AdrianoA4B6 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Witam wszystkich bardzo serdecznie! :) Przy okazji wspomnę iż jestem nowy na forum. Nazywam się Adrian, mam 28 lat i pochodzę z woj. lubelskiego. 2 tygodnie temu stałem się szczęśliwym posiadaczem samochodu jakim jest Audi A4 B6 . Mam silniczek 1.8T o mocy 163KM. Piękne auto, bardzo mi się podoba Nigdy nie miałem styczności z Audi także jestem kompletnie zielony w kwestii napraw itp. Aktualnie mam problem z przełącznikiem świateł. Ten który posiadam ma oznaczenie 8E0 941 531 A , a dalej to 01A- BK7. Po uruchomieniu zapłonu światła mijania się zapalają, przełącznik jest na pozycji 0. Czyli chyba ten przełącznik ma funkcję auto świateł. Problem polega na tym iż nie ma świateł przeciwmgielnych z przodu i tego z tyłu. Wyjąłem przełącznik i mogę napisać kable jakie są podpięte pod konkretne piny: 1 - czarny, 2 - żółto-czarny, 3 - fioletowy, 4-7 puste, 8 - zielono-biały, 9 - szaro-biały, 10 - brązowy, 11 - żółty, 12-13 puste, 14 - szary, 15 - czerwony, 16 - puste, 17 - niebiesko-szary Proszę uprzejmie o pomoc osób, które znają się w temacie i wiedzą jak można pozamieniać te piny bez konieczności kupowania włącznika, tak aby działały światłą przeciwmgielne