Diablo Opublikowano 14 Lipca 2020 Opublikowano 14 Lipca 2020 Panowie, Proszę o analizę i pomysły co może być przyczyną cofania zapłonów. BFB, FIMC 63mm orurowanie, turbo Geremi, wtryski 630 Bosch, TIP, DP, nowy DV, wydech przelot 70x 2x60, wałek ssący AG z wolnossaka, kolektor seria, przepływka seria, paliwo BP Ultimate, nowe świece, nowe cewki NGK. Kompresja ponad 13 na każdym cylindrze. http://vaglogi.pl/log-003_020_6pwXk.html http://vaglogi.pl/log-114_115_520xfd.html http://vaglogi.pl/log-001_002_031_17M4Y.html
cysiek18 Opublikowano 15 Lipca 2020 Opublikowano 15 Lipca 2020 (edytowane) Z ciekawości, po co ci wałek z wolno ssaka na takie moce ? Edytowane 15 Lipca 2020 przez cysiek18
Diablo Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Opublikowano 15 Lipca 2020 54 minuty temu, cysiek18 napisał: Z ciekawości, po co ci wałek z wolno ssaka na takie moce ? Tak polecił mi Geremi który robił turbo. Wałek ma dawać dodatkowy bonus w przepływach,. Kupiłem go za grosze, a włożyli mi go przy okazji wymiany rozrządu.
przem8 Opublikowano 15 Lipca 2020 Opublikowano 15 Lipca 2020 Takie cofki to nic, zwłaszcza w aucie po sofcie. Niektórzy w serii mają gorzej.
Diablo Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Opublikowano 15 Lipca 2020 (edytowane) 10 minut temu, przem8 napisał: Takie cofki to nic, zwłaszcza w aucie po sofcie. Niektórzy w serii mają gorzej. Też tak sądziłem, ale wysłałem je jednemu tunerowi do analizy i powiedział, że nie można zrobić większej mocy, a celuję w 260+ póki te cofki występują. Edytowane 15 Lipca 2020 przez Diablo
przem8 Opublikowano 15 Lipca 2020 Opublikowano 15 Lipca 2020 To sięgnij opinii innego tunera, niech spojrzy na soft. Na wiecej to już seryjna przeplywka moze nie dac rady i pompa paliwa.
Diablo Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Opublikowano 15 Lipca 2020 4 minuty temu, przem8 napisał: To sięgnij opinii innego tunera, niech spojrzy na soft. Na wiecej to już seryjna przeplywka moze nie dac rady i pompa paliwa. Pompę mam Walbro w szufladzie jeśli seria nie da rady, a przepływki seryjne podobno wystarczają na to co celuję, ale dzięki za info,
MichauKR Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 Te cofki to masz raz mniejsze i raz większe, w linku masz log z godziny 18 i 21, pewnie temperatura na zewnątrz wpłynęła na to, szkoda że nie zlogowałeś grupy 118. Głowica nie ruszana? Tylko sam wałek przerzucony?
Diablo Opublikowano 19 Lipca 2020 Autor Opublikowano 19 Lipca 2020 W dniu 17.07.2020 o 17:36, MichauKR napisał: Te cofki to masz raz mniejsze i raz większe, w linku masz log z godziny 18 i 21, pewnie temperatura na zewnątrz wpłynęła na to, szkoda że nie zlogowałeś grupy 118. Głowica nie ruszana? Tylko sam wałek przerzucony? Bardzo możliwe, choć przed drugim logiem zmieniłem świece i cewki na nowe bo cewki fabryka i tak mi zasugerował jeden tuner, ale chyba kasa w błoto :/ Te logi na dole są zrobione innego dnia. Przed drugim pomiarem do 25 l. Ultimate dolałem 20 l. Racing 100 żeby wykluczyć słabe paliwo i też się pozmieniało, choć były robione chwile po sobie. Najdziwniejsze że się pojawiło na innym cylindrze niż wcześniej. Głowica nie ruszana, tylko wałek zmieniony przy okazji zmiany przedniego rozrządu. 118 nie robiłem niestety. http://vaglogi.pl/log-003_020_9Tban.html Co Ty na to?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się