Lolek1z Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2020 31 minut temu, Muskel1 napisał: Jaki wywala błąd przy tym? 00575 intake manifold pressure 17-10 - control difference - intermittent
Muskel1 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) Wykluczyłeś wszystkie możliwe błędy? 1. Węże wszystkie siedzą jak trzeba i nie sa peknięte i nie szczelne. 2. Jest podciśnienie w układzie. 3. Grucha jest sprawna. 4. Wastegate swobodnie chodzi i nic nie blokuje, zacina. Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez Muskel1
Lolek1z Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2020 2 godziny temu, Muskel1 napisał: Wykluczyłeś wszystkie możliwe błędy? 1. Węże wszystkie siedzą jak trzeba i nie sa peknięte i nie szczelne. 2. Jest podciśnienie w układzie. 3. Grucha jest sprawna. 4. Wastegate swobodnie chodzi i nic nie blokuje, zacina. 1.Cały dolot od filtra po kolektor ssący jest szczelny na 100% sprawdzałem to wiele razy. 2. Podciśnienia nie sprawdzałem bo w 1z wastegate jest sterowane ciśnieniowo. 3. Grucha była sprawdzana dużą strzykawką- chodzi i jest szczelna, sprężyna twarda. 4. Po zdjęciu sztangi klapka chodzi swobodnie i nie ma najmniejszych oporów. Chyba pozostaje jeździć na mbc do 130km\h Tyle w tym dobrego ze w 1z wystarczy puścić gaz i moc wraca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się