Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów 1.9 TDI AWX Szarpanie


hidden22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pojawia się u mnie dość dziwny problem. Mianowicie od czasu do czasu zdarza się ze powyżej 3tys obr/min szarpie mi silnikiem. Nie jest to stałe np po kilkunastu butach do 4k obr jest ok a za 11 razem szarpie. porobiłem logi, mógłby ktoś rzucić okiem czy coś widać w czym jest problem? Z góry przepraszam jak coś ale to 1 moje logi  które robiłem sam.

LOGI BASIC SETTINGS

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

LOGI DYNAMICZNE

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

LOGI STATYCZNE

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez hidden22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób dynamiczny 013+023... 

Przeładowania nie ma, więc to nie będzie raczej wina turbo... Czy teraz było to szarpanie przy dynamicznym ? 

Przepływomierz tez pokazuje dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za odp Kamil. Tak, jeździłem tak długo aż zaczęło szarpać i zrobiłem logi dynamiczne. Zrobie jutro 013+023 i wrzucę. Z tego co zaobserwowałem to najczęściej to występuje jak auto dobrze się rozgrzeje. Filtr paliwa nowy, pompa vacum nowa, sprzeglo-dwumas 70tyś przebiegu, egr wyczyszczone. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem logi dynamiczne 013 oraz 023. 4 razy zrobiłem przy szarpaniu powyzej 3000obr/min. 

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj jeszcze na próbę zaślepkę pod egr... Chociaż bipy na 4 cylindrze mogą świadczyć o problemie z pompowtryskiem

Są w plusie więc możesz zrzucić pokrywę, zapsikac wtyczki i gniazda kontaktem i podoginac piny... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę własnie ze przy dużym momencie bipy wysoko skaczą do 90 prawie. Może być też ze konektory na wtryskach są luzne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w plusie tzn ze dobrze? bo zbytnio nie orientuje sie jak to powinno być. Ogólnie stan wtrysków i bipów jest w miarę ok?  Ogarnę temacik z wtyczkami i przeczyszczę je.  Dzięki za pomoc Kamil. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W plusie to albo słaby styk na pinach wtyczek, albo zabrudzenie, możesz dogiac te piny i zrobić czyszcenie LM diesel spullung, ale bezpośrednio z butelki... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualnie zalany mam STP ale zrobię bezpośrednio z butelki i te piny poodginam. Te wtyczki w pompo-wtryskach można śmiało psiknąć czymś do czyszczenia pinów czy delikatnie żeby do oleju nie wpadło? Dzięki jeszcze raz za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem rozwiązany dzięki pomocy kamil-vag. odpisze co było przyczyna bo akurat komuś może to pomoc. Od dłuższego czasu podczas przyspieszania powyżej 3000obr/min szarpało mi silnikiem. Żadnego błędu nie miałem w silniku do dzisiaj. Wyskoczyły mi 2 błędy 
 

18077 valve for pump-jet cylinder 4 (n243) electrical malfunction 

16688-cylinder 4 misfire detected...

dzięki pomocy @kamil-vag problem został rozwiązany. Po zdjęciu pokrywy zaworów dogiąłem konektorek i przeczyściłem je kontaktem do styków. Był to strzał w 10 wszystko wróciło do normalności ! Jeśli ktoś ma podobne objawy polecam od sprawdzenia dogięcia i przeczyszczenia konektorków ! pozdrawiam

Edytowane przez hidden22
ROZWIĄZANY PROBLEM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...