1947 Opublikowano 27 Maja 2020 Opublikowano 27 Maja 2020 Witam, Panowie od jakiegoś czasu Audiczka niedomaga, kilka koni z pewnością ubyło... gdzie w pierwszej kolejności szukać przyczyny ? Co można by było jeszcze zlogować ? BTW cyklicznie pojawia się 16804 - niska sprawność kata , z góry dzięki za każdą analize LOG-01-115-118-turbo2.pdf LOG-01-115-118-turbo.pdf LOG-01-002-033-sonda.pdf LOG-01-002-033-sonda2.pdf LOG-01-003-020-maf.pdf LOG-01-003-020-maf2.pdf
Łukasz13 Opublikowano 28 Maja 2020 Opublikowano 28 Maja 2020 Zacznij od sprawdzenia przepływomierza jaki założony jest, a najlepiej wymień na sprawny. Do tego trzeba by było zajrzeć do katalizatora czy nie zatkany.
1947 Opublikowano 28 Maja 2020 Autor Opublikowano 28 Maja 2020 OK, gdzie brać przepływkę w razie czego, ASO czy może być Bosch ?
przem8 Opublikowano 28 Maja 2020 Opublikowano 28 Maja 2020 2 minuty temu, 1947 napisał: Bosch Taka o numerach jak ori.
1947 Opublikowano 28 Maja 2020 Autor Opublikowano 28 Maja 2020 Jak już ogarnę MAFa i katalizator to wrócę z logami, pytanie czy wpłynie to jakoś na te brzydkie korekty z sondy
przem8 Opublikowano 28 Maja 2020 Opublikowano 28 Maja 2020 (edytowane) 5 godzin temu, 1947 napisał: pytanie czy wpłynie to jakoś na te brzydkie korekty z sondy Pytanie czy te wszystkie logi były na benie, zwłaszcza 2+33? Sprawdź zawór dv. Edytowane 28 Maja 2020 przez przem8
1947 Opublikowano 28 Maja 2020 Autor Opublikowano 28 Maja 2020 Gaz zakręcony od kilku dni, na postoju popuszcza w kolektor i po odpaleniu trzepie budą. Do roboty dla gazownika. Na benzynie przelatane ponad 100 km i wtedy zlogowane. BTW czym konkretnie będzie się objawiał padnięty DV ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się