Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skrzynia s-tronic opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę powiedzcie mi i swoje opinie na temat s tronic 2014. Jak z awaryjnoscia, czy szukać samochodu z taką i czy warto

Dzięki

Opublikowano

Jasne że warto, ale trzeba się liczyć że prędzej czy później coś się zepsuje i warto mieć na boku zaskórniaki na remont skrzyni :decayed:

Opublikowano
W dniu 25.05.2020 o 13:58, szafa napisał:

Jasne że warto, ale trzeba się liczyć że prędzej czy później coś się zepsuje i warto mieć na boku zaskórniaki na remont skrzyni :decayed:

Już z tymi remontami nie przesadzaj. Tak mają jak się kupi zajechane auto.

Opublikowano (edytowane)
45 minut temu, klucha11 napisał:

Już z tymi remontami nie przesadzaj. Tak mają jak się kupi zajechane auto.

Dobrze, po części się zgodzę ale to nie zmienia faktu że trzeba się liczyć z drogimi naprawami jak coś strzeli i tyle w temacie, to nie manual że poważniejszą rzeczą do naprawy będzie sprzęgło z dwumasem, a wystarczy poczytać tematy na forum i zobaczysz że nie tylko w zajechanych egzemplarzach padają s-tronici ;)

Edytowane przez szafa
Opublikowano

@Szafa ma racje. Te skrzynie wymagają intensywnego i punktualnego serwisowania. Nie wybaczają błędów. Po 100kkm możesz sie powoli za zestawem naprawczym mechatroniki rozglądać. Jak poprzedni właściciel nie wymieniał punktualnie oleju to możesz później sobie szkać przyczyn dlaczego szarpie albo potrzebuje namysłu zanim ruszy albo albo bo pier..ć sie to ta skrzynia bardzo dobrze potrafi.

Opublikowano
2 godziny temu, szafa napisał:

Dobrze, po części się zgodzę ale to nie zmienia faktu że trzeba się liczyć z drogimi naprawami jak coś strzeli i tyle w temacie, to nie manual że poważniejszą rzeczą do naprawy będzie sprzęgło z dwumasem, a wystarczy poczytać tematy na forum i zobaczysz że nie tylko w zajechanych egzemplarzach padają s-tronici ;)

Przecież dwumas też jest w DGG :-) 

Opublikowano
Teraz, Axel1 napisał:

Przecież dwumas też jest w DSG :-) 

 

Opublikowano
31 minut temu, Axel1 napisał:

 

A napisałem gdzieś że nie ma? Zresztą nie ważne, kolega Muskel dobrze to wyjaśnił.

Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie a ile taki zestaw naprawczy kosztuje sam a ile robocizna? Ja się rozglądam za dieslem a5 2017 190km z przebiegiem tak do 60kkm i mnie korci ten automat, ale trochę odstraszają koszty jak się coś zacznie sypać właśnie. Może ktoś napisać o możliwych najczęstszych awariach oraz kosztach części i wymiany? 

Opublikowano (edytowane)

Zestaw naprawczy mechatroniki:

993d42e13b6eea5e84839c85513f35cd_clipped
SKLEP-SKRZYNIE-BIEGOW.EU

ZESTAW NAPRAWCZY MECHATRONIKI S-TRONIC...

Do tego dojdzie robocizna i wymiana oleju. Nie wiem ile za to w Pl wołaja sobie. 

Jak sprzęgiełka sa do wymiany to już grubsze koszta.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
2 minutes ago, Muskel1 said:

Zestaw naprawczy mechatroniki:

993d42e13b6eea5e84839c85513f35cd_clipped
SKLEP-SKRZYNIE-BIEGOW.EU

ZESTAW NAPRAWCZY MECHATRONIKI S-TRONIC...

Do tego dojdzie robocizna i wymiana oleju. Nie wiem ile za to w Pl wołaja sobie. 

Jak sprzęgiełka sa do wymiany to już grubsze koszta.

O kosztach jakiego rzędu mówimy? Tak orientacyjnie? 

Opublikowano

Wymiana sprzęgieł to koszta rzędu 4000-4500 zł. 

Opublikowano (edytowane)

No to nie aż tak źle, ja niedawno wymieniałem w IRL sprzęgło i dwumase w manualu za €1400 można powiedzieć, że porównywalne koszta? Nie jestem w temacie automatów i boje się czy mnie coś nie zaskoczy rzędu powiedzmy 20000pln. Trochę się naczytałem „profesjonalnych” artykułów i po prostu się boje ewentualnych napraw. Jeżeli są one rzędu 5000pln to uważam, że do zaakceptowania. Nie łudzę się, że nic się nie popsuje bo to raczej kwestia czasu tylko, ale chce być przygotowany aniżeli później się stresować, że mnie nie stać na naprawę. 

Edytowane przez Kris1909
Opublikowano
On 8/10/2020 at 10:28 AM, Muskel1 said:

S-Tronic też ma dwumasę :wink:

Jak się domyślam sam dwumas jak i wymiana droższe niż w manualu? Duża różnica? 

Opublikowano

Sprzęgło można zregenerować tanio bo tarcze to z400zl kosztuja. A dwumas to tak z 2200

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, klucha11 napisał:

Sprzęgło można zregenerować tanio bo tarcze to z400zl kosztuja. A dwumas to tak z 2200

Tyle że regeneracja sprzęgła to nie jest sama cena tarcz kolego. Dolicz sobie do tego oleje, filtry i robote za ich wymiane i popatrz na końcowy rachunek. Tylko mi nie pisz że ten sam olej wlejesz i filtry zostawisz i tylko tarcze wymienisz.

Można sobie upiększąć jak sie komu podoba,  jedno jest pewne,  S-Tronic=koszta i to obojetne jakie czy eksploatacji czy naprawy.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)

Dzięki koledzy za odpowiedzi, poczytałem jeszcze na zagranicznych forach i wszystko się zgadza, mechantronika, sprzęgła itd. Tak jak pisze Muskel1, oczywistym jest, że s-tronic będzie generował wyższe koszty niż manual chociaż teraz są one niższe aniżeli kilka lat temu. Ja jednak jeszcze tym razem poszukam manuala ze względów na niższe koszty właśnie. Z tego co wiem na dzisiaj nowe poliftowe A5 idzie tylko i wyłącznie z automatem, więc wszystko przede mną. Póki co wszystkim użytkownikom(automatów i manuali) życzę jak najbardziej bezawaryjnego i pełnego radości użytkowania Audi. 

Edytowane przez Kris1909
Opublikowano
17 hours ago, Kris1909 said:

Dzięki koledzy za odpowiedzi, poczytałem jeszcze na zagranicznych forach i wszystko się zgadza, mechantronika, sprzęgła itd. Tak jak pisze Muskel1, oczywistym jest, że s-tronic będzie generował wyższe koszty niż manual chociaż teraz są one niższe aniżeli kilka lat temu. Ja jednak jeszcze tym razem poszukam manuala ze względów na niższe koszty właśnie. Z tego co wiem na dzisiaj nowe poliftowe A5 idzie tylko i wyłącznie z automatem, więc wszystko przede mną. Póki co wszystkim użytkownikom(automatów i manuali) życzę jak najbardziej bezawaryjnego i pełnego radości użytkowania Audi. 

...i tylko Torsena trochę żal ?

Opublikowano
23 godziny temu, Muskel1 napisał:

Tyle że regeneracja sprzęgła to nie jest sama cena tarcz kolego. Dolicz sobie do tego oleje, filtry i robote za ich wymiane i popatrz na końcowy rachunek. Tylko mi nie pisz że ten sam olej wlejesz i filtry zostawisz i tylko tarcze wymienisz.

Można sobie upiększąć jak sie komu podoba,  jedno jest pewne,  S-Tronic=koszta i to obojetne jakie czy eksploatacji czy naprawy.

Heh to jaka ta astronomiczna suma wyjdzie za zmianę tarcz? 400 tarcze, 400 olej, uszczelnienia i filtry 300? Jak dla mnie kilka godzin pracy i po remoncie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...