Sebastian65891 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Witam mam mały problem pacjent 1.8t BFB. Zmieniłem napinacz z cewką z łańcuchem (komplet) z firmy febi . Niestety dalej się tłucze i niewiem w czym problem . Olej 5W40 Valvoline, ciśnienie oleju sprawdzone jest dobre , ściągnąłem także wszystko ponownie i zakręciłem silnikiem aby sprawdzić czy kanał olejowy do napinacza nie jest zatkany i olej leci więc niewiem w czym problem. Jakieś pomysły?
Randor Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Jakie miałeś te ciś. oliwy i przy jakiej temp? Wiem, że zamienniki napinacza potrafią być uwalone prosto z pudełka. Febi nie stanowi tu wyjątku.
GET. Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 (edytowane) 7 godzin temu, Sebastian65891 napisał: Zmieniłem napinacz z cewką z łańcuchem (komplet) z firmy febi Masz odpowiedź. Z Febi to jest loteria, bo raz trafisz dobry, a raz gówno. 7 godzin temu, Sebastian65891 napisał: Olej 5W40 Valvoline Zależy o jakim mówimy... Mimo wszystko polecam zalać sobie Ravenol VST 5w40. Cenowo podobnie do Motula, ale to jest w pełni syntentyk, który nadaje się jak mało który do 1.8T i bije na głowę oleje typu Liqui Moly. Skontaktuj się z Marcinem z https://pro-choice.pl/ Edytowane 15 Czerwca 2020 przez GET.
Sebastian65891 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2020 Ciśnienie przy temp. 90 na jałowym 1.7 a 3000 obr. 5 Jednak napinacz chyba felerny prosto z pudełka jak kolega mówi . Założyłem chwilowo stary bo nie miałem wyjścia i jest wiele ciszej niz ten febi ,idzie na reklamację. Dzięki za info zmienię na ravenol 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się