Gość Opublikowano 13 Lipca 2020 Opublikowano 13 Lipca 2020 Cześć Dokładnie tak jak w temacie. Na wstępie wspomnę,. iż jestem w tym totalnym laikiem - to będzie moja pierwsza podmianka radia w A4 B6 (rocznik 2002) z kierownicą multifunkcyjną. Tytułowe radio posiada wejście na interfejs fabrycznego sterowania z kierownicy - co to konkretniej oznacza? Czy muszę dokupić dodatkowy interfejs do obsługi klawiszy głośności/zmiany stacji na kierownicy, czy będzie działać to na zasadzie plug&play? Budżet na taki zabieg mam nielimitowany, zależy mi wyłącznie na tym, aby rozwiązanie było długotrwałe i w mało awaryjne. Jeśli już interfejs, to jakiś konkretny? Z czego na co? Na car audio znam się jak świnia na gwiazdach . W innych postach te odpowiedzi są jakieś rozmemłane, i nikt nie odpowiada wprost na pytania, które sobie samemu zadaję. Liczę na waszą pomoc klubowicze!
Muskel1 Opublikowano 15 Lipca 2020 Opublikowano 15 Lipca 2020 (edytowane) Musisz dokupić interfejs do sterowania bo nie ma w zestawie. Np. taki interfejs Adapter do sterowania z kierownicy Audi A3,A4,TT CTSAD002.2 - Adaptery do kierownicy - CAR-TRONIC WWW.CAR-TRONIC.PL Wybierz adapter do Audi i ciesz się możliwością... Do tego jeszcze to złącze Przewód Pioneer dla interfejsów ACV,Connects2 - Adaptery do sterowania z kierownicy - CAR-TRONIC WWW.CAR-TRONIC.PL Przewód Pioneer dla interfejsów ACV,Connects2 Podłączenie w sumie P&P Z anteną trzeba będzie popatrzeć czy nie trzeba będzie wzmacniacza antenowego dołożyć jak bedzie za słaby sygnał i stacji nie bedzie mógł znaleźć. Edytowane 15 Lipca 2020 przez Muskel1