Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grupy logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,za co dokładnie odpowiadają grupy logów 090,091 i 093? Wiem,że tam sprawdzamy działanie rozrządu i napinacza ale robiąc logi w grupie 090 mam  stałe 0,-1 w 091 mam również 0,-1 a w 093 mam -8... Pytam,gdyż mam problem z mocą i większym spalaniem o 2L ,dodam,iż zleciłem mechanikowi zdjęcie czapki i sprawdzenie napinacza oraz łańcucha i według jego zdania wszystko jest ok,nawet nie slychac brzęczenia przy porannym rozruchu... Dodam,że cały czas mam problem z poniższymi błędami,które po skasowaniu wracają... Moje auto to B6 1.8T BEX 


16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
        P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
     

Opublikowano

Up....

Opublikowano

-8 to już chyba machniety łańcuszek o ząbek. 

Pokrywa do zdjęcia i musi być dokładnie 16 oczek na wydechowym startuje od lewej znaku, ssący ucieka lekko na prawo. Słabo coś sprawdził ?

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Znaleźć teraz rzetelnego mechanika to cud,dzięki za odpowiedź :D

Opublikowano (edytowane)

Przy przestawieniu o ząbek pokazuje zwykle koło +/- 14-15. Sprawdź najpierw czy zgrywa się ustawienie na pasku. Możesz mieć już rozciągnięty łańcuszek, pasek albo niechlujnie złożony rozrząd i też będzie taka odchyłka.

Zrób resztę logów co do mocy i log 90+93 z normalnej jazdy jak chcesz sprawdzić działanie napinacza.

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@przem8 jest jakaś grupa logów,która mogę sprawdzić temp w dolocie? Wiem,że BEX to piec na kółkach ale szybko łapie mi temp. 90 stopni po około 2km... I taka temperatura też się utrzymuje cały czas ale gdy otworze maskę po przyjechaniu z pracy (15 km) wszystko jest bardzo gorące w komorze silnika,aż parzy,a gdy jadę w deszcz to maska paruje :D

Opublikowano

W gr. 118 jest temp. w dolocie.

Opublikowano

 

Dołączę również do tematu.

Ja mam to samo, też goraco, w deszcz maska paruje, u mnie temperatura też trzyma na 90 stopni tyle że ciut dziwnie to wyglada.

Mianowicie auto dosyć szybko się nagrzewa, ale to w tym silniku wydaje się normalne  wskazowka stoi na 90, jadę sobie dalej i  wskazówka spada z 90 kreskę w dół, podejrzewam, że wtedy otwiera się termostat i puszcza wodę na chłodnice, po kilkunastu sekundach temperatura wraca na 90 i tak już trzyma. Co może być nie tak ? Pomoże ktoś

Dodam że auto, przeszło wymianę głowicy, termostat jest nowy oryginał z obudową

Opublikowano

Czujnik g62 albo termostat. Wsio do sprawdzenia vagiem, mnóstwo podobnych tematów opisanych na forum. 

Opublikowano (edytowane)

@przem8 w dolocie temperatura jest ok? 

IMG_20200525_184553.jpg

Edytowane przez blejs
Opublikowano
1 minutę temu, blejs napisał:

jest jakaś grupa logów,która mogę sprawdzić temp w dolocie?

Napisałem trochę wyżej.

Opublikowano
33 minuty temu, przem8 napisał:

Czujnik g62 albo termostat. Wsio do sprawdzenia vagiem, mnóstwo podobnych tematów opisanych na forum. 

Nie znalazłem nic odpowiedniego co pasowało by do tych objawów, dlatego napisałem. Czujnik okej temperatura przyrasta stopniowo, nie fiksuje 

Opublikowano
25 minut temu, Tycjan napisał:

Nie znalazłem nic odpowiedniego co pasowało by do tych objawów, dlatego napisałem. Czujnik okej temperatura przyrasta stopniowo, nie fiksuje 

Porównaj wskazania czujnika g2 z g62. Na blacie masz już 90 stopni jak w rzeczywistości przekroczy 75. Tak już jest to zrobione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...