Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawór upustowy blow off 2.0 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w temacie zamontowałem blowa do benzyny 2.0 z 2008r w miejscu oryginalnego (zaznaczam że nie jestem fachowcem tylko samoukiem) Coś z podłączeniem jest nie do końca ok bo zawór oddaje świetny odgłos tylko że auto straciło trochę mocy,tak jakby turbina na pół gwizdka chodziła. Znajomy podłączył mi po komputer i wyskakuje błąd uszkodzony blow off ale to pewnie wina złego połączenia. Ktoś pomoże jak to ogarnąć? Czy muszę całkowicie usunąć oryginalny elektrozawór, czy ma chodzić na oryginalnym i dołożonym do ciśnieniowego? Podejrzewam że jakieś sterowanie źle podłączyłem. 

Opublikowano

W jakim celu ten zabieg? zwykła DV i stożkowy filtr i masz dzwięk blow off :)  Bez sensu pakować BOV. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tego nie wiedziałem. Mówisz żeby zostawić oryginalny zawór upustowy i wstawić stożek? Wsadziłem z powrotem ory zawór i lipa ? auto nie ma mocy i podejrzewam uszkodzony elektrozawór. Tylko co spowodowało uszkodzenie i czy to na pewno on jest uszkodzony...? 

Opublikowano

Padł N75 albo zły montaż przewodów podciśnienia

Opublikowano

Ale jak to ogarnąć jak nie jestem mechanikiem a podłączenie zrobiłem z instrukcji po angielsku i załączonych zdjęć do zestawu? 

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź, jakoś ogarnąłem i rzeczywiscie padł N75 tak jak pisałeś. Zamówiłem nowy elektrozawór i po wymianie od razu auto odzyskało moc a blow zaczął ładnie syczeć i piszczeć. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...