Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AWT prośba o ocenę logów, szczególnie LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o ocenę logów, coś wydaje mi się ze  nie tak jest z lpg. Szczególnie martwi mnie grupa 20.

na lpg

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

benzyna

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Z góry dziękuję, pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

Zrób lepiej 2+33 na obu paliwach.

Opublikowano

Witam serdecznie po dłuższej przerwie.

Poniżej zamieszczam logi z grup 002 i 033 na benzynie i lpg. Problem jest taki, że zdarza się, że  auto czasem szarpnie przy dodawaniu gazu w zakresie obrotów 1800-3000.

Jakieś niecałe ponad 15 tyś km wymieniałem świece i cewki zapłonowe na takie jak powinny być w tym silniku. Jakieś 2 tyś km temu miałem wymieniany czujnik ciśnienia gazu, w sumie po tej wymianie przez warsztat zajmujący się lpg zaczął się problem z szarpnięciami. Instalacja gazowa to Prins.

Zauważyłem też, że jest przy skanowaniu błędów bład 16712 -knock sensor 1 (G61) signal too high. 

Poniżej link z logiem na Pb 002+033

http://vaglogi.pl/log-002_033_ff86lw.html

002+033 na LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_x49z8.html

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

Błąd czujnika spalania stukowego. Albo czujnik uszkodzony albo sterownik silnika. Podmień czujnik na próbe czy dalej błąd bedzie występował.

Opublikowano

A co myślisz o logach na obu paliwach?

Opublikowano
6 minut temu, Wojtek2018 napisał:

A co myślisz o logach na obu paliwach?

Tu interpretacje pozostawiam kolegom bardziej doświadczonych w tej jednostce napędowej.

Opublikowano

Ten błąd występuje tylko na lpg czy na gazie benzynie też?

Może masz mieszankę za ubogą?

Wykręć świece i zobacz jak wyglądają. Jak sa białe to mieszanka za uboga.

Opublikowano

Gaz do regulacji, jest przyubogo, a czujnik stukowy do wymiany i ma być dokręcony z odpowiednim momentem, bo go uszkodzisz.

Opublikowano

Dzięki za pomoc, będę działać z tematem.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...