makavelli1 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Panowie problem pojawił się od pojawienia na desce żółtej kontrolki z ESP.Podjdchalem do kolegi ,żeby sprawdzić o co chodzi i wyskoczyły 2 błędy. Według chronologii to wcześniej wyskoczył 00466 a później 00778 czyli czujnik kąta skrętu. Niestety nie da się wykasować tego błędu- brak sygnału komunikacji.Dodam ,że nic nie grzebałem przy kierownicy.Podczas jazdy zauważyłem,że nie działa tempomat ani sterowanie z kierownicy .Ma ktoś pomysł jak to ugryźć i gdzie leży przyczyna?
Muskel1 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 (edytowane) Taśma w kierownicy albo ślimak jak to mówią. Przetarły się pewnie ścieżki. W czujniku kąta skrętu jest taśma która przewodzi prąd. Sądząc po przebiegu całkiem możliwe że się przetarła. Edytowane 17 Czerwca 2020 przez Muskel1
makavelli1 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2020 Też tak myślałem a okazało się,że wypadł bezpiecznik jak wcześniej wymontowywalem schowek od strony pasażera a tam właśnie z boku są bezpieczniki i pech chciał ,że musiał się wyczepic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się