wit3k Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Witam Panowie. Dysponuje może ktoś odrobiną czasu, sprzętem i wiedzą by pomóc mi z logami i interpretacją ich w mojej B5 AFN? Tryb awaryjny mnie prześladuje od zakupu... Mieszkam między Sokołowem a Siedlcami, więc nie ma różnicy w dojeździe. Pozdrawiam
HarryH Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 wpierw kolego wpadnij na spota to pogadamy, już jednego kolegę tylko na logi mieliśmy...
wit3k Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Spoko, tylko nie mam bardzo czym się chwalić... Dajcie znać kiedy, jeśli będę mógł i czarnula w warsztacie nie będzie wypoczywać, wpadnę powzdychać do was.
biggman Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Ważne że będziesz na spocie, zarazisz się rezaniem , a później już pójdzie z górki
wit3k Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 hehe, na rezanie trzeba mieć umiejętności manualne:P a i przede wszystkim miejsce, oraz czas, którego ostatnio po zmianie roboty wcale za dużo nie mam. Owszem, pamiętam jak zaraz po kupnie mojej a4 myślałem o zmianie zegarów, tunel środkowy też ładniejszy po lifcie.... marzenia zawsze można mieć Teraz generalka przed zimą, zawieszenie daje o sobie znać.
biggman Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 wszyscy tak mówią, a za chwilę patrzcie co mam nowego Przyjedź na spota ktoś tam vaga będzie miał jak się przypomnisz
HarryH Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 nie trzeba rezać, dla mnie spot to jest spotkanie z ludźmi i pogadanie nawet o "d*pie marynie", liczą się ludzie i spotkanie a nie czym przyjechałeś....
biggman Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 nie trzeba rezać, dla mnie spot to jest spotkanie z ludźmi i pogadanie nawet o "d*pie marynie", liczą się ludzie i spotkanie a nie czym przyjechałeś.... nic dodać, nic ująć Ps. w piątek udało się spotkanie?
wit3k Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 O d*pie marynie gada się najlepiej. Nie otworzyli przypadkiem w naszej okolicy jakiejś hamowni? Kiedyś szukałem, ale tylko Lublin/Warszawa najbliżej znalazłem.
biggman Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Pro Turbo Stok Lacki ul. Siedlecka 128
kalik Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 O d*pie marynie gada się najlepiej.Nie otworzyli przypadkiem w naszej okolicy jakiejś hamowni? Kiedyś szukałem, ale tylko Lublin/Warszawa najbliżej znalazłem. Od kiedy pamiętam hamownia jest w Strzale, od jakiegoś czasu też we wspomnianym Stoku Lackim. Co do AFN to opisz kiedy w awaryjny wchodzi i czy coś robiłeś w tym temacie żeby go uzdrowić. Posiadam bliźniaczą jednostkę i mam ją w miarę rozpracowaną.
adrian998998 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Albo na spocie albo dawaj na wegrow to zrobie Tobie logi i ulecze niunie:) a tak ogolnie kiedy spot bo w koncu bym sie wybral tam do was.
kalik Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Życie czy śmierć dla Polimeksu - dziś wyrok
wit3k Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Nic bardzo nie robiłem z tym awaryjnym, bo nie wiem jak się do tego zabrać. Ze względu na to że jest ona dość "przewiewna" nie ciskam zbyt mocno (120km/h na trasie). Raz cały dzień tak z 3tys obr/min nie schodziłem to parę dni spokoju było. Objawia się u mnie problem tym, że przy przyśpieszaniu (gaz nie w podłodze), tak przy 120-130 tak jakby samochód delikatnie przyhamowuje i już nie reaguje na pedał gazu:/ Ponowne odpalenie silnika - żyje na nowo. Ogólnie mój jakiś pechowy się trafił. Miałem takie mechaniczne stukanie delikatne podczas jazdy, jak to każdy mechanik mówi - to już koniec i tyle się wywiedziałem. Jeden "fachowiec" sprawdzał mi odczyt dawki z wtrysków - powiedział że leje jakiś i należy sprawdzić. Byłem w Iganiach, hmmmm ostatni raz.... Może nie będę się wypowiadał o tym serwisie bo mogłem w zły dzień trafić. Najśmieszniejsze jest to że poprosiłem o zmianę kąta wtrysku (kąt opóźnienia wtrysku?), stwierdził że nie ma czegoś takiego, ustawił jakiś parametr za pomocą komputera (coś tłumaczył że szybciej będzie zapalał), a ja po powrocie stwierdziłem że nic się nie zmieniło, po czym ściągnąłem jakąś wersje vaga i sam zmieniłem ten kąt wg poradnika. Jestem ciekaw tylko jak wyglądają moje wtryski po "naprawie". Co do naprawy, szukałem kogoś u siebie w znajomych z podobnym silnikiem, by mieć dawce do testów zanim zacznę kupować zawór itp, ale lipton. Która lepsza hamownia? Mogę prosić o namiary? Jestem ciekaw ile straciła...
kalik Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Chcesz hamować niesprawne auto? To jak dmuchać pannę z okresem.... Trzeba najpierw doprowadzić ją do kultury i potem się bawić....
wit3k Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Nie napisałem że już chcę, chce wiedzieć ile brakuje do tych 110, ale już na w pełni sprawnym aucie. Nie trzeba mi takich rzeczy tłumaczyć
kalik Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Trzeba raczej myśleć ile ma nadprogramowych koników. AFN to idiotoodporna jednostka i naprawdę trzeba się postarać co by jej zaszkodzić.
wit3k Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Jak rozmawiałem z poprzednim właścicielem co go z kraju za miedzą ściągał, stwierdził że ma na pewno mapę zmienioną, a czy coś więcej to nie wie bo podobno szła jak burza. Ja ostatnio tego powiedzieć nie mogę.... Powiedzcie mi, do jakiej granicy można przeciągać na biegu AFN'a by autko się zbierało, a przy tym nie spaliło 20l/100?
kalik Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Nawet przy pałowaniu powyżej 4tyś, co nie ma sensu, nie spali więcej niż 8 -9 litrów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się