555porki Opublikowano 25 Maja 2020 Opublikowano 25 Maja 2020 Witam, proszę powiedzcie mi i swoje opinie na temat s tronic 2014. Jak z awaryjnoscia, czy szukać samochodu z taką i czy warto Dzięki
szafa Opublikowano 25 Maja 2020 Opublikowano 25 Maja 2020 Jasne że warto, ale trzeba się liczyć że prędzej czy później coś się zepsuje i warto mieć na boku zaskórniaki na remont skrzyni
klucha11 Opublikowano 29 Maja 2020 Opublikowano 29 Maja 2020 W dniu 25.05.2020 o 13:58, szafa napisał: Jasne że warto, ale trzeba się liczyć że prędzej czy później coś się zepsuje i warto mieć na boku zaskórniaki na remont skrzyni Już z tymi remontami nie przesadzaj. Tak mają jak się kupi zajechane auto.
szafa Opublikowano 29 Maja 2020 Opublikowano 29 Maja 2020 (edytowane) 45 minut temu, klucha11 napisał: Już z tymi remontami nie przesadzaj. Tak mają jak się kupi zajechane auto. Dobrze, po części się zgodzę ale to nie zmienia faktu że trzeba się liczyć z drogimi naprawami jak coś strzeli i tyle w temacie, to nie manual że poważniejszą rzeczą do naprawy będzie sprzęgło z dwumasem, a wystarczy poczytać tematy na forum i zobaczysz że nie tylko w zajechanych egzemplarzach padają s-tronici Edytowane 29 Maja 2020 przez szafa
Muskel1 Opublikowano 29 Maja 2020 Opublikowano 29 Maja 2020 @Szafa ma racje. Te skrzynie wymagają intensywnego i punktualnego serwisowania. Nie wybaczają błędów. Po 100kkm możesz sie powoli za zestawem naprawczym mechatroniki rozglądać. Jak poprzedni właściciel nie wymieniał punktualnie oleju to możesz później sobie szkać przyczyn dlaczego szarpie albo potrzebuje namysłu zanim ruszy albo albo bo pier..ć sie to ta skrzynia bardzo dobrze potrafi.
Axel1 Opublikowano 29 Maja 2020 Opublikowano 29 Maja 2020 2 godziny temu, szafa napisał: Dobrze, po części się zgodzę ale to nie zmienia faktu że trzeba się liczyć z drogimi naprawami jak coś strzeli i tyle w temacie, to nie manual że poważniejszą rzeczą do naprawy będzie sprzęgło z dwumasem, a wystarczy poczytać tematy na forum i zobaczysz że nie tylko w zajechanych egzemplarzach padają s-tronici Przecież dwumas też jest w DGG :-)
Axel1 Opublikowano 29 Maja 2020 Opublikowano 29 Maja 2020 Teraz, Axel1 napisał: Przecież dwumas też jest w DSG :-)
szafa Opublikowano 29 Maja 2020 Opublikowano 29 Maja 2020 31 minut temu, Axel1 napisał: A napisałem gdzieś że nie ma? Zresztą nie ważne, kolega Muskel dobrze to wyjaśnił. Pozdrawiam
Kris1909 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Panowie a ile taki zestaw naprawczy kosztuje sam a ile robocizna? Ja się rozglądam za dieslem a5 2017 190km z przebiegiem tak do 60kkm i mnie korci ten automat, ale trochę odstraszają koszty jak się coś zacznie sypać właśnie. Może ktoś napisać o możliwych najczęstszych awariach oraz kosztach części i wymiany?
Muskel1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 (edytowane) Zestaw naprawczy mechatroniki: ZESTAW NAPRAWCZY MECHATRONIKI S-TRONIC 0B5398048C i 2000 innych skrzyń biegów Sklep SKLEP-SKRZYNIE-BIEGOW.EU ZESTAW NAPRAWCZY MECHATRONIKI S-TRONIC... Do tego dojdzie robocizna i wymiana oleju. Nie wiem ile za to w Pl wołaja sobie. Jak sprzęgiełka sa do wymiany to już grubsze koszta. Edytowane 10 Sierpnia 2020 przez Muskel1
Kris1909 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 2 minutes ago, Muskel1 said: Zestaw naprawczy mechatroniki: ZESTAW NAPRAWCZY MECHATRONIKI S-TRONIC 0B5398048C i 2000 innych skrzyń biegów Sklep SKLEP-SKRZYNIE-BIEGOW.EU ZESTAW NAPRAWCZY MECHATRONIKI S-TRONIC... Do tego dojdzie robocizna i wymiana oleju. Nie wiem ile za to w Pl wołaja sobie. Jak sprzęgiełka sa do wymiany to już grubsze koszta. O kosztach jakiego rzędu mówimy? Tak orientacyjnie?
Muskel1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Wymiana sprzęgieł to koszta rzędu 4000-4500 zł.
Kris1909 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 (edytowane) No to nie aż tak źle, ja niedawno wymieniałem w IRL sprzęgło i dwumase w manualu za €1400 można powiedzieć, że porównywalne koszta? Nie jestem w temacie automatów i boje się czy mnie coś nie zaskoczy rzędu powiedzmy 20000pln. Trochę się naczytałem „profesjonalnych” artykułów i po prostu się boje ewentualnych napraw. Jeżeli są one rzędu 5000pln to uważam, że do zaakceptowania. Nie łudzę się, że nic się nie popsuje bo to raczej kwestia czasu tylko, ale chce być przygotowany aniżeli później się stresować, że mnie nie stać na naprawę. Edytowane 10 Sierpnia 2020 przez Kris1909
Kris1909 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 On 8/10/2020 at 10:28 AM, Muskel1 said: S-Tronic też ma dwumasę Jak się domyślam sam dwumas jak i wymiana droższe niż w manualu? Duża różnica?
klucha11 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Sprzęgło można zregenerować tanio bo tarcze to z400zl kosztuja. A dwumas to tak z 2200
Muskel1 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 (edytowane) 14 minut temu, klucha11 napisał: Sprzęgło można zregenerować tanio bo tarcze to z400zl kosztuja. A dwumas to tak z 2200 Tyle że regeneracja sprzęgła to nie jest sama cena tarcz kolego. Dolicz sobie do tego oleje, filtry i robote za ich wymiane i popatrz na końcowy rachunek. Tylko mi nie pisz że ten sam olej wlejesz i filtry zostawisz i tylko tarcze wymienisz. Można sobie upiększąć jak sie komu podoba, jedno jest pewne, S-Tronic=koszta i to obojetne jakie czy eksploatacji czy naprawy. Edytowane 15 Sierpnia 2020 przez Muskel1
Kris1909 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 (edytowane) Dzięki koledzy za odpowiedzi, poczytałem jeszcze na zagranicznych forach i wszystko się zgadza, mechantronika, sprzęgła itd. Tak jak pisze Muskel1, oczywistym jest, że s-tronic będzie generował wyższe koszty niż manual chociaż teraz są one niższe aniżeli kilka lat temu. Ja jednak jeszcze tym razem poszukam manuala ze względów na niższe koszty właśnie. Z tego co wiem na dzisiaj nowe poliftowe A5 idzie tylko i wyłącznie z automatem, więc wszystko przede mną. Póki co wszystkim użytkownikom(automatów i manuali) życzę jak najbardziej bezawaryjnego i pełnego radości użytkowania Audi. Edytowane 15 Sierpnia 2020 przez Kris1909
Kris1909 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 17 hours ago, Kris1909 said: Dzięki koledzy za odpowiedzi, poczytałem jeszcze na zagranicznych forach i wszystko się zgadza, mechantronika, sprzęgła itd. Tak jak pisze Muskel1, oczywistym jest, że s-tronic będzie generował wyższe koszty niż manual chociaż teraz są one niższe aniżeli kilka lat temu. Ja jednak jeszcze tym razem poszukam manuala ze względów na niższe koszty właśnie. Z tego co wiem na dzisiaj nowe poliftowe A5 idzie tylko i wyłącznie z automatem, więc wszystko przede mną. Póki co wszystkim użytkownikom(automatów i manuali) życzę jak najbardziej bezawaryjnego i pełnego radości użytkowania Audi. ...i tylko Torsena trochę żal ?
klucha11 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 23 godziny temu, Muskel1 napisał: Tyle że regeneracja sprzęgła to nie jest sama cena tarcz kolego. Dolicz sobie do tego oleje, filtry i robote za ich wymiane i popatrz na końcowy rachunek. Tylko mi nie pisz że ten sam olej wlejesz i filtry zostawisz i tylko tarcze wymienisz. Można sobie upiększąć jak sie komu podoba, jedno jest pewne, S-Tronic=koszta i to obojetne jakie czy eksploatacji czy naprawy. Heh to jaka ta astronomiczna suma wyjdzie za zmianę tarcz? 400 tarcze, 400 olej, uszczelnienia i filtry 300? Jak dla mnie kilka godzin pracy i po remoncie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się