blejs Posted May 21, 2020 Posted May 21, 2020 Witajcie,za co dokładnie odpowiadają grupy logów 090,091 i 093? Wiem,że tam sprawdzamy działanie rozrządu i napinacza ale robiąc logi w grupie 090 mam stałe 0,-1 w 091 mam również 0,-1 a w 093 mam -8... Pytam,gdyż mam problem z mocą i większym spalaniem o 2L ,dodam,iż zleciłem mechanikowi zdjęcie czapki i sprawdzenie napinacza oraz łańcucha i według jego zdania wszystko jest ok,nawet nie slychac brzęczenia przy porannym rozruchu... Dodam,że cały czas mam problem z poniższymi błędami,które po skasowaniu wracają... Moje auto to B6 1.8T BEX 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
Kejsi Posted May 22, 2020 Posted May 22, 2020 -8 to już chyba machniety łańcuszek o ząbek. Pokrywa do zdjęcia i musi być dokładnie 16 oczek na wydechowym startuje od lewej znaku, ssący ucieka lekko na prawo. Słabo coś sprawdził ? 1
blejs Posted May 22, 2020 Author Posted May 22, 2020 Znaleźć teraz rzetelnego mechanika to cud,dzięki za odpowiedź
przem8 Posted May 23, 2020 Posted May 23, 2020 (edited) Przy przestawieniu o ząbek pokazuje zwykle koło +/- 14-15. Sprawdź najpierw czy zgrywa się ustawienie na pasku. Możesz mieć już rozciągnięty łańcuszek, pasek albo niechlujnie złożony rozrząd i też będzie taka odchyłka. Zrób resztę logów co do mocy i log 90+93 z normalnej jazdy jak chcesz sprawdzić działanie napinacza. Edited May 23, 2020 by przem8 1
blejs Posted May 25, 2020 Author Posted May 25, 2020 @przem8 jest jakaś grupa logów,która mogę sprawdzić temp w dolocie? Wiem,że BEX to piec na kółkach ale szybko łapie mi temp. 90 stopni po około 2km... I taka temperatura też się utrzymuje cały czas ale gdy otworze maskę po przyjechaniu z pracy (15 km) wszystko jest bardzo gorące w komorze silnika,aż parzy,a gdy jadę w deszcz to maska paruje
Tycjan Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 Dołączę również do tematu. Ja mam to samo, też goraco, w deszcz maska paruje, u mnie temperatura też trzyma na 90 stopni tyle że ciut dziwnie to wyglada. Mianowicie auto dosyć szybko się nagrzewa, ale to w tym silniku wydaje się normalne wskazowka stoi na 90, jadę sobie dalej i wskazówka spada z 90 kreskę w dół, podejrzewam, że wtedy otwiera się termostat i puszcza wodę na chłodnice, po kilkunastu sekundach temperatura wraca na 90 i tak już trzyma. Co może być nie tak ? Pomoże ktoś Dodam że auto, przeszło wymianę głowicy, termostat jest nowy oryginał z obudową
przem8 Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 Czujnik g62 albo termostat. Wsio do sprawdzenia vagiem, mnóstwo podobnych tematów opisanych na forum.
blejs Posted May 25, 2020 Author Posted May 25, 2020 (edited) @przem8 w dolocie temperatura jest ok? Edited May 25, 2020 by blejs
przem8 Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 1 minutę temu, blejs napisał: jest jakaś grupa logów,która mogę sprawdzić temp w dolocie? Napisałem trochę wyżej.
Tycjan Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 33 minuty temu, przem8 napisał: Czujnik g62 albo termostat. Wsio do sprawdzenia vagiem, mnóstwo podobnych tematów opisanych na forum. Nie znalazłem nic odpowiedniego co pasowało by do tych objawów, dlatego napisałem. Czujnik okej temperatura przyrasta stopniowo, nie fiksuje
przem8 Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 25 minut temu, Tycjan napisał: Nie znalazłem nic odpowiedniego co pasowało by do tych objawów, dlatego napisałem. Czujnik okej temperatura przyrasta stopniowo, nie fiksuje Porównaj wskazania czujnika g2 z g62. Na blacie masz już 90 stopni jak w rzeczywistości przekroczy 75. Tak już jest to zrobione.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now