vvv Opublikowano 24 Lipca 2020 Opublikowano 24 Lipca 2020 (edytowane) Cześć wszystkim, Wczoraj udało mi się w końcu odebrać wyczekane A4. Samochód zamówiłem w styczniu, z planowanym odbiorem na kwiecień, ale z wiadomych przyczyn wszystko się trochę przedłużyło Wcześniej użytkowałem A4 B9 przed liftingiem, ze względu na dość bezawaryjne użytkowanie zdecydowałem się ponownie na ten sam model. Wyposażenie raczej bez fajerwerków, ale jest parę rzeczy których nie miałem w poprzedniej. Model: Audi A4 Avant, Advanced. Silnik: 35 TDI 2.0, 163 KM, S tronic. Kolor nadwozia: niebieski Navarre metalik Koła: Obręcze ze stopu metali lekkich, kute, 10-ramienne, 7,5 J x 17, opony 225/50 R 17 Wnętrze: Skóra/skóra ekologiczna mono.pur 550 Wyposażenie dodatkowe: Koło zapasowe dojazdowe Zestaw narzędzi i podnośnik samochodowy Zbiornik AdBlue®* (24 litry) Zbiornik paliwa (54 litry) Zniesienie ograniczenia prędkości maksymalnej do 210 km/h Współpraca z LTE dla Audi phone box Audi connect Nawigacja & Infotainment Audi smartphone interface MMI Navigation plus Wirtualny kokpit Audi "plus" Audi sound system Audi phone box Kamera cofania Pakiet systemów wspomagających Miasto Kamera i/lub czujnik odległości (system wspomagający) Asystent podjazdu z funkcją Auto Hold Funkcja ostrzegania przy zmianie pasa ruchu Audi parking system plus Audi pre sense rear Audi connect Safety & Service Moduł danych Europa Audi pre sense city Tempomat z regulowanym ogranicznikiem prędkości Komfortowy podłokietnik z przodu Reflektory Audi Matrix LED Reflektory Matrix LED dynamiczną grafiką i dynamicznymi kierunkowskazami Światła tylne LED dynamiczną grafiką i dynamicznymi kierunkowskazami Układ zmywania reflektorów Pakiet schowków i wyposażenia bagażnika Pokrywa bagażnika, elektryczne wspomaganie unoszenia i zamykania Lusterko wewnętrzne automatycznie przyciemniane, bez ramki Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane, ogrzewane i składane, oba lusterka automatycznie przyciemniane Komfortowa klimatyzacja 3-strefowa Szyby z dodatkową powłoką zaciemniającą Pakiet oświetlenia Ambiente Siedzenia sportowe przednie Ogrzewanie przednich siedzeń 4-kierunkowa regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa dla przednich siedzeń Kierownica 3-ramienna wielofunkcyjna plus obszyta skórą Brak oznaczenia modelu i mocy/technologii Relingi dachowe aluminiowe Pakiet optyczny aluminium Na razie mam mało zdjęć ale weekend idzie, więc postaram się poprawić. Napiszę też trochę o wrażeniach i porównaniu do modelu przed liftingiem. Edytowane 24 Lipca 2020 przez vvv
Kodzak33 Opublikowano 24 Lipca 2020 Opublikowano 24 Lipca 2020 W tym kolorze pięknie się prezentuje ? rozumiem że brak klapki za gałką biegów to kwestia wyposażenia? 1
vvv Opublikowano 24 Lipca 2020 Autor Opublikowano 24 Lipca 2020 Dzięki wielkie, z pierwszego progu metalicznych najbardziej mi się spodobał szczególnie ze srebrnymi dodatkami. Poprzednią miałem ciemniejszą z czarnymi listwami, więc ten jest dużo żywszy. Klapka to tak jak piszesz element wyposażenia (Elementy dekoracyjne w optyce szkła, czarne), ew. jest w standardzie z s-line. Zastanawiałem się czy dobierać, ale odpuściłem stwierdziłem że jak co to dokupię potem 1
Kodzak33 Opublikowano 24 Lipca 2020 Opublikowano 24 Lipca 2020 Jak wrażenia z prowadzenia i wykończenia? Czy coś się zmieniło w stosunku do przed lifta? W przedlifcie też miałaś matrixy, duża różnica?
vvv Opublikowano 24 Lipca 2020 Autor Opublikowano 24 Lipca 2020 Największe zmiany pomiędzy moimi egzemplarzami: - Zawieszenie - w poprzedniej miałem sportowe -20mm, ale nie było tygodnia, żebym gdzieś nie szurał podwoziem. Nawet ogranicznik bramy wjazdowej u znajomych był za wysoki ? Teraz wziąłem normalne, więc wizualnie trochę koza... szczególnie że polift sam w sobie stoi wyżej, ale przynajmniej będę miał spokój ducha. Zastanawiam się jeszcze czy będzie jakaś znacząca różnica na trasie, ale in plus pod względem prowadzenia fakt zmiany opon z całorocznych na letnie/zimowe. Wczoraj zrobiłem objazd po obwodnicy i jest bardzo dobrze, myślę że poprzednie mogło być już trochę zużyte po 160kkm. - Matrixy - w poprzedniej miałem LED i dla mnie było słabo :/ dużo jeżdżę nocą i miałem wrażenie, że mnie po prostu niedostatecznie widać. Za każdym razem na trasie ktoś mi wjeżdżał pod koła. Wczoraj testowałem i ja widzę świetnie, zobaczymy na dłuższej trasie jak inni. Dodatkowo w przedlifcie tylko przy matrixach były ledy z tyłu. Ja zakochałem się w tym jak samochód mruga na przywitanie i pożegnanie jednak ten dynamiczny kierunkowskaz to jest to czego brakowało mi w poprzedniej. Od samego początku wiedziałem, że matrixy to jest to do czego chcę dopłacić. - MMI - w poprzedniej brak ekranu dotykowego, kółko dotykowe do sterowania, CD, 2xSD, SIM, dysk twardy. W nowej wszystko jest inne i nie ma niczego co było w starej, ale ekran jest jeszcze większy niż był i dotykowy Na plus teraz mam apple carplay, do reszty będę musiał się przyzwyczaić. Mimo wszystko wiem, że będzie mi brakowało fizycznych przycisków na konsoli środkowej i odtwarzacza CD. Pod tym względem jestem starej daty i mam sporą kolekcję płyt. - komfortowy kluczyk - wygląda bardzo podobnie ale ma funkcję otwierania bezkluczykowego. Którą pewnie wyłączę z wiadomych względów Dodatkowo teraz można zamknąć klapę bagażnika z kluczyka czego nie miałem w przedliftowej. Jednak co śmieszne przy zamykaniu z kluczyka, samochód wydaje dzwięk (piszczy) jak ciężarówka przy cofaniu. Przy zamykaniu z przycisku na klapie nie ma tego dźwięku - zbiornik paliwa tym razem nie umknęło mi dodanie w konfiguratorze opcjonalnego zbiornika 54l i 24l na adblue. 40l było strasznie irytujące przy szybkiej jeździe, - drobna różnica to siatka w bagażniku w przedlifcie miała kieszonkę, teraz kieszonki brak Nowym autem na razie zrobiłem tylko 100km i obszedłem z każdej strony kilka razy, więc jeszcze wszystkiego nie wiem.
piteks Opublikowano 25 Lipca 2020 Opublikowano 25 Lipca 2020 (edytowane) Gratuluję pięknego auta. Kolor jest bomba. Wiem co piszę, bo sam mam taki sam na sedanie . Matrixy na mnie też zrobiły mega wrażenie. Kiedy zamawiałeś, że dopiero teraz odebrałeś? Ja zamówiłem 24 stycznia (Lelek Katowice), a auto odebrałem 3 kwietnia, w samym środku pandemii. Fajne było przekazanie auta, dystanse, dezynfekcja itd. Edytowane 25 Lipca 2020 przez piteks
vvv Opublikowano 26 Lipca 2020 Autor Opublikowano 26 Lipca 2020 Też zamówiłem w styczniu w moim przypadku myślę, że leasing się ociągał, bo auto mam produkcja marzec 2020, a rejestracja początek lipca
D4NTE Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 No w końcu go pokazałeś . dorzuć zdjęcia z pleneru by zobaczyć jak w słońcu się prezentuje ten kolor. Pięknie wygląda a do tego skonfigurowany ze smakiem. Pozostaje życzyć bezawaryjności i przyjemności z jazdy 1
vvv Opublikowano 2 Września 2020 Autor Opublikowano 2 Września 2020 Mała aktualizacja po miesiącu użytkowania. Pierwsza trasa samochodem i niemiła niespodzianka... osłona pod wydechem okazała się luźna, nie wiem czy nie było nakrętki czy się odkręciła, na szczeście ASO sprawnie ogarnęło temat. Samochód oddałem koledze do małego detailingu: - powłoka ceramiczna - niewidzialna wycieraczka - AntiJeans coating na skórę Dokupiłem też kabel USB-C do iphona i potwierdzam, że Apple Car Play działa z gniazda USB-C. Mam nadzieję, że z kolejnymi aktualizacjami system zacznie działać szybciej i będzie się rzadziej zawieszał. Teraz po uruchomieniu samochodu jednak chwilę trwa zanim się w pełni załaduje, dodatkowo czasem po podłączeniu telefonu mam czarny ekran zamiast obrazu z telefonu. Po odłączeniu i podłączeniu jeszcze raz wszystko wraca do normy. Brakuje mi też możliwości przerzucenia nawigacji z telefonu na Virtual cockpit. Głównie kiedy słucham muzyki ze spotify i pasażer chce coś pomieszać Niestety bezprzewodowo nie udało mi się uruchomić Car play i zastanawiam się czy inwestować w moduł na usb czy czekać na ew. aktualizację
MaciekPL Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 Pomyśl o jakimś kole , na tym ta b9ka mega traci. 1
D4NTE Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 Fajny ten kolor w świetle dziennym się prezentuje, większe koło i auto będzie bardziej błyszczeć :-) jak ta osłona się urwała, zahaczyłeś o coś?
vvv Opublikowano 8 Września 2020 Autor Opublikowano 8 Września 2020 Sęk w tym, że nie wiem... raczej o nic nie zahaczyłem. Osłona jest przykręcona w paru miejscach i w jednym brakowało nakrętki. Po odebraniu samochodu zrobiłem 400km po mieście i pojechałem w trasę. Na autostradzie kierowcy zaczęli mi pokazywać, że coś jest nie tak, więc zjechałem na stację i zrobiłem powyższe zdjęcie. Co najlepsze wcale nie było słychać, że coś się z tyłu telepie, nie jechałem też szybko raczej przepisowo (zgodnie z zaleceniami na pierwsze 1,5kkm). Śmiałem się w ASO, że jako, że często jeżdżę przez Niemcy to przy moich standardowych przelotach urwałaby się ze zderzakiem. W weekend znowu jechałem przez Niemcy i tym razem auto spisało się bardzo dobrze. W porównaniu do b9 przed liftem inaczej działa rezerwa. W przedliftowej jak zasięg dobił do 0km to w baku rzeczywiście były opary, parę razy zatankowałem 40l (przy pojemności baku 40l), teraz raz zasięg dobił do 0km i wlałem 48l (przy baku 54l). Do końca leasingu raczej nie będę zmieniał kół, no chyba, że trafi się jakaś okazja. Bardzo dużo jeżdżę (poprzednią b9 ~50kkm rocznie), wraz z rozmiarem ceny opon rosną nieproporcjonalnie :/ z tego punktu widzenia najlepsze byłyby 16ki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się