Przemo1992 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) Siemak. Ostatnio wymienilem na nowy wałek rozrzadu i szklanki i panewki bo auto juz dosc mocno zaczeło klepac i w pore wymienilem bo naprawde było wszystko zurzyte. Przed wymiana auto miało moc i wszystko byłko ok. Po wymianie czesci wymienionych wyżej postanowiłem wymieni jeszcze uszczelniacze na pomowtryskach, po wyjeciu pompek okazało sie ze gniazda pomowtyskow sa w tragicznym atanie wiedz kupilem druga glowice i oddalem glowice oczywiscie do sprawdzenia i splanowania po zamontowaniu wszystkiego okazalo sie ze auto ciezko pali i strasznie trzesie buda okazalo sie ze 1 i 2 pomowtrysk z niewiadomo jakich przyczyn lały wiedz wymienilem 2 szt i teraz pokazuje na kompie ze 3 i 4 teraz pompowtyski cos sie z nimi dzieje wiedz je tez wymienilem i teraz auto ładnie odpala i nie faluje na obrotach ale jest delikatne drgania miedzy 1500 a 3000tys obrotow i zapalaja sie kontroliabs i esp. Wstawie zdjecia z błedami . Licze na wasza pomoc bo mi juz brakuje pomysłow Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez Przemo1992
Przemo1992 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Błedy 17675 wtryskiwacz 3 granica sterowania przekroczona 17678 wtryskiwacz 4 granica sterowania przekroczona 18265 sygnał obciążenia błedny komunikat z jednostki sterującej jednostki silnika
Muskel1 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 (edytowane) Wejdź w blokach pomiarowych w sterowniku silnika w Chanell 018 Powinna tam być wartość 0000 . Jeżeli masz zamiast zera na którymś pompowtrysku inna cyfre należy ten pompowtrysk lub wiązkę do niego sprawdzić. Pompowtrysk sprawdzasz zdejmując pokrywe, wypinasz wtyczké i mierzysz opór pompowtrysku, powinien mieć ok. 0,5 Ohm.jeżeli pompowtrysk jest ok musisz wiązkę (na przejście )do niego sprawdzić. Mierzysz każdą kostke z osobna do pinów kostki na głowicy. Pompka 1 szary kabel (pin 2) z pinem 5 we wtyczce głównej Pompka 2 czerwony (pin2) z pinem 3 we wtyczce głównej Pompka 4 żółty (pin2) z pinem 2 we wtyczke głównej Pompka 4 biały (pin2) z pinem nr.6 Wszystkie pompki brązowy (pin1) do pinu 7 głównej wtyczki. To jest masa. Edytowane 21 Sierpnia 2020 przez Muskel1
Przemo1992 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Ok dzieki sprawdzalem i na ostanim jest 4700 a na reszczie 0000
Przemo1992 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Czyli cos jest z tą wiązką?
Muskel1 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 (edytowane) Albo wiązka albo pompka. Zrób pomiary tak jak napisałem. Edytowane 21 Sierpnia 2020 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Uzupełnij profil bo nie wiadomo o jakie auto chodzi, jaki silnik i skrzynię.
marek29 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 20.08.2020 o 23:30, Przemo1992 napisał: Przed wymiana auto miało moc i wszystko byłko ok. Logicznie myśląc wtryski po wyjęciu i montażu nie mogły się same "uszkodzić:" W dniu 20.08.2020 o 23:30, Przemo1992 napisał: okazalo sie ze 1 i 2 pomowtrysk z niewiadomo jakich przyczyn lały wiedz wymienilem 2 szt Kto sprawdzał że leją? Na "stole" ,czy z VCDS-a? W dniu 20.08.2020 o 23:30, Przemo1992 napisał: i teraz pokazuje na kompie ze 3 i 4 teraz pompowtyski cos sie z nimi dzieje wiedz je tez wymienilem i teraz auto ładnie odpala i nie faluje na obrotach ale jest delikatne drgania miedzy 1500 a 3000tys obrotow i Tego zupełnie nie rozumię ,pompki przed wymianą były OK. ,a teraz musiałeś wszystkie zmieniać? Moim zdaniem standart w PD. Jeżeli kąt synchronizacji wtrysku jest OK. (po zmianie wałka różnie bywa) To oczywiście zły styk na wtyczkach pompowtrysków. Dogięcie styków dawno rozwiązało by Twój problem bez kosztów. Miałem to samo . Jeżeli kupiłeś ,a nie regenerowałeś pompek to pewnie masz stare. Daj do sprawdzenia i na 100% są sprawne. Edytowane 23 Sierpnia 2020 przez marek29
Muskel1 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 5 minut temu, marek29 napisał: Logicznie myśląc wtryski po wyjęciu i montażu nie mogły się same "uszkodzić:" Wymieniał wałek rozrządu wiec wyjmował PD i rozpinał wiązkę do PD wiec jak najbardziej mógł uszkodzić. Te wiazki się łamią z czasem i od wibracji.
marek29 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 (edytowane) 5 minut temu, Muskel1 napisał: Wymieniał wałek rozrządu wiec wyjmował PD i rozpinał wiązkę do PD wiec jak najbardziej mógł uszkodzić. Te wiazki się łamią z czasem i od wibracji. Chodziło mi o pompowtryski ,jeżeli chodzi o wiązkę to zgadzm się z Twoim zdaniem. Generalnie myślę że wymiana pompek była bezzensowna. Wiązka ,lub brak kontaktu na wtyczkach. Zakładam oczywiście że pompki zmienione zgodnie z zasadami ,uszczelniacze,nowe śruby i odpowiednia regulacja. Edytowane 23 Sierpnia 2020 przez marek29
Przemo1992 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Kontrolki zgasły no ale to mi sie nie podoba. Czyzby 4 pompowtrysk do wymiany?
Muskel1 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Czwarty ma max. wychylenie na plus. Może być uszkodzony ale nie musi.
Przemo1992 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Czyli nie zabardzo teraz zebym jezdził autem bo dopiero w nastepny weekend bede mial czas zeby tam zajrzec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się