gsa Opublikowano 14 Lipca 2020 Opublikowano 14 Lipca 2020 Jak w temacie. Uzytkownicy OOOO z Mild Hybrid na pokladzie (2.0 TFSI z 12V) od 2017r beda wzywani na wymiane rozrusznika. W pisemku jest tylko, ze zalecaja parkowanie na zewnatrz...
proarnes Opublikowano 14 Lipca 2020 Opublikowano 14 Lipca 2020 Dostałem wezwanie ale narazie nie mają jeszcze cześci w ASO. Ciekawe czy poprawi sie przy okazji kultura pracy tego alternatora/rozrusznika.
gsa Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Opublikowano 15 Lipca 2020 Watpie. Dla mnie to troche pic na wode byl. Ciekawe czy zmodyfikuja troche A4 zeby dostaly pare Nm tak jak rzekomo ma to nowa A3. Co do papieru - tez dostalem, nawet bylem juz umowiony, ale zadzwonili ze jeszcze nie maja czesci bo podobno dalej cos modyfikuja ;D
Tommaso_PL Opublikowano 19 Lipca 2020 Opublikowano 19 Lipca 2020 Witam, udało się komuś z Was dostać już do serwisu? Próbuję od dwóch tygodni i ciągle tłumaczą się brakiem części....
gsa Opublikowano 19 Lipca 2020 Autor Opublikowano 19 Lipca 2020 heh ja poczekam zgodnie z ustaleniami. Pozniej odstawie na parking pod salon plus zastepcze bo nei mam czasu na pierdoly.
Tommaso_PL Opublikowano 19 Lipca 2020 Opublikowano 19 Lipca 2020 tzn. masz jakiś termin ustalony, czy znalazłeś jakieś przepisy na to ile mają czasu na realizację?
gsa Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Opublikowano 20 Lipca 2020 Mialem termin, ale 3 dni przed zadzwonili, ze jednak czesci brak i trzeba 2-3 tygodnie poczekac. Po tym czasie troszeczke inaczej bede rozmawial, bo albo auto stwarza zagrozenie (i w tym momencie ja podejmuje ryzyko uzytkujac go) albo nie.
SylwiaG Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 Witam, czy komuś udało się już dostać do serwisu odnośnie akcji 27H2 ? Jak powyżej Ja również byłam umówiona na kilka terminów ale 2-3 dni wcześniej również wizyty były odwołane z powodu braku części, ostatnio otrzymałam informację , że "może" w połowie sierpnia będzie coś wiadomo... Moje Audi od prawie 3 tygodni stoi bez ruchu ponieważ mam wymianę oleju a w serwisie poinformowali mnie, że jak wstawię auto to mi Go nie wydadzą właśnie przez akcję 27H2, samochodu zastępczego też mi nie dadzą. Mogę podpisać pisemko i odebrać na własne ryzyko ... Oczywiście auto stoi, czekam dalej ale ratę leasingu muszę opłacać mimo że nie z mojej winy auto nie może być użytkowane. Dajcie znać co w tej sytuacji bo chyba nikt z Nas nie wie kiedy części będą dostępne.
Tommaso_PL Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 U mnie to samo dalej, myślę, że trzeba skontaktować się z prawnikiem jeśli chcą sie bawić teraz w pisemka i podpisywanie oświadczeń. Dzwoniła Pani do leasingodawcy?
SylwiaG Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 Wszystkie w/w ustalenia były przeprowadzane telefonicznie. Parę dni temu napisałam do nich oficjalnie e-mail i czekam na informację. Jeżeli odpiszą mi to samo co powiedzieli telefonicznie to prześlę e-mail do leasingodawcy i zobaczymy jak oni na to zareagują . Osobiście jestem tylko Użytkownikiem Audi, więc pewnie z tego powodu aż tak mnie zbywają również i z tą wymianą oleju ....
pequeno Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Otrzymuję te same informacje co SylwiaG i również akcja serwisowa blokuje mi naprawę innego podzespołu. Dochodzi do sytuacji, w której aby naprawić auto na gwarancji i móc korzystać z auta muszę podpisać pismo dot. odebrania go na własne ryzyko. Otrzymanie samochodu zastępczego również nie jest zapewnione ze względu na ogromną skalę akcji serwisowej. Trochę tego nie rozumiem - to nie ma części naprawczych do akcji, ale wydawane są samochody zastępcze w związku z akcją? W takim razie dlaczego samochody nie są przygotowane dla wszystkich dotkniętych problemem..
gsa Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Sa wydawane te, ktore nie maja tego problemu. Z tego co sie dowiedzialem to uziemione sa auta zastepcze obarczone problemem. Mozna probowac przez VGP bezposrednio. Podobno uruchomili trzecia linie produkcyjna oraz DODATKOWO regeneruja alternatory (i to juz mniej ciekawe bo o ile fajnie dostac swoj naprawiony to dlaczego mam dostac do auta z 2019 czesc regenerowana z 2017?). 1
Tommaso_PL Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Czy komuś udało się już dostać do serwisu na wymianę tej części? Sam mam termin na 21.08. i jestem ciekaw czy jest on realny.
gsa Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Ja sie skontatkowalem z VGP. Czekam na odpowiedz. To jest kpina.
Tommaso_PL Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Daj znać proszę jakie informacje uzyskaleś
Jerzy Kiler Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Ja dzwonię do swojego dilera od lipca. Na początku części miały być 20 lipca, potem na początku sierpnia, teraz jak jest druga połowa sierpnia to mówią, że nie mają i nie wiedzą kiedy będą mieć bo to importer/producent sam podaje i przesuwa im te daty. Czy w ogóle można w tej sytuacji zrobić coś innego niż czekać ?
gsa Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Dostalem pismo z centrali w Poznaniu - nadali sprawie priorytet i mam poczekac na informacje od dealera u ktorego zglosilem chec naprawy (czesc podobno zamowiona). Bez komunikacji z centrala dealer nie jest w stanie (z tego co sie dowiedzialem) zamowic czesci na dzien dzisiejszy.
Jerzy Kiler Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 W dniu 18.08.2020 o 10:55, gsa napisał: Dostalem pismo z centrali w Poznaniu @gsa Kontaktowałeś się telefonicznie czy mailowo ?
gsa Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2020 to tez jest ciekawe - dealer mowi: dzwonic do Poznania. Dzwonie. Pol dnia czekania praktycznie i info: prosze opisac problem na: [email protected] I od nich juz skan ze prio wyzsze + czekac na kontakt wskazanego dealera. W wiadomosci napisalem prawde - ze dolozylem wszelkich staran z mojej storny zeby usterke usunac (umowiony termin, ktory zostal odwolany), ze auto jest uzytkowane na co dzien, ze auto parkuje w garazu wspolnym, podziemnym gdyz nie mam innej mozliwosci (brak parkingu zewnetrznego, brak auta zastepczego).
Tommaso_PL Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Witam, u mnie część została dzisiaj wymieniona na nową. Trzy tygodnie temu umówiłem w ciemno termin w serwisie na wymianę. Wczoraj cześć przeszła do dealera. Z tego co wiem zrobili zamówienie tej części konkretnie pod moje auto, a nie na serwis. Ciężko powiedzieć czy to klucz, ale moja im przyszła. Mam nadzieję, że i Wam się uda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się