Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AJL QUATTRO, prośba o ocenę logów


mrozik1521

Rekomendowane odpowiedzi

1.8T 180KM 1998
 
Siemka, potrzebuję pomocy w interpretacji logów:
objawy:
-Słabe przyśpieszenie
-falujące obroty jałowe
-czasem po odpaleniu ma niskie obroty i się trzęsie, potem gaśnie lub wyrównują się obroty jałowe
  • ewidentne zdławienie na wysokosci 2k rpm potem tak średnio(na LPG nie ma tego zdławienia)
 
linki do logów 002-007 oraz 013-025
 
 
 
Jakie grupy jeszcze sprawdzić? Logi statyczne?(jakie grupy?)
Pytanie z innej dziedziny, czy jeśli zainstaluej wtryski z saab'a to komputer sam sobie je zaadaptuje, czy koniecznie trzeba robić program(wtryski pętlą w górnej części obrotów i ciężko lpg wystroić)
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa, bo nie ma prawa pętlić w serii.

Po zmianie wtryskiwaczy trzeba robić korektę w sofcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, przem8 napisał:

Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa, bo nie ma prawa pętlić w serii.

Po zmianie wtryskiwaczy trzeba robić korektę w sofcie.

Słyszałem, że AJL 180km quattro standardowo pętlą w górnym zakresie obrotów. Czy to taka domorosła teoria? 

A jak logi? Mi się wydaje, że coś z N75 jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...