Norbas Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 W dniu 21.08.2020 o 12:40, Korton555 napisał: No wszystko juz bylo powiedziane, co moze byc do zrobienia: - dwumasa - mechatronika - tarcze sprzegiel Dodaje jeszcze: uszkodzenia uszczelek co wiąże się z mieszaniem dwóch olejów. uszkodzenia łożysk... strona prawa/lewa oraz wewnętrzne. Nikt nie słyszał ale ja tak miałem przebieg około 75kkm do tego czasem słychać jak skrzynia „pracuje” Przy zmianie na niższe biegi, szczególnie w trybie manualnym. dodam od siebie, ze wymiana oleju atf co 60kkm to tak jak zmieniać olej w silniku przy 30kmm. Ale to już moja opinia. Olej Mtf tez warto zmienić w niej. 11 godzin temu, Kris1909 napisał: Dzięki panowie, moim zdaniem to nie jest aż tak źle za radość jazdy automatem, myśle, że jednak skuszę się na S-tronic. Jeżdżę rok czasem brakuje mi manuala. Jak dla mnie jazda na trybie D to nieporozumienie. Może i jest wygoda ale jak widze, ze wrzuca mi bieg na jak najwyższy przy jak najniższych prędkościach to aż mnie nosi. Tryb S bardziej mi odpowiada ale czasem przeciąga na obrotach. Najlepiej tryb manualny No ale nie dlatego się kupuje automat aby latać na manualnym trybie. Podsumowując to s-Tronic nie jest wcale taki zły. Jak ktoś ma wyrąbane będzie zadowolony. Skrzynia nie jest wieczna trzeba się liczyć z wysokimi kosztami w razie napraw Kupując s-tronic’a po raz drugi zwróciłbym uwagę na jego historie oraz czy auto ciągało przyczepki, przyczepy itd. Mój miał zmieniany olej atf przy 50kkm, przy 70kkm zmieniany dwumas a obecnie przy 84 mam nowa skrzynie... 3 pierwsze rzeczy, które są wypisane idzie w miarę sprawnie wykryć 1- dwumas to klekot/ stukot lub wibracje na wolnych obrotach w pozycji P lub N. 2- mechatronika daje o sobie znać jak długo myśli przy zmianie z P na R, z R na D lub odwrotnie. Do tego jak z pozycji N załączasz D nie może być szarpnięcia lub uderzenia. Czasami idzie zrobić adaptacje i nie ma problemu a czasami wypada mechatronika. Ale zawsze jest możliwość do negocjacji przy takich objawach. 3- jak w normalnej skrzyni potrafią się ślizgać przy zmianie... jak ktoś ganiał na autostradach bądź dość spokojnie to do 200-300kkm powinny spokojnie polatać. W skrzyniach „suchych„ szybciej to pada
Korton555 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 9 godzin temu, Norbas napisał: Mój miał zmieniany olej atf przy 50kkm, przy 70kkm zmieniany dwumas a obecnie przy 84 mam nowa skrzynie... Jakas pechowa skrzynia, lub ktos wczesniej ja zameczyl
Norbas Opublikowano 7 Września 2020 Opublikowano 7 Września 2020 A jeszcze zapomniałem o wyrabiający się gnieździe łożyska na wyjściu do półosi. Objawia się to stukiem przy dodaniu energicznym dodaniu Gazu. To akurat problem w całym okresie Produkcji b8 I w każdym rodzaju skrzyni od manula, s-tronic aż po multi. W dniu 26.08.2020 o 09:04, Korton555 napisał: Jakas pechowa skrzynia, lub ktos wczesniej ja zameczyl Żadna pechowa tylko każdego to czeka w odpowiednim czasie. Jeden z tym jeździ nawet o tym nie wiedząc. Mechatronika potrafi płatać figle już przy 50kkm jak również wyrobione łożysko w gnieździe. U mnie wymieniali bo aso nie bawi się w naprawy Swego czasu nawet 2.0tdi 150km ze skrzynia manualna się rozpadało i były wymieniane przy 40-60kkm.
Korton555 Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 23 godziny temu, Norbas napisał: Żadna pechowa tylko każdego to czeka w odpowiednim czasie. Jeden z tym jeździ nawet o tym nie wiedząc. Mechatronika potrafi płatać figle już przy 50kkm jak również wyrobione łożysko w gnieździe. U mnie wymieniali bo aso nie bawi się w naprawy Swego czasu nawet 2.0tdi 150km ze skrzynia manualna się rozpadało i były wymieniane przy 40-60kkm. Mialem nascie samochodow w swoim zyciu i jeszcze skrzyni nie naprawialem (manuale, automat hydrokinetyczny, dwusprzeglowa) - cos cie te skrzynie biegow nie lubia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się