Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.8 turbo Cabrio takie zwykłe - STROKER


morelo

Rekomendowane odpowiedzi

Fajne te drążki. Napisz ich wymiary jak możesz. Kupiłeś nówki ?? :) 

Czym konserwowałeś tak z ciekawości ? 

Fajnie to wygląda lubię taką robotę :D Piona 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota :)

Dołączam do pytania, jakie średnice mają te staby h&r ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, konserwacja to noxudol. 

Co do drążków tak kupowałem nowe;
średnica przedniego stabilizatora    32 mm
średnica tylnego stabilizatora    20 mm
regulacja przodu    2-stopniowa regulacja
regulacja tyłu    2-stopniowa regulacja

I są cięższe od fabrycznyvh nie wiem o ile ale w rekach było wyraznie czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak lecimy z tematem dalej Przyszła pora na Car Audio.

Radio to zwykły Chińczyk na Androidzie 4 GB RAM i 64 GB pamięci.  Trzeba było przerobić tunel i półke z 1din na 2 din, by to wszystko weszło,  nie będę tutaj rozpisywał się na ten temat wszystko jest na forum. Od razu dokupiłem zaślepki pod otwory po tel, szukam tunelu bez telefonu ale nie mogę trafić fajnego nie ma ktoś do Cabrio?IMG_20210529_142552.jpg

Pod tunelem zostały poprowadzone przewody do wzmacniacza który jest w bagażniku,  a zasilanie wzmacniacza idzie obok lewego progu. Od razu też zostały poprowadzone przewody do kamery cofania.

IMG_20210521_111003.jpg

IMG_20210521_085338.jpg

Drzwi zostały podwójnie wygłuszone matą bitumiczną, to samo tylne wnęki gdzie się dało oraz pod tylną kanapą.

IMG_20210521_183607.jpg

IMG_20210521_190236.jpgIMG_20210521_143154.jpg

Przednie głośniki są to AUDIO SYSTEM X 200 EM EVO 20CM  plus dystans i wszystko mieści się bardzo ładnie dodatkowo zwrotnica i Twitter mieści się w oryginalnym gnieździe na drzwiach.

IMG_20210522_132115.jpgIMG_20210522_143229.jpg

Zaś z tyłu są na głośniki AUDIO SYSTEM M165 EVO2  plus zwrotnica plus Twitter w boczku.

IMG_20210521_164437.jpg

Subwoofer  Tutaj najpierw kupiłem boczek lewy koszt 20 zł wykleiłem go taśmą, czyli zrobiłem formę wylałem żywicę z matą plus gruba sklejka i wyszło takie pudło. Wyciąłem otwór na głośnik środek wykleiłem matą a zewnątrz z przodu okleiłem wykładziną samochodową I tak oto się prezentuje.

Sub to HELIX K 10W

IMG_20210427_194217.jpgIMG_20210514_195815.jpg

IMG_20210515_133132.jpgIMG_20210515_140725.jpg

Wzmacniacz dopisze brak zdjęć.

Została też zamontowana kamera cofania w ramce tablicy rejestracyjnej i powiem szczerze działa to bardzo fajnie. 

IMG_20210525_201752.jpg

IMG_20210529_142552.jpg

I teraz tak głośniki przednie i tyle są podpięte z fabrycznym wzmacniaczem Bose, zaś subwofer jest spięty z dużym wzmacniaczem.  Ogólnie mam wrażenie że przednie głośniki grają znacznie ciszej pomimo że zastosowałem adapter dedykowany do bose,  słuchając muzyki tak by można było z kimś swobodnie porozmawiać praktycznie nie ma basu pomimo że tuba idzie na pełnej mocy, a w radiu basy na full.  Kiedy na radiu podkręcę do np 60% Bass jest i to bardzo duży i przyjemnie się słucha ale jest już tak głośno że nie da się swobodnie porozmawiać i nie wiem gdzie jest problem. 

Kolejny problem to sterowanie z kierownicy. Na początku wszystko pięknie działało bez żadnych ustawień, ale ostatnio przestało działać nie wiem czy nie jest to spowodowane że jest błąd radia i automatycznie odcina sterowanie kierownicy, ale muszę to jeszcze sprawdzić.

Co do nawigacji nie mam zastrzeżeń radio łączy się z telefonem na hotspocie i wszystko działa jak powinno.

cdn

 

 

Edytowane przez morelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj tunelu od exeo ;) są tańsze,  a to dokładnie to samo. ja montowałem w swoim cabrio właśnie tunel od exeo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.06.2021 o 15:13, morelo napisał:

Więc tak, konserwacja to noxudol. 

Co do drążków tak kupowałem nowe;
średnica przedniego stabilizatora    32 mm
średnica tylnego stabilizatora    20 mm
regulacja przodu    2-stopniowa regulacja
regulacja tyłu    2-stopniowa regulacja

I są cięższe od fabrycznyvh nie wiem o ile ale w rekach było wyraznie czuć.

Ja też leciałem B6 i B7 noxudolem.... Na spód dawałem 1600... trochę długo dochodzi ale jest bardzo dobry. 

 

Dzięki za odp co do drążków ... Jeżeli czuć różnice w wadze to jest to ewidentnie na + 

W b7 mam z RS4 ale na tył będę jeszcze kombinować cos innego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, Panowie jest problem z zawieszeniem obecnie jest moc w granicach 370 koni i 450 niutonometrów. Jak już wspominałem wyżej jest założone zawieszenie gwintowane, jest wymienione cały komplet wahaczy z przodu wszystko nowe RTS dodatkowo drążek stabilizacyjny sportowy i nowa maglownica, z tyłu jest tylko zawias i drążek wszystko resztę było sprawne auto po wszystkich modyfikacjach zawieszenia auto pojechało na geometrię I na zbieżność,  ale niestety auto pływa po drodze. Co znaczy pływa jadąc za samochodem i chcąc wyprzedzić robiąc manewr wyprzedzenia i dodając gazu samochód zachowuje się bardzo nieprzewidywalnie nosi go w prawo i w lewo po prostu nie mogę trafić w drogę,  początkowo opstawialiśmy oczywiście moc, ale podczas gwałtownego hamowania też nosi prawo lewo tylko nie aż tak odczuwalnie, jadoąc spokojnie ale szybko i rotbic test łosia też pływa w piątek pojechałem znowu na geometrię i zbieżność tym razem do innej firmy geometria OK zbieżność poprawili coś, pojechałem jeszcze raz na trzepaki sprawdzali wszystko nawet byłem pod samochodem nie ma się do czego przyczepić. Przejechał się gość od trzepaków i powiedział że faktycznie coś jest nie tak, wjechał jeszcze raz przyszło ich trzech i nic nic nie wypatrzyli i niestety na drodze bez zmian. Padła diagnoza, że być może te wahacze wszystkie RTS mają jakieś miękkie gumy i powoli zaczynam obstawiać dolne wahacze z firmy RTS czy te gumy nie są zbyt miękkie.

Kola to 18 i opona 235/40

Znajomy ma Seata Toledo ma moc 370 km 440 nm i tego Seata nie nosi w ogóle ewentualnie jak wpadnie na coś mokrego czy coś to tylko wtedy ale jak jest sucho to idzie jak po sznurku nie warzne czy łuk czy wyprzedza od 3 biegu nie nosi go.

Gdzie szukać jeszcze problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam wózki okej na pewno zresztą sprawdzaliśmy to, zostały też wymienione tuleje wahacza (banan) na poliuretan, pojechałem na inne szarpaki gdzie jeszcze ciągnie w przód i tył i nic decyzja wszystko bdb czego pan szuka jak wszystko nowe a dalej bez zmian,  panowie gdzie jeszcze szukać problemu.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz węższe koła zimowe 205 czy coś wrzuć i sprawdź być morze opony tak się dziwnie zachowują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że nie mógłem dojść ładu z tym zawieszeniem i pływaniem po drodze, padła decyzja o wymianie wszystkich wahaczy jeszcze raz.  I co się okazało te dwa główne wahacze z dołu, żeby ruszyć sworzeń na nich trzeba założyć rurkę z 15cm a przypominam że mam na nich zrobione około 3000 km jest to tak ciasno spasowane że aż nie do wiary, górne idą lżej ale i tak ciężko ostatecznie wymieniliśmy wszystko na mayle i problem ustąpił.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem z górnymi RTS, były tak ciasne że jak dostały temperatury to skrzypiały na sworzniach jak stara kanapa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też górny rts skrzypiał, a po wyjęciu to sworzeń jakby był zaspawany. Szkoda hajsu na to badziewie, a gwarancję 3 lata niech sobie wsadzą... Dolne proste z rtsa mają tuleje poparciałe jakby miały z 20 lat i też wylecą u mnie na wiosnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzałem dziś do tematu... Ten wykres momentu i mocy z 4 kwietnia jest przekozak... Fakt, że on potem spada, ale strasznie dużo momentu w użytkowych zakresach obrotu, po mieście wręcz idealnie :) Przy 3k już masz 430 niuta, a pełen ogień przy 3.7k, dla mnie to jest mega spool :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze będą drobne korekty softu Artur, żeby trochę tego niuta przenieść złagodzić. Teraz jak na ośkę to jest bardzo dużo na oem wachacze, wczoraj wleciały poliuretany ale to napiszę osobny post gdyż pozrywało gumy niektóre

A z nowości przyciemnione tylne szyby i wyprane wnętrze i teraz tak wszystko było robione w Witowie w Auto Spa u pana Bartłomieja,  jeśli jest ktoś z okolic Podhala to chętnie się wymienię uwagami na temat tego pana, a tutaj moje.

W Auto spa Witów. Miało być zrobione dwie rzeczy kompleksowe czyszczenie wnętrza, czyli wszystko.  Oraz przyciemnienie tylnych szyb plus podklejenie tylnej szyby.

Co do czyszczenia to niestety ale kompletna porażka jaki zawiozłem samochód taki praktycznie odebrałem,  a wszystko wcześniej mówiłem co chcę zrobić mam drobne ryski na schowku i chciałem je zniwelować, dostałem odpowiedź jak najbardziej da się to zrobić. Samochód był tylko ładnie odkurzony a reszty bez jakiegokolwiek czyszczenia, naprawdę nawet zostały zacieki na drzwiach gdzie był rozlany sok, na zegarach kurz, ryski na schowku jak były tak są, NIE polecam.

Drugie to oklejanie szyb i podklejenie, powiem szczerze nigdy tego sam nie robiłem,  sądziłem że jeśli ktoś się tym zajmuje zawodowo to bez problemu to zrobi profesjonalnie. No i tutaj też się przeliczyłem szybę próbowano podkleić i nic z tego nie wyszło tylko zostały ogromne bóle, purchle i tyle.  Przyciemnienie, między folią a szybą normalnie są drobinki kurzu czy jakiegoś piasku widać ewidentnie gołym okiem kropki z tyłu w rogach folia już zaczyna się odklejać.

I taka to cała historia poniżej kilka zdjęć z szyb w środku już nie ma co pokazywać. Za to że szyba odpadła i nie została dobrze podklejona Pan Bartłomiej urwał mi stówkę na całości, paragon dostałem, samochód stał 7 dni u pana co prawda nie zależało mi na czasie.

 

IMG_20210912_155807.jpg

IMG_20210912_155825.jpg

IMG_20210912_155857.jpg

IMG_20210912_155914.jpg

IMG_20210912_160003.jpg

Edytowane przez morelo
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...