jaro333 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Witam. Mam problem podczas długiej jazdy nagle autko straciło moc i silnik bardzo głośno zaczął pracować, zero przyspieszenia i przy dawaniu gazu bardzo głośna metaliczna praca, po chwili jazdy nagle było dobrze, i znowu zmiana na brak mocy. Niedawno zmieniałem pasek, nie wiem czy to ma jakiś związek. Bardzo proszę o pomoc , bo jestem za granicą i nie mam kasy na mechaników. Jarek
zbychzz Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 fajnie byłoby gdybyś podłączył sie pod komputer bo tak będzie ciężko powiedzieć co się stało. Możliwe że spierniczyli sprawę przy rozrządzie skoro piszesz że ostatnio przy nim grzebali a równie dobrze może być co innego. Zwróć uwagę jeszcze czy nie kopci i czy zapala normalnie.
wojtekce Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 pasek rozrządu jak przeskoczy to już tak zostanie szukaj innej przyczyny najlepiej podłączyć pod vag-a
SZYCHA Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 proponuje oblukać pasek czy nie ma jakiś śladów, zwóć szczeglną uwagę na napinacz czy pokrywają sie na nim kreski..... cosmi się nie wydaje pasek...bo miałbyś problem od poczatku. Podaj jak najwięcej szczegółów: 1. zimny/ciepły jaki objawy 2. tak jak wyżej cię pytano kolor dymka 3. paliwo ....co żeś ostatni zlał ? 4. co się dzieje na wolnych obrotach. 5. czy coś widac na blacie (desce rozdzilczej) 6. Są jakies wycieki przy pompie? 7. Ogólne sprawdzenie instalacji przy silniku (wtyczki, może coś nie łaczy). 8. Może coś majstrowałeś ostatnio No to masz pracę domową :> Pozdrawia SZYCHA
jaro333 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 Silni na wolnych prcuje normalnie , jest troche twarda praca ale to wina stat. kąta wtrysku ,pali normalnie , wtryski pracuja norm. i mam takie błędy: p575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania 17978 Moduł sterujący zablokowany - brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1269 Wtrysk - zawór startowy-N108 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
wojtekce Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 WD40 w ręke poruszaj sztangą turbiny i zobacz dalsze efekty
damian 83 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 tez mam taki problem co ty ale moje autko jest u mechanika jutro bede cos wiedzial to dam ci znac
jaro333 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Witam. Coś mi się wydaje że mam luźny pasek, nie mogę luknąc na napinacz z wiadomych przyczyn , ale chyba czeka mnie zwalenie przodu , te efekty to mi podchodzą własnie na zalużny pasek , robiłem ostatno rozrząd może mechanik dał ciała , albo napinacz walnął, psek z jednej strony przytarty , chodzi po rancie od wałka pośredniego i tak jakby zsuwał się z kół jest nalot z gumy i nie wiem jak to się ma do prawidłowej pracy paska.Dziś dam logi z Bs000 i 004 i stat 13. Proszę o luknięcie na to. Dzieki Ps. od turbo nie bedzie taka metaliczna i gdakająca praca, jakby wtryski były walnięte, tak mi się wydaje.
zbychzz Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 wtryski mozna sprawdzić na VAG'u. A przed tymi logami to może lepiej upewnij sie czy pasek nie jest luźny bo jak będzie i będziesz chciał sobie robić logi dynamiczne to możesz narobić sobie poważnego problemu,
marcin78 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Witam. Mam problem podczas długiej jazdy nagle autko straciło moc i silnik bardzo głośno zaczął pracować, zero przyspieszenia i przy dawaniu gazu bardzo głośna metaliczna praca, po chwili jazdy nagle było dobrze, i znowu zmiana na brak mocy. Niedawno zmieniałem pasek, nie wiem czy to ma jakiś związek. Bardzo proszę o pomoc , bo jestem za granicą i nie mam kasy na mechaników. Jarek napisz czy przed spadkiem mocy zrobiłeś redukcje czy ostro dawałeś w pedał.
jaro333 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Redukcji nie było , w pedał trochę pod górkę i pierwszy raz usłyszałem głośną metaliczną pracę, potem spokój i jak nagle puściłem gaz np. jadąc z górki , jak dałem znowu głośno, jechało potem 60 na 3 , ale teraz powrót, na napinaczu znaki są ok, ale jak nacisnę na pasek i puszczę to jagby wolno wracał do swojego napiecia , albo już panikuję i mam zwidy, jak spr. prawidłowe napiecie i pracę napinacza, bo coś mi tu śmierdzi.
marcin78 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 odpalałes motor jeszcze raz po ostygnięciu? złap za pasek 2 palcami i obudź go zębami w stronę chłodnicy wiecej nie powinien sie obrucic jak tak jest to jest dobrze naciagniety. Ja nie dawno miałem podobne objawy podczas jazdy brak mocy (spora redukcja biegów) wyskoczył wąż z intercolera do turbo założyłem i moc przybyła.
jaro333 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Tak, tylko tu jest ta rolka i ona przeszkadza, poza tym tu jest napinacz automat i się przesuwa
marcin78 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Niedawno zmieniałem pasek, nie wiem czy to ma jakiś związek. Bardzo proszę o pomoc , bo jestem za granicą i nie mam kasy na mechaników. Jarek wszystko wskazuje ze to rozrzad, sprobuj skontaktowac sie zgościem co robił Ci fure. ja bym nie ryzykował porotu do kraju zanim nie odwiedzisz jakiegos mechanika w miejscu gdzie jestes
Dasiek Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 sprawdz jeszcze uszczelke pod glowica bo spadek mocy moze byc objawem jej pekniecia
spetsnaz Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Silni na wolnych prcuje normalnie , jest troche twarda praca ale to wina stat. kąta wtrysku ,pali normalnie , wtryski pracuja norm. i mam takie błędy: p575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania 17978 Moduł sterujący zablokowany - brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1269 Wtrysk - zawór startowy-N108 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY jak dla mnie przestawiony rozrząd.
bkbud2006 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Witam ja mam problem z moim autkiem podłączony pod VAG-a pokazuje błędy ,proszę o pomoc 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 527 Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa
jaro333 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Czyli rozbiórka i ustawienie jeszcze raz , tylko nie wiem czy dać stare części , czy ładowć nowe (rolka napinająca i pasek) mam zrobione na tym 2000 km, ten mechanik co to robił dał ciała na rolce napinającej tak mi się wydaje, tam jest taka blaszka z tyłu i wchodzi w takie gniazdo, może ktośma dokładny opis i zdjęcia ustawinia rolki napinajacej.
SZYCHA Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 pisałem już..... proponuje oblukać pasek czy nie ma jakiś śladów, zwóć szczeglną uwagę na napinacz czy pokrywają sie na nim kreski..... cosmi się nie wydaje pasek...bo miałbyś problem od poczatku. 2 minuty szukania to nie boli http://img144.imageshack.us/my.php?image=obraz079ws4.jpg SZYCHA
damian 83 Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 witaj umnie rozlecial sie regulator chydrauliczny zaworu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się