Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. Uzytkownicy OOOO z Mild Hybrid na pokladzie (2.0 TFSI z 12V) od 2017r beda wzywani na wymiane rozrusznika. 

W pisemku jest tylko, ze zalecaja parkowanie na zewnatrz...

Opublikowano

Dostałem wezwanie ale narazie nie mają jeszcze cześci w ASO. Ciekawe czy poprawi sie przy okazji kultura pracy tego alternatora/rozrusznika.

Opublikowano

Watpie. Dla mnie to troche pic na wode byl. Ciekawe czy zmodyfikuja troche A4 zeby dostaly pare Nm tak jak rzekomo ma to nowa A3. 

 

Co do papieru - tez dostalem, nawet bylem juz umowiony, ale zadzwonili ze jeszcze nie maja czesci bo podobno dalej cos modyfikuja ;D

Opublikowano

Witam, udało się komuś z Was dostać już do serwisu? Próbuję od dwóch tygodni i ciągle tłumaczą się brakiem części....

Opublikowano

heh ja poczekam zgodnie z ustaleniami. Pozniej odstawie na parking pod salon plus zastepcze bo nei mam czasu na pierdoly. 

Opublikowano

tzn. masz jakiś termin ustalony, czy znalazłeś jakieś przepisy na to ile mają czasu na realizację?

Opublikowano

Mialem termin, ale 3 dni przed zadzwonili, ze jednak czesci brak i trzeba 2-3 tygodnie poczekac. Po tym czasie troszeczke inaczej bede rozmawial, bo albo auto stwarza zagrozenie (i w tym momencie ja podejmuje ryzyko uzytkujac go) albo nie.

Opublikowano

Witam,

czy komuś udało się już dostać do serwisu odnośnie akcji 27H2 ? Jak powyżej Ja również byłam umówiona na kilka terminów ale 2-3 dni wcześniej również wizyty były odwołane z powodu braku części, ostatnio otrzymałam informację , że "może" w połowie sierpnia będzie coś wiadomo...

Moje Audi od prawie 3 tygodni stoi bez ruchu ponieważ mam wymianę oleju a w serwisie poinformowali mnie, że jak wstawię auto to mi Go nie wydadzą właśnie przez akcję 27H2, samochodu zastępczego też mi nie dadzą. Mogę podpisać pisemko i odebrać na własne ryzyko ...

Oczywiście auto stoi, czekam dalej ale ratę leasingu muszę opłacać mimo że nie z mojej winy auto nie może być użytkowane.

Dajcie znać co w tej sytuacji bo chyba nikt z Nas nie wie kiedy części będą dostępne.

Opublikowano

U mnie to samo dalej, myślę, że trzeba skontaktować się z prawnikiem jeśli chcą sie bawić teraz w pisemka i podpisywanie oświadczeń. Dzwoniła Pani do leasingodawcy?

Opublikowano

Wszystkie w/w ustalenia były przeprowadzane telefonicznie. Parę dni temu napisałam do nich oficjalnie e-mail i czekam na informację.

Jeżeli odpiszą mi to samo co powiedzieli telefonicznie to prześlę e-mail do leasingodawcy i zobaczymy jak oni na to zareagują .

Osobiście jestem tylko Użytkownikiem Audi, więc pewnie z tego powodu aż tak mnie zbywają również i z tą wymianą oleju ....

Opublikowano

Otrzymuję te same informacje co SylwiaG i również akcja serwisowa blokuje mi naprawę innego podzespołu. Dochodzi do sytuacji, w której aby naprawić auto na gwarancji i móc korzystać z auta muszę podpisać pismo dot. odebrania go na własne ryzyko. Otrzymanie samochodu zastępczego również nie jest zapewnione ze względu na ogromną skalę akcji serwisowej. Trochę tego nie rozumiem - to nie ma części naprawczych do akcji, ale wydawane są samochody zastępcze w związku z  akcją? W takim razie dlaczego samochody nie są przygotowane dla wszystkich dotkniętych problemem..

Opublikowano

Sa wydawane te, ktore nie maja tego problemu. Z tego co sie dowiedzialem to uziemione sa auta zastepcze obarczone problemem. Mozna probowac przez VGP bezposrednio. Podobno uruchomili trzecia linie produkcyjna oraz DODATKOWO regeneruja alternatory (i to juz mniej ciekawe bo o ile fajnie dostac swoj naprawiony to dlaczego mam dostac do auta z 2019 czesc regenerowana z 2017?).

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czy komuś udało się już dostać do serwisu na wymianę tej części? Sam mam termin na 21.08. i jestem ciekaw czy jest on realny.

Opublikowano

Ja sie skontatkowalem z VGP. Czekam na odpowiedz. To jest kpina. 

Opublikowano

Daj znać proszę jakie informacje uzyskaleś

Opublikowano

Ja dzwonię do swojego dilera od lipca.

Na początku części miały być 20 lipca, potem na początku sierpnia, teraz jak jest druga połowa sierpnia to mówią, że nie mają i nie wiedzą kiedy będą mieć bo to importer/producent sam podaje i przesuwa im te daty.

 

Czy w ogóle można w tej sytuacji zrobić coś innego niż czekać ?

Opublikowano

Dostalem pismo z centrali w Poznaniu - nadali sprawie priorytet i mam poczekac na informacje od dealera u ktorego zglosilem chec naprawy (czesc podobno zamowiona). 

Bez komunikacji z centrala dealer nie jest w stanie (z tego co sie dowiedzialem) zamowic czesci na dzien dzisiejszy. 

Opublikowano
W dniu 18.08.2020 o 10:55, gsa napisał:

Dostalem pismo z centrali w Poznaniu

@gsa

Kontaktowałeś się telefonicznie czy mailowo ?

Opublikowano

to tez jest ciekawe - dealer mowi: dzwonic do Poznania. Dzwonie. Pol dnia czekania praktycznie i info: prosze opisac problem na: [email protected]

I od nich juz skan ze prio wyzsze + czekac na kontakt wskazanego dealera. 

W wiadomosci napisalem prawde - ze dolozylem wszelkich staran z mojej storny zeby usterke usunac (umowiony termin, ktory zostal odwolany), ze auto jest uzytkowane na co dzien, ze auto parkuje w garazu wspolnym, podziemnym gdyz nie mam innej mozliwosci (brak parkingu zewnetrznego, brak auta zastepczego). 

Opublikowano

Witam,

u mnie część została dzisiaj wymieniona na nową. Trzy tygodnie temu umówiłem w ciemno termin w serwisie na wymianę. Wczoraj cześć przeszła do dealera. Z tego co wiem zrobili zamówienie tej części konkretnie pod moje auto, a nie na serwis. Ciężko powiedzieć czy to klucz, ale moja im przyszła.

Mam nadzieję, że i Wam się uda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...