chmiel198 Opublikowano 23 Maja 2020 Opublikowano 23 Maja 2020 Witam. Pacjent to 2.0 bva 163km. Historia zaczęła się standardowo, czerwona kontrolka, laweta itd. Turbina zregenerowana, wymieniony wałek oraz pompa a ciśnienia dalej nie ma. Ktoś ma pomysł co jeszcze mogło się popsuć?
Marcin Kaszyński Opublikowano 23 Maja 2020 Opublikowano 23 Maja 2020 Wiesz co, ja miałem kiedyś podobny problem okazało się że wadliwy był czujnik ciśnienia oleju który jest wkręcany w obudowę filtra oleju. Kupiłem nowy serwisu za 70 zł i problem zniknął
chmiel198 Opublikowano 23 Maja 2020 Autor Opublikowano 23 Maja 2020 Ciśnienie sprawdzone manometrem, oraz dla pewnosci przez odkręcony przewód od turbo. Więc nie chodzi tu o uszkodzony czujnik
piotrsob1 Opublikowano 25 Maja 2020 Opublikowano 25 Maja 2020 W dniu 23.05.2020 o 14:20, chmiel198 napisał: wymieniony wałek oraz pompa a ciśnienia dalej nie ma Który wałek wymieniony i po co pompa ? Ktoś weryfikował zużycie elementów odpowiedzialnych za napęd pompy oleju i zużycie samej pompy ? Pompa oleju rzadko kiedy jest na tyle zużyta by nadawała się do wymiany, sześciokątny zabierak ją napędzający zużywa się głównie na końcu osadzonym w wałku wyrównoważającym z którego bierze napęd. Tak samo zużywa się jego gniazdo w wałku wyrównoważającym i to te dwa elementy powinny być wymienione / zregenerowane w przypadku utraty w tym miejscu połączenia mechanicznego, zapewniającego bezproblemowe przeniesienie napędu do pompy oleju.
chmiel198 Opublikowano 27 Maja 2020 Autor Opublikowano 27 Maja 2020 Sama pompa była w kiepskim stanie sporo opiłków w środku. Problem znaleziony, zatarty wał korbowodowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się