Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam. Mam problem z drganiami auta... Zaczelo sie od problemow z ruzaniem na wstecznym biegu, zostala stwierdzona uszkodzona poduszka skrzyni a przy okazji do wymiany poduszka silnika bo wylalo olej... Zakupilem w uzywce bo na ori aso niestety mnie poprostu nie stac... Niestety po wynianie(sprzedawca dal 14dni gwarancji rozr) wydaje mi sie ze jest gorzej...na biegu jalowym wszystko ok, natomiast przy przyspieszaniu czuc mocno wibracje... (na starych tego o dziwo nie bylo) Pytanie mam o to jaka jest roznica miedzy poduchami od a4 b5 a b6? Z wygladu sa identyczne a cena 2razy drozsza do b6... Gdyby podpasowaly te od b5 to wsadzilbym nowe i final bo cena dla mnie znosna... Wiem ze powiecie ze ori aso ladowac ale naprawde szkoda mi wsadzic ponad 1tys zl... Tymbardziej ze za jakies 5tys rozrzad sie szykuje... 

Posted

A co jest nie tak z nowymi zamiennikami, chociażby Lemfordera, który na pewno ma dobrą opinię, a jest tańszy niż części w aso?

Taki element używany to zawsze będzie loteria albo podziała przez chwilę i znowu będzie problem. 

Posted

To i tak jest dosyc drogie. 

Posted

Zluzuj wszystkie mocowania poduszek jak i również przedni ogranicznik momentu tzw odbój i poszarp trochę silnikiem żeby się ułożył na poduszkach bez naprężeń. Możliwe że założona poduszka jest wyższa i przedni odbój powoduje wibracje bo silnik się unosi podczas jazdy

Posted

Zauwazylem ze wibracje pojawiaja sie tylko przy przyspieszaniu w zakresie obrotow miedzy 1.5tys a 2tys...co to moze byc? 

Posted

Dwumas? Zobacz przy otworzonej masce jak zgasisz silnik czy bardzo nim rzuca w trakcie gaszenia i czy może słychać czy coś telepie.

Posted

Nie, dwumas jest cichy, nic sie nie dzieje na postoju i biegu jalowym, wibracje sa tylko w tym zakresie przyspieszania co napisalem... Nie wymienilem tego odboju z przudu silnika, to moze byc to? Gdzies jeszcze slyszalem ze przegub wewnetrzny tez moze byc...??? 

Posted (edited)

Przeguby, półośki. Trzeba po koleji sprawdzać i wykluczać. To na każdym biegu w tym zakresie obrotowym czy tylko na jednym konkretnym?

Edited by Muskel1
Posted

No poza 1 i wstecznym. 2,3,4 najbardziej to czuc... Nasililo sie po wymianie poduszek silnika... Moze to byc ten odboj? Jest najtanszy moze warto od tego zaczac? 

Posted (edited)

Może ale wątpię. 

Edited by Muskel1
Posted

Nie ma co kombinować.
Nasiliło się po wymianie poduszek więc winowajcą są poduszku lub nieodpowiednie ich ustawienie.
Powinieneś kupić ORI z ASO.
Drogie - prawda. Ale finalnie i tak pewnie będziesz musiał je kupić albo jeździć z wibracjami, a wydasz więcej na poprawki.
Żeby ci też do głowy nie przyszło kupić nowych, ale w zamienniku.

Poduszki trzeba dobierać po numerze z katalogu, bo inna literka w nazwie może już oznaczać inną kategorię wagową i inne tłumienie.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...