przemtor Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Witam, standardowy problem notlaufa. Ale nie bardzo wiem o co chodzi. Sztanga pracuje całkiem przyzwoicie. Natomiast w czasie jazdy maskakra - jak przyśpieszam spokojnie równo, to nie łapie notlaufa i do 170 km/h szedł (i zapas jeszcze był). Jak chcę zrobić loga to turbo dostaje ogromnego OB i oczywiście od razu notlauf. Czemu łopatki stają dęba tak od razu przy pełnym bucie skoro widać w 011 BS że nawet ładnie pracują ?
mcm Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 jaką masz motorownię ??[br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 14:36_________________________________________________przepływka coś źle pracuje, i masz przeładowanie,
przemtor Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 tak jak w opisie na dole - seria AHF 110 ps no lmm wessało pewnie skoro turbo pier... 1,5 bara. A pytanie właśnie skąd takie przeładowanie
mcm Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 poczytaj o logach i zrób poprawnie jeszcze raz
przemtor Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 wiem jak się logi powinno robić. Tylko boję się, żę mi trubo w końcu rozp... przy takim OB. Po co mam je męczyć, skoro widać, że za długo loga nie zrobie przy pełnym bucie. Mogę go jedynie wydłużyć z dołu od 1500 prn,ale efekt finalny będzie tan sam. A dwumas będzie zdrowszy :>
letallec Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Przepływka mierzy całkiem dobrze. Kierownice stoja lub sie przycinaja i dlatego tak przeladowuje. Jesli twierdzisz ze sztanga chodzi dobrze to zrob logi BS z 011, 007 i 003 (jesli dobrze pamiętam, ale zajrzyj jeszcze do Diagnostyki w dziale Warsztat). No i statyczne z wszystkich wymaganych grup. Dynamiczne na razie odpuść.
przemtor Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 ok, dzięki. Na "macanego" sztanga pracuje, ale nie wiem czy w całym zakresie (ach te poprzecznie ustwione motorownie). W każdym razie w 011 BS widać że N75 ładnie przestawia żaluzje.
przemik Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Nawet przy tak zapieczonych kierownicach jak tutaj...czasami zdarza sie tak ze 011 BS wygladają poprawnie. Wyczysc turbine i zrob ponownie logi. Pozdrawiam
przemtor Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 @przemik - wytłumacz mi jak to możliwe, że w 011 BS kierownice się ładnie przestawiają a na drodze stają dęba. Na pewno są zapieczone? Pytam, bo kurcze wyciąganie turbo w seacie to nie taka błachostka. No i dziwne, że jak łagodnie przyspieszam to notlaufa nie łapie nawet przy dużych prędkościach. ps. dziękuje modowi za poprawienie nazwy wątku. Ale czemu zdjął mi całe 10 kucy Chyba, że po logach widać tylko te 100
przemik Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Testowanie na postoju kiedy ECU wymusza przestawianie sztangi to jedna sprawa a zachowanie podczas proby dynamicznej to druga. Czyszczenie turbawy Cie nie ominie. Przeladowanie musi trwać ~7 sek zeby ECU właczyło tryb awaryjny i zapisal sie bład.
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Przeladowanie musi trwać ~10 sek zeby ECU właczyło tryb awaryjny i zapisal sie bład. ~ 7
przemik Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Przeladowanie musi trwać ~10 sek zeby ECU właczyło tryb awaryjny i zapisal sie bład. ~ 7 Poprawione -faktycznie rozmawailismy o tym przy okazji mojego notlaufa...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się