huragan Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 to podobno są jakieś luty do poprawienia ale ja nie mam do tego głowy i czasu. Muszę auto do sprzedaży przygotować tak w ogóle więc podrzućcie jakiś adres do prostowania felg bo strasznie bije po kierownicy
kalik Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 To teraz jakieś bardziej rodzinne kupujesz? Czy zabawkę na weekendy?
pioteros Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 W lukowie dobrze prostuja alumy, na tcsie gdzies byl dokladny adres Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
huragan Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 he he:), rodzinne będzie kombi z relingami pod bagażnik w dodatku, mam dylemat jak diabli co do marki i silnika. Roczniki 2003-2005, benzyna, volvo v50 2.0 lub 2.4 czy A4 B6 1.8T Q lub 1.8T. a może 2.4 czy 3.0? . Cena do 27-28k. Spalanie sie nie liczy, raczej koszty eksploatacji. Volvo to niby drugi Focus, części tańsze, A4 znam i wiem co je boli. Doradzajcie.
huragan Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Z tych czterech silników B6 które wymieniłem?
huragan Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 wersje kombi Volvo i A4 nie mają zbyt pojemnych bagażników, mniejsze niż sedany ale łatwiej coś w nie władować, z drugiej strony boję się że samochód będzie robił zbyt krótkie dystanse i nie będzie to chyba zdrowe dla turbiny, dlatego nie wiem czy pakować się w turbo.
pioteros Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 1.8t lub 3.0 tylko te dwie opcje, forda bym nie chcial ;o Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
kalik Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Po co martwić się za wczas. Wszystkiego nie przewidzisz, bo się nie da.... Ja robię krótkie przeloty i prawie nic się już nie psuje...
biggman Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 to kiedy spot? PS. dziś ramki zamówiłem, jarko wrócił z urlopu
pioteros Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jakich spotach..... jak tam synek sie chowa lepiej powiedz?
dymek127 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 dobry trafiłem na coś takiego Ciśnienie sprężania, naprawa silnika, ciśnienie oleju, kompresja silnika - Ceramizery dodatki do oleju silnika skrzyni paliwa co o tym myślicie? w moim wypadku raczej nie pomoże bo mój adr już na wymianę się szykuje powoli...
HarryH Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2012 wersje kombi Volvo i A4 nie mają zbyt pojemnych bagażników, mniejsze niż sedany ale łatwiej coś w nie władować, z drugiej strony boję się że samochód będzie robił zbyt krótkie dystanse i nie będzie to chyba zdrowe dla turbiny, dlatego nie wiem czy pakować się w turbo. Bierz 1,8T w quattro mam ten silnik w jednym palcu A krótkie dystanse nie maja nic do żywotności turbo
pioteros Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 damian czemu jestes pewien ze twoj motor pada?
HarryH Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Damian pewnie Ci rzęzi łańcuszek na wałkach
dymek127 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 właśnie nie łańcuch zdejmowałem pokrywę oko luzów za to olej pije jak wściekła i gdzieś z tyłu jej leci także ok litra na 1000 muszę dolewać...
pioteros Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 moze uszczelniacze ci walą, sprawdź tą kompresje na tłokach wpierw ja wywaliłem katalizator u siebie tylko że teraz dosłownie cyka jak stary golf 1.4, nie wiem czy to kwestia słabych uszczelek na wydechu czy czego... może by jakąś masę uszczelniającą zapodać zamiast uszczelek na wydechu, a najlepiej wywalić stare tłumiki i wsadzić coś fajniejszego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się