?ukasz33EE 0 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Witam, mam taki problem otóż dzisiaj jak jechałem samochodem i zahamowałem to po chwili zaczął się pisk z kół tak jakby klocki nie powróciły na swoje miejsce. Jak delikatnie nacisnąłem na pedał hamulca to nie było słychać i to tak na przemian raz piszczało a raz nie, co może być tego przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Klocki kiedy zmieniałeś?.Spróbuj od wymiany klocków,tylko kup takie lepsze bo te tanie lubią piszczeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Sprawdziłbym jeszcze czy zostały prawidłowo zamontowane (czy nie odwrotnie). Tutaj masz więcej o tym co miałem na myśli: http://www.a4-klub.pl/smf/zasady_wymiany_i_docierania_tarcz_hamulcowych_kierunkowosc_klockow_hamulcowych-t30051.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter 0 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ja bym raczej stawiał na lipne klocki - bo te mają to do siebie że lubią piszczeć - i będzie tak jak piszesz, raz nie a raz piszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Jak klocki były nowe lub niedawno wymianiane to smar miedziany jest nieodzownym lekarstwem na piski - smaruje sie powierzchnie prowadzące jak i tył klocka. Ostatecznie jeszcze można delikatnie papierkiem podszlifować powierzchnię cierną klocka. Jak klocki już na wykończeniu to tylko wymiana na nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario_77 0 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Z pewnością smar miedziany jest tutaj niezbędny i uleczy twoje piszczenia , chyba że faktycznie nie masz klocków to w tedy byś miał dodatkowo szum przy naciśnięciu pedała hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter 0 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 smar smarem ale jak klocki będą jakiejś marnej firmy lub będą miały fabryczną wadę to będą piszczeć - często się z tym spotykałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 z tego co widzę to kolega pisze że piszczy po hamowaniu podczas dalszej jazdy więc może sprawdź czy tłoczki wracają , siedzenia klocków i prowadzenia zacisku są czyste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 smar smarem ale jak klocki będą jakiejś marnej firmy lub będą miały fabryczną wadę to będą piszczeć - często się z tym spotykałem zakładam że na własnym bezpieczeństwie sie nie oszczędza braciak zakładał tarcze i klocki Lucasa/TRW i przez pierwsze kilkaset km mu piszczało jak cholera potem sie dotarły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ja zakladalem jurida i tez piszczaly slyszalem opinie ze jesli jest klocek twardy a tarcza mieka moga wystepowac takie objawi ja przejechalem szlifierka klocki lekko i jest cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się