mateuszm0207 Opublikowano 14 Lipca 2020 Opublikowano 14 Lipca 2020 Cześć Od kilku dni mam problem z moim autem ( Audi A4 B7 2.0 TFSI BGB) mianowicie zauważyłem, że silnik na biegu jałowym osiąga 1200-1400 obr/min po czym po pewnym czasie obroty spadają i silnik wpada w wibracje. Doczytałem, że to odma więc wymieniłem lecz problem pozostał. Po podpięciu auta pod komputer pojawiły się następujące błędy: P1297(Połączenie sprężarka-przepustnica. Spadek ciśnienia) oraz P2279(Nieszczelność w układzie ssącym). Czytałem kilka tematów z tym problemem w 1.8T to dodatkowo znajduje się jeszcze zaworek odpowietrzania komory korbowej. Czy w 2.0 TFSI jest też taki zawór ? Ewentualnie w czym może być problem takiej pracy silnika ? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się