo świszczy od 6lat, a nie ma luzu, łopatki całe i dmucha jak trzeba. A jak można sprawdzić odmę tą?
przem8 Posted May 21, 2020 Posted May 21, 2020 Zacznij od tego czy ten grzybek odmy jest sprawny. Odma ma być drozna i wszelkie zaworki mają działać prawidłowo. Jak turbo pije olej to powinno go być sporo w dolocie.
Marcinlbn24 Posted May 21, 2020 Author Posted May 21, 2020 To turbo tak świszczy ?? received_672780273537056.mp4
Marcinlbn24 Posted May 23, 2020 Author Posted May 23, 2020 Czy to wina turbo jest? 20200522_234228.mp4
DivaynEays Posted May 31, 2020 Posted May 31, 2020 W dniu 21.05.2020 o 11:35, Marcinlbn24 napisał: Witam mam problem otwórz w mojej a4 b7 1.8t (BFB) na wolnych obrotach dymi mi z tłumika jak jest silnik nagrzany A jak jadę nie ma dymu turbo się kończy? Drugie moje pytanie jak okaże się że to turbo to czy hybryda będzie pasować ? I na jakiej zasadzie będzie to działać będzie sam przyrost mocy po montażu hybrydy ? Bez ingerencji w oprogramowanie ? Czy jak ? I jaka moc jest brana pod uwagę??? Jaki kolor dymu? A co do hybrydy to kwestia jeszcze jaka. Są hybrydy, które można włożyć i jeździć na seryjnym sofcie bez problemu
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now