Skocz do zawartości
IGNOROWANY

napięcie na pinach od n75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
31 minut temu, Muskel1 napisał:

Jaki wywala błąd przy tym?

00575 intake manifold pressure 17-10 - control difference - intermittent

Opublikowano (edytowane)

Wykluczyłeś wszystkie możliwe błędy?

1. Węże wszystkie siedzą jak trzeba i nie sa peknięte i nie szczelne.

2. Jest podciśnienie w układzie.

3. Grucha jest sprawna.

4. Wastegate swobodnie chodzi i nic nie blokuje, zacina.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Wykluczyłeś wszystkie możliwe błędy?

1. Węże wszystkie siedzą jak trzeba i nie sa peknięte i nie szczelne.

2. Jest podciśnienie w układzie.

3. Grucha jest sprawna.

4. Wastegate swobodnie chodzi i nic nie blokuje, zacina.

1.Cały dolot od filtra po kolektor ssący jest szczelny na 100%  sprawdzałem to wiele razy. 
2. Podciśnienia nie sprawdzałem bo w 1z wastegate jest sterowane ciśnieniowo. 
3. Grucha była sprawdzana dużą strzykawką- chodzi i jest szczelna, sprężyna twarda.
4. Po zdjęciu sztangi klapka chodzi swobodnie i nie ma najmniejszych oporów.
Chyba pozostaje jeździć na mbc do 130km\h :D Tyle w tym dobrego ze w 1z wystarczy puścić gaz i moc wraca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...