morelo Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 (edytowane) Auto zakupiłem w 2019 roku w czerwcu tak naprawdę nic specjalnego wygląd seria i raczej nic tu nie będzie zmieniane, nie chce się za bardzo wyróżniać może ewentualnie inne felgi ale to w planach. No i koniecznie heble inne będą ale najpierw robimy silnik. Co do silnika, sprzedawca miał w papierach wykres z hamowni z tego co pamiętam 160 kuni Nm nie pamiętam. sądziłem że tak ma. Krótka historia. Robiąc mody zmieniłem tylko podstawowe rzeczy filtry oleje, nie pojechałem na hamownie więc nie wiem ile naprawdę było w serii, oczywiście nie byłbym sobą aby nie iść inną ścieżką niż reszta, zrobiłem podstawowe logi i jedynie co to przepływ był troszkę niski ale wyczyściłem przepławkę i się poprawił przed 120 po 130 więc wgrałem gotowca Jeździłem tak ze 4 dni i odezwałem się tutaj na forum do soul87, sprawdził tego gotowca i poprawił wysterowanie zaworka N75 gdyż było ustawione Max 75%. Zrobiłem logi przepływ był 156 Pojechałem na hamownie i wyszło 191Km i 329Nm Jeździłem tak z miesiąc i przyszła pora na dalsze mody wpadła druga chłodnica z BEX montaż chłodnicy zajął 4 godziny, zderzaka nie musiałem ściągać tylko lampę, od razu wleciały wtryski BEX kat out i hybryda od GVG na małych wirnikach, soul87 wystroił. Zrobiłem logi i przepływ podskoczył na 181 Pojechałem na hamownie i wyszło 220Km i 350Nm Analizując przepływ i to jak narastają KM zrobiłem sobie prosty wzór który w 95% pokrywa mi się z hamownią Biorę przepływ * 1.25 = KM A w drugą stronę KM * 0.8 = Przepływ (tak jest w internecie) Jako że przy 220Km już wtryskiwacze powoli będą się kończyć i lekkie stukowe, To kolejne modyfikacje, wpadła nowa oryginalna przepływka większe wydajne wtryskiwacze 430, sztywny dolot, świece, płukanka silnika i wymiana oleju, filtra wymiana zaworka N75 na nowy oryginalny, wymiana DV, sprawdzenie kompresji, Przy sprawdzaniu kompresji mechanik mnie okłamał. Dał mi pomiary 12, 11, 12, 11 Strojenie logowanie i tak w koło Przepływ podskoczył na 195 Pojechałem na hamownie i wyszło 240Km i 365Nm Nie dawało mi to spokoju że inni mają nawet 265Km czyli obstawiałem że u mnie coś ze słupkiem. Już mi trochę przestało zależeć na tym silniku więc poprosiłem mojego czarodzieja od mapy by na Turbo zdjąć ograniczenie ile to Turbo naprawdę wydmucha, albo coś pierdyknie albo się dowiemy. Log poniżej dla ciekawskich. Dodam że turbo wytrzymało próbę i silnik też. Analizując temat dalej że Turbo w wyższych partiach obrotów no niestety już więcej nie dmuchnie i że przepływ już nie rośnie nawet jak dajemy większego bosta postanowiłem, Nowa większa hybryda na bazie K04 -064, K03-029RS Fmic 180 Wydech 2.0 TFSI Przepływka 3 cale Kolektor o większym przepływie żeliwny Nowa pompa paliwa Strojenie logowanie i nic naprawdę nic, silnik już nie przyjmuje zapłonu ani doładowania stukowe leci, Zrobiłem logi przepływ był 228 doładowanie 1.4 trzyma do końca przy wysterowaniu górą 79% Pojechałem na hamownie z tym że było bardzo gorąco i wynik 242KM i 360Nm. Zapadła decyzja by w końcu samemu sprawdzić kompresję, i kolejno od rozrządu 9,5, 10, 9,5, 10 Wsadziłem kamerkę na cylindry jest delikatny nagar ale nie ma dramatu, gładzie są gładkie bez rys, była jeszcze próba od nagarowania (może pierścienie zapieczone), czyli płukanka silnika, tłoki zalane płukanką na noc dodatkowo ANTYKOKS 2x, dwie butle, wymiana oleju i jeszcze Ceramizer do nowego oleju, silnik przepracował na wolnych obrotach 15 godzin zrobiłem 500 km próba kompresji i niestety poprawa tylko o 0.5 bara. Na koniec zrobiłem próbę olejową wyszło 13, 13, 13, 13 Silnik Równo pracuje 0 poboru oleju, Poprzedni właściciel jeździł na castrolu oraz jak patrzę w książkę to były Longlife Coś dla ciekawskich po zrobieniu blisko 3000 km od wymiany oleju płukanek ceramizerów, jeszcze była druga dawka Ceramizer silnik ma kompresję. 11, 11, 11, 11 Na paliwie Shell przy temperaturze zewnętrznej 16 stopni i jeszcze korekty w sofcie wyszło 290Km i 399Nm Tak to zakończyła się historia tego silnika. Ale nie ma załamki już jest drugi silnik i Będzie robiony kapitalny remont zakucie większe Turbo większe wtryski no i może pęknie 350KM Jeszcze cały czas się zastanawiam nad Strokerem. LOG-01-115-118a.csv Edytowane 31 Stycznia 2021 przez morelo
morelo Opublikowano 17 Lipca 2020 Autor Opublikowano 17 Lipca 2020 (edytowane) Witajcie powoli zaczyna się dziać, przyjechał silnik który jest rozbierany będzie stroker silnik używka w ogóle mi nie zależało jaki stan bo i tak będzie generalka ale dla ciekawości taki stan jak na foto 2200zł bez turbiny i kolektora. Resztę wszystko jest. Sprzedawca deklarował 195tys sprawdzając kompresję jak na foto pierwszy cylinder miał 5 bar drugi 11 trzeci 12, czwarty 6 Rozbieramy. Edytowane 17 Lipca 2020 przez morelo
morelo Opublikowano 17 Września 2020 Autor Opublikowano 17 Września 2020 Witajcie Troszkę mnie nie było, silnik silnik był rozebrany poniżej kilka fotek na cylindrach jak widać wżery i to dosyć spore, w silniku było mnóstwo nagaru ten silnik w środku wyglądał jakby zrobił 500 000 i ktoś wymienił 3 razy olej. Umycie silnika wewnątrz i zewnątrz oraz miski olejowej i innych dekli, głowicy zajęło mi łącznie 2 dni i skrzynka piwa, użyłem różnych detergentów ale niestety trzeba było szpachelką drewnianą wszystko ściągać, dodatkowo poszło 4 l płyn do mycia silnika oraz 10 l rozpuszczalnika nitro, 5 l benzyny ekstrakcyjnej. Jakby ktoś chciał to mam na zbyciu tłoki, wał z BFB wał dobry nominał, dodatkowo tłoki 82,5 mm z BWA z korbowodami i sworzniami. Tłoki odprężone i dodatkowo wycięty trzeci otwór na zawór, miałem robić stokera na tych tłokach Ale jednak zdecydowałem się iść w pełną kucizne więc jeśli komuś potrzeba takie tłoki to zapraszam.
morelo Opublikowano 11 Października 2020 Autor Opublikowano 11 Października 2020 (edytowane) Małe uaktualnienie mam już tłoki korbowody wał panewki itp, Tłoki firmy ZRP o CR 8.8:1, dodatkowo powłoka jedna na ściankach bocznych zmniejszająca tarcie, a druga na denku, tłoka bariera termiczna na 1100c Pierścienie jakiejś firmy japońskiej ale nie pamiętam już jakiej, były w zestawie z tłokami według tego co w specyfikacji tłoków pisze to powinienem zrobić szczeliny: 1. 0,30 kompresyjny 2. 0,35 kompresyjno-zgarniający 3. 0,25 zgarniający Oczywiście do zastosowań drogowych, cywilnych. Powiem szczerze sprawdziłem tylko te pierścienie i nic nie mi więcej nie robiłem nie trzeba było nic kompletnie robić. Blok wrócił z obróbki jest spasowany na 5 setek blok jest obrobiony 2 setki mniej niż zaleca producent, fachowiec który obrabiał mi blok doradził mi by zrobić mniej bo i tak się troszkę dotrze to zrobi się luz po dotarciu, a jeśli na zimnym nie będę za bardzo pałował to nic się nie stanie. Korbowody Techno5 z dodatkowym kanałem smarnym na sworzeń tłoka. Tłoki i korbowody były sprawdzane i dwa korbowody wymagały lekkich poprawek. Wał korbowody z 2.0 TFSI z BWE nominalny, wypolerowane tylko czopy i wszystko razem ze sprzęgłem sprawdzone i wyważone. Wał korbowy z panewkami ACL spasowany jest na 0.038, panewka z dodatkowym kanałem idzie na 4 podporę. Śruby głównych stop to ARP tak samo śruby korbowodów to ARP. Podczas skręcania wszystkiego użyłem oleju do wstępnego smarowania High Performance Assembly Lube Poniżej kilka zdjęć. Edytowane 7 Grudnia 2021 przez morelo 1
hopek03 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 świetnie lecisz z tematem
morelo Opublikowano 31 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2021 (edytowane) Więc tak lecimy dalej z tematem, jeszcze na starym silniku wpadł komputer pokładowy firmy Reveltronics, z pełnym pakietem czujników, ciśnienie oleju, ciśnienie paliwa, temperatura w kolektorze dolotowym, ciśnienie w kolektorze dolotowym, temperatura w filtrze powietrza oraz ciśnienia paliwa, tak jest na ten moment jeszcze starym silniku, docelowo zamiast temperatury w filtrze powietrza będzie EGT. Co do samego komputera. Jest to dosyć drogie rozwiązanie w pakiecie Pro, ale jest to polska firma pełne wsparcie bardzo dobry kontakt telefoniczny i mailowy i jeszcze mamy forum. Wyświetlacz na razie jest zamontowany w klapce do schowka ale finalnie będzie to w schowku i jeśli będzie potrzeba podglądać parametry to się otwiera klapkę i wszystko jest widoczne. A na co dzień będzie to zamknięte. Głowica wróciła z kapitalnego remontu, był robiony w firmie Top-Mar, z tego co pamiętam to nie była w złym stanie, zero jakichkolwiek portingów, pełna seria na wąskim kanale. Jedyne co zrobione dodatkowo to polerowanie zaworów, oraz samodzielnie wykonałem delikatnie szlify kanałów wlotowych i wylotowych naprawdę kosmetyka. Wszystko zostało skręcone z blokiem na tak zwaną kanapkę, czyli rozbieramy uszczelkę oem i wyrzucamy blachę ze środka a na słynnym portalu internetowym kupiłem podkładkę 2 mm gotowa pod 1.8t trochę dopieściłem krawędzie bo jednak wymagało to poprawy, przekładka osadzona na kleju LOCTITE 3020 Głowica skręcona śrubami ARP W międzyczasie przyszły wałki z ADR "J" ssący i wydechowy, nic nimi nie robiłem jedynie co to przepolerowałem je na tokarce. Jeszcze nowy oryginalny i kompletny rozrząd plus pasek Gates z Racing, napinacz łańcucha wałków oryginalny bez zmiennej fazy, szklanki komplet oryginalne, koło rozrządu na wale, oraz koło wielorowkowe, cewki 2.0 TFSI, świece itp. Co do turbosprężarki wybór jest oczywisty kupiłem K04-064 hybryda (jest to chyba jedno z najlepszych rozwiązań do wersji 1.8 turbo by zbliżyć się do 400Km, nie wymaga spawania kolektora jest naprawdę wydajna i dosyć szybko wstaje) Kupiłem od firmy karambol, poniżej porównanie tej turbosprężarki do zwykłej k03. Jako że sama firma karambol w Internecie nie mam dobrych opinii, mnie osobiście nie zawiodła turbosprężarka, a mam już od nich. Jednak analizując jeszcze temat i przyglądając się innym kolegom z forum jakie modyfikacje przeprowadzili, miedzy innymi Adam i po dosyć długich rozmowach z nim i konsultacjach, doszedłem do wniosku że nie ma co kombinować tylko iść w tą stronę co on gdyż jest to już sprawdzone rozwiązanie, turbosprężarka K04-064 od karambola została sprzedana, a po długich oczekiwaniach przez covida, w końcu przyszła turbosprężarka od Peruna K04-064 IHI o wydajności do 450 koni mechanicznych. Aby ożenić turbosprężarkę z głowicą użyłem standardowego adaptera dostępnego na OLX nic tu nie kombinowałem więcej, dorobiłem tylko customowe przewody olej i woda oraz dodatkową podporę od dołu, no i standardowo łapa od 2.0 TFSI Tutaj K04-064 IHI Ssanie 56mm, wylot 48mm Widzicie tutaj porównanie kolektorów wydechowych, K04-064 a K04-064 ihi, jest sporo grubszy lepsze przepływy dupka już nie ciasna Dalsze prace trwają. Edytowane 31 Stycznia 2021 przez morelo
dekiel 13 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Naprawdę imponujące, podziwiam upór i wytrwałość w projekcie. Cabrio powinno pójść niżej po całej operacji no i hamulce też do zmiany. Zastanowią mnie tylko jedna rzecz , dokoksujesz auto na te 350KM ale to jest 'ośka' więc moment becie mielił kołami do czwórki włącznie.
morelo Opublikowano 31 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2021 Hamulce się zmieni i zawieszenie też, ale to wszystko będzie robione dopiero po konserwacji podwozia. Ja tu mam zamiar zrobić 400 + Oczywiście pierwszy, drugi bieg i strzał z pod świateł to byle Opel weźmie to Audi, ale już trzeci czwarty i piąty powinno być w miarę ok na (suchym) oczywiście opony muszę kupić które dobrze kleją, jestem tego świadom. No i jeszcze samo strojenie, wszystko zależy jak to będzie wystrojone.
hopek03 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 będzie moc trzymam kciuki i nie mogę się doczekać finału
morelo Opublikowano 8 Marca 2021 Autor Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) No i Witam wszystkich po przerwie A oto fotorelacja z opisem poniżej. Początki wyjmowania starego silnika. Tutaj przekładka magistrali wodnej i całego osprzętu silnika, plus demontaż wydechu. To już podczas montowania nowego silnika. Dodam jeszcze że sprzęgło z tego co pamiętam docisk i zamach jest z Volkswagena T4 Diesla. A tarcza obita jest kevlarem z domieszką czegoś na pewno nie jest to czysty kevlar, sprzęgło ma wytrzymać 500 koni i 600 nm, trochę zapasu mamy. Tutaj widzicie jaka jest przerwa między podłóżnicą a turbiną, były obawy czy aby nie będzie za blisko pod kolektorem jest podkładka 1 cm ale jednak jest jeszcze sporo miejsca. Czas na układ wydechowy wszystko spawane na samochodzie od turbiny po środkowy idzie 3 cale a od środkowego jest podzielone na 2,5 cala, środkowy tłumik jest to pełny przelot firmy turboworks a końcowe są z firmy buzer również pełny przelot co do samego wydechu jest naprawdę przyjemny rasowy, myślałem że będzie o wiele głośniejszy na zewnątrz jest pełna kultura. Niestety w środku trochę buczy jak ściągnę dach i jadę to jest o wiele ciszej jak zamknę dach to jest głośno. Coś mi się wydaje że przechodzi przez podwozie i dach to zatrzymuje może się ktoś mądrzejszy wypowie na ten temat? Wszystko spawane metodą TIG w osłonie argonu 4.8 tylko, stąd spawy czarne. Po wydechu przyszedł czas na intercooler i dolot i tu się zaczęły schody jako że Cabrio jest krótsze i pod zderzakiem ciasno, a myśmy wsadzili intercooler 65 mm a bez rezania zderzaka się nie obejdzie żeby to upchać. Poszliśmy trochę w inną stronę została przerobiona chłodnica klimatyzacji chłodnica płynu wspomagania została przeniesiona i zastąpiona nową bardziej wydajną wszystko maksymalnie cofnęliśmy do silnika I tym oto sposobem spawając wszystko na samochodzie i robiąc dziesiątki przymiarek zmieściliśmy FMIC o wymiarach 550 x 230 x 65 mm Bez rezania zderzaka, bardzo zależało mi na tym żeby to wyglądało estetycznie i żeby nie rzucało się w żaden sposób. Miał wyglądać z przodu samochód jak typowa seria, rury zostały pomalowane na czarno, opaski tak samo wszystkie silikony czarne i nic kompletnie nie widać, Tip też Został zrobiony z nierdzewki i pomalowany na czarno, sami oceńcie. Dodatkowo zaraz pod atrapą została założona chłodnica oleju. Zalewanie turbiny olejem, silnik już zalany i pierwsze odpalenie. Produce.mp4 Ciekawostka po odpaleniu i rozgrzaniu silnika wymiana oleju i taki jerzyk na korku, filtra my nie rozcinali, pomimo tego że był tyle razy silnik myty po obróbce to jednak zawsze zostają drobinki no i docieranie się. Tu kolejna wymiana oleju i filtra. I pomiar kompresji mamy 9.5 Bara. Jak widać po kołach U mnie jeszcze śniegi mamy jeszcze ze 20 cm śniegu a ja mam letnie opony, zimowych nigdy nie miałem. No i pierwsze tankowanie do pełna, obecnie silnik jest docierany na lajtowych ustawieniach, mamy już zrobione 700 km i 3 wymiany oleju Motul 8100 X-Clean 5W-40 za każdym razem też lany dodatek motorlife. Zrobimy jeszcze z 300 km wymiana oleju na Motul Sport 5w 50 i będziemy stroić. Silnik będzie strojony na paliwie Shell 100 oktan i na takim paliwie będzie pracował. Nie ma na zdjęciach a warto wspomnieć układ paliwowy jest przerobiony czyli wydajna pompa paliwa DW 65 plus wyrzucony oryginalny filtr i zastąpiony innym. Dołożony przewód powrotny z listwy do baku oczywiście od regulatora podpięty przewód do kolektora ssącego. Mam na listwie czujnik ciśnienia na wolnych obrotach trzyma 4.1 bar podczas jazdy ciśnienie się o tyle zwiększa o ile Turbo zaczyna bić. Przepływka jest 3,2 cala a puszka filtra jest z Diesla lekko trzeba zrobić rzeźbę i dorobić mocowania i przepływomierz bez problemu siada dodatkowo puszka została oklejona folią termiczną tak by się nie grzała od kolektora wydechowego po między puszką a kolektorem wydechowym są jeszcze dwie blachy które mają za zadanie odbijać ciepło w stronę silnika nie mam tego na zdjęciach. Przy okazji zrobię. Poniżej zdjęcia jak się prezentuje z przodu. Teraz tak, silnik pracuje bardzo fajnie nic nie stuka nic nie puka. Docieramy dalej. Ogromne podziękowania na chłopaków czyli: Tomka za to że, silnik złożył do kupy i uczestniczył od samego początku do tego momentu gdzie jesteśmy teraz. Michała mojego sąsiada za to że, użyczył swój garaż, oraz że poświęcił mnóstwo czasu by to wszystko doprowadzić do takiego stanu jak widzimy na zdjęciach. Oraz Adama (hopek3) z forum za wiedzę którą mi przekazał i pokierował, kiedy były różne zawirowania i problemy po drodze, a w internecie nie mogłem odnaleźć konkretnych informacji, naprawdę przegadaliśmy kilka godzin. Oraz dla Tomka (soul87) z forum, za wytrwałość przy strojeniu tego, naprawdę fajny gość tyle co myśmy już zamienili wiadomości przez forum to głowa mała. Ja w tym wszystkim jestem przede wszystkim sponsorem, ogarniam tych wszystkich chłopaków zbieram w jedno miejsce wiedzę. No i robimy, sam niestety nie dam rady pewnych rzeczy zrobić. Na razie tyle kolejne etapy w drodze PS gdyby ktoś chciał silnik ten mój stary który mam to zapraszam na priv. Edytowane 8 Marca 2021 przez morelo 1
morelo Opublikowano 10 Marca 2021 Autor Opublikowano 10 Marca 2021 Marcin tak naprawdę każdy magnetyczny korek który ma gwint 14x1.5 np https://www.google.com/search?client=opera&q=Magnetyczny%2Bkorek%2Bsp%C5%82ywu%2Boleju%2BM14x1.5%2BAudi&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 WWW.GOOGLE.COM allegro.pl ALLEGRO.PL
morelo Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2021 (edytowane) No i są pierwsze kreski ten niut znacznie za wysoki i spada mocno, trzeba jeszcze popracować tylko sprzęgło które było przeznaczone na 400 koni i 550 niutonometrów właśnie odmówiło współpracy z tym silnikiem po przejechaniu 1500 km dmuchamy 1.75 Edytowane 15 Maja 2021 przez morelo
morelo Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2021 (edytowane) Jako że sprzęgło które kupiłem nie spełnia założenia tego co sprzedawca deklarował czyli miało utrzymać 400 km i 550 nm, a już przy strojeniu gdzie było około 350 km i 450m potrafiło uślizgnąć delikatnie więc ewidentnie firma w której kupowałem się przeliczyła. Podnosząc moc dalej sprzęgło coraz to bardziej ślizgało, nie chcieliśmy już katować go więc padła decyzja na nowe ale zanim, to; wysyłając stare sprzęgło do firmy KB-Customs po sprawdzeniu przez nich stwierdzili to sprzęgło nie miało prawa utrzymać deklarowanej mocy przez sprzedawcę, po prostu docisk jest trochę za słaby więc odpuszczamy temat starego sprzęgła i zajmujemy się nowym. Stare sprzęgło. A poniżej widzicie nowe sprzęgło, sprzęgło dwutarczowe koło zamachowe robione od zera docisk nowy o 2x większej sile docisku jak poprzedni, tarcze bez tłumika i okładzina kevlar luka 240mm, z tego co deklaruje sprzedawca powinno przenieść 700 km oraz 1000 nm mam zapasy rezerwy, zobaczymy w boju oby wszystko pasowało. Edytowane 15 Maja 2021 przez morelo
hopek03 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 super sprzęgło też się zastanawiam nas dwu tarczą gdy by moje nie wytrzymało zdaj relacje jak to weszło i jak działa
morelo Opublikowano 13 Maja 2021 Autor Opublikowano 13 Maja 2021 Wracam po krótkiej przerwie Auto zostało zakonserwowane; Krótki przebieg jak to wyglądało, najpierw zostało wszystko rozebrane belka pojechała do piaskowania kołyska też . Przednie zawieszenie też całe zdemontowane. Całe podwozie zostało najpierw umyte karcherem później mój drogi sąsiad namieszał jakąś chemię, wlał sobie to do butelki ze spryskiwaczem i wszystko pryskał i mył szczotką do garnków no nie do wiary. Gdybym nie był tam i nie widział tego to bym nie uwierzył, jak już wszystko umył tym super fajnym środkiem który to bardzo dobrze puszczał każdą smołę brud stary olej czy cokolwiek to znowu zostało umyte karcherem później znowu poszedł ten cudowny środek i szczotka do garnków i znowu karcher. Aż została oryginalna fabryczna konserwacja i farba. Ku mojemu zaskoczeniu i wielu innych osób samochód jest 2003 roku a nie ma na nim ani jednej łaty spawanej ani jednej większej korozji tylko i wyłącznie delikatne naloty. W kilku miejscach odchodziła konserwacja i był nalot rdzy zostało wszystko ściągnięte dopóki schodziło wyczyszczone przesmarowanie zjadaczem rdzy, odtłuszczone i zabezpieczone najpierw podkładem reaktywnym, a później konserwacją noxudol, wszystkie otwory zostały potraktowane również konserwacjami. Belka i kołyska po piaskowaniu od razu zostały pomalowane. A jak wyschło to potraktowane również konserwacją. Od razu przy okazji tego wszystkiego jako że w naszych cudeńkach po tylu latach wychodzą piękne kwiatki na przednich błotnikach, błotniki zostały zdemontowane maska również, ranty błotników zostały wypiaskowane z obydwóch stron i wszystko zabezpieczone jak wyżej, dodatkowo błotniki i maska zostały pomalowane pod kolor samochodu czeka mnie jeszcze polerka ale muszę trochę ochłonąć. CDN… 2
morelo Opublikowano 8 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2021 (edytowane) Dobrze lecimy z tematem dalej, zaraz po konserwacji wleciały następne mody komplet sprężyn wraz z amortyzatorami MTS z regulacją na gwincie, jak widać na zdjęciu poniżej nie opuszczałem całkowicie zrobiłem ciut niżej niż seria, było kilka prób gdyż trzeba było to dobrze ustawić pod drogi po których się najczęściej poruszam. Od razu wleciały też hamulce z przodu 345 z tyłu 300 od kolegi z forum rsdziadek bardzo polecam fajny kontakt przesyłka szybko zrealizowana. Klocki i tarcze przewody w oplocie płyn ATE, zostały zakupione od kolegi z forum Wandej. Doszły też stabilizatory sportowe firmy h&r z przodu zostały wymienione wszystkie wahacze, wszystkie drążki, maglownica nowa nie regenerowana (zobaczymy ile wytrzyma) z tyłu tak samo co wymagało wymiany to zostało wymienione. Krótka relacja, co do zawieszenia jest w miarę komfortowe mogą być ciut miększe no ale jest jak jest, samochód o wiele się lepiej trzyma na zakrętach jest stabilny No i drążki tutaj zrobiły naprawdę ogromną robotę, nie przechyla się tak, jest stabilnie. Samochód po wszystkich modyfikacjach pojechał na geometrie i zbieżność i mogę z czystym sumieniem polecić wszystkim w Nowym Targu Luberde obok lotniska. Edytowane 13 Czerwca 2021 przez morelo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się