Imodi Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Witam, odrazu z grubej rury. Od niedawna jestem posiadaczem audi a4 cabrio. Niestety pewnego dnia dach w trakcie otwierania stanął i nie reagował na przycisk. Dach zamknąłem ręcznie . W tym samym czasie przestał reagować zamek klapy bagażnika. Otworzyć mogę go tylko z kluczyka. Czy te rzeczy są ze sobą powiązane ? Jak ugryźć ten temat? Kolejna rzecz to dzisiaj zapaliła się kontrolka ładowania . Przycisk check na fis nie pokazuje problemów z akumulatorem. Pasek w całości . Nastepna rzecz to raz działający a raz nie abs i esp. Będę wdzięczny za porady
Muskel1 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 (edytowane) No wielka budowa. Po pierwsze to sprawdź stan akulmuatora i jego prawidłowego ładowania. Po drugie należy podpiąć auto pod komputer i zobaczyć jakie błędy zapisało i w których sterownikach. W zależności od tego co znajdziesz dalej diagnozować i usuwać usterki. Na tym etapie co teraz to tylko jasnowidz Ci powie co jest grane lub raczej nie grane w tym przypadku. Jedynie co możesz sprawdzić organoleptycznie to tak jak pisałem aku i bezpieczniki. Dalsza diagnoza komputer. Edytowane 15 Sierpnia 2020 przez Muskel1
Tom A4 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Obstawiam brak ładowania albo znikome. Abs Esp to pierwsze systemy które wywalają dtc w związku z brakiem zasilania lub jego nagłym spadkiem. Reszta twoich problemów to następstwa najprawdopodobniej braku zasilania/ładowania.
Imodi Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Bezpieczniki sprawdzone, problem z kontrolka braku ładowania nastąpił już po tygodniu od awarii dachu i klapy bagażnika. Swieci się kontrolka otwierania dachu na desce, a fis wyświetla komunikat dach nie zamknięty.
Muskel1 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 FIS nie jest urządzeniem diagnostycznym. Podepnij to auto pod komputer bo tak jak pisałem wyżej, równie dobrze mogę powróżyć Ci z fusów co jest przyczyną.
Imodi Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2020 02000 - Switch Position, 008 - Implausible Signal Taki kod odczytałem w module dachu. Gdzie się znajdują ten przełącznik i jak się dobrać do niego? Klapy bagażnika nie pokazało , nie mogę się połączyć z centralnym zamkiem. Używam vscd lite 1.2.
Imodi Opublikowano 3 Września 2020 Autor Opublikowano 3 Września 2020 W dniu 16.08.2020 o 20:53, Imodi napisał: 02000 - Switch Position, 008 - Implausible Signal Taki kod odczytałem w module dachu. Gdzie się znajdują ten przełącznik i jak się dobrać do niego? Klapy bagażnika nie pokazało , nie mogę się połączyć z centralnym zamkiem. Używam vscd lite 1.2. Mam pytanie, bo problem dachu dalej nierozwiany. O jaki niewłaściwy sygnał przełącznika chodzi? Tzn o który przełącznik?
Muskel1 Opublikowano 3 Września 2020 Opublikowano 3 Września 2020 Tam musiało być więcej informacji podanych. Wkleiłeś ich tylko połowe. To jest błąd ogólny nie mówiący, który z czujników stwarza problem. Sa czujniki otwarcia i zamknięcia dachu. Z tego błędu wynika tylko, że sygnał jest nie zgodny ale nie na którym czujniku.
Imodi Opublikowano 3 Września 2020 Autor Opublikowano 3 Września 2020 Niestety tylko ten błąd wyskakuje. Przełączniki w bagażniku sprawdzone, o są Ok, pompa sprawna. Możliwe ze to jest uszkodzenie przycisku do składania dachu?
Muskel1 Opublikowano 3 Września 2020 Opublikowano 3 Września 2020 Zrób kompletny autoscan wszystkich sterowników i go tu wrzuć. Sprawdź VCDSem w sterowniku dachu co pokazują bloki pomiarowe 001 & 002, 006 & 007 Któryś albo któreś z czujników ma problem.
Mateo0000 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Witam. Podobnie jak u kolegi wyzej mam ten sam blad 02000 - Switch Position, 008 - Implausible Signal. w sterowniku dachu blok pomiarowy 008 jest error, za co on odpowiada?
_Michał_ Opublikowano 10 Października Opublikowano 10 Października Witam Miałem podobny problem ale w a3 8P cabrio czasami wyskakiwała ikonka i nie chciał otworzyć albo zamknąć myślałem że to klawisz od zamykania, błędów brak okazało się że winą był microstyk w zamku klapy tył jak nie zobaczy zamknięcia widzi to jak kolizję i blokuje możliwość zamykania otwierania dachu nowy zamek za 120 zł załatwił sprawę, niestety był nitowany i ciężko było się dostać do środka aby wymienić sam microstyk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się