Adam2020## Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Witam. Mam problem z Audi A4 b5 1.9 AFN polegający na tym, że auto dochodzi tylko do 2200 obrotów i lekko zaczyna przerywać przy tych obrotach ale nie chcę podnieść obrotów wyżej niż ta wartość. Silnik był zmieniony z AVG, który niestety zakończył swój żywot na AFN. Pompa wtryskowa jest ta co była z silnikiem ponieważ moja się już nie nadawała do użytku. Niestety sprzedający silnik co się później okazało, w pompie część elementów podmienił (t.j. brak czujnika temp. paliwa, brak uszczelki pod pokrywą, zamontowany elektrozawór N109 nie kompletny - te elementy zauważyłem i przełożyłem ze swojej pompy). Po przełożeniu silnika był problem z odpaleniem jakimkolwiek. Po czasie pewnych "kombinacji" udało mi się odpalić lecz musiałem trzymać auto na obrotach żeby nie zgasło. Okazało się, że nie ustawiony kąt wtrysku poprawnie (grupa 000 poz.2 - 000). Ustawiłem kąt wtrysku w granicach 48. Pali bez problemu ale gdy poczekam aż wszystkie kontrolki zgasną i wyskoczy napis OK to mogę "chechłać" i nie chce odpalić. Jak przekręcę stacyjkę po 2-3s odpala za pierwszym bez problemu. Błędów VAG - brak. Proszę o pomoc lub pomysły co jeszcze ewentualnie sprawdzić??
Adam2020## Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Podejrzewam trochę tą pompę bo trudno powiedzieć w jakim stanie ona jest jeśli ktoś w niej grzebał, ale może są to wskazania na coś innego?? Wczoraj zrobiłem logi statyczne grup 000; 001; 013 jeśli to coś mogłoby pomóc Z góry będę wdzięczny za jakieś pomocne informacje
Hezen Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 (edytowane) Sprawdź numery swojej pomy i tej co masz w tym AFN. AFN ma pompę 10 na wysokiej fali, nie wiem jak z AVG, jeśli ta sama średnica tłoczka i fala to możesz podmienić do tego AFN. Tym sposobem wyeliminujesz tą wadliwą pompę Edytowane 21 Sierpnia 2020 przez Hezen
marek29 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Zmieniałeś sam silnik ,czy ECU też?
Adam2020## Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Jutro podejrzę ten nr pompy jednej i drugiej
Adam2020## Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2020 To co jeszcze zauważyłem po ustawieniu wartości dawki oraz kąta wtrysku to, że jak chodzi na wolnych obrotach i załączę klimatyzację to gaśnie auto.
Adam2020## Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2020 nr pomp się różnią trochę więc może to być powodem poniżej zdjęcia nr jednej i drugiej AVG 0 460 404 969 AFN 0 460 404 986
Adam2020## Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2020 W dniu 21.08.2020 o 22:23, Hezen napisał: Sprawdź numery swojej pomy i tej co masz w tym AFN. AFN ma pompę 10 na wysokiej fali, nie wiem jak z AVG, jeśli ta sama średnica tłoczka i fala to możesz podmienić do tego AFN. Tym sposobem wyeliminujesz tą wadliwą pompę Czy te dwie pompy mogą mieć różnicę miedzy sobą żeby miało to wpływ na taką pracę??
Adam2020## Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Zmieniłem na pompę o tych samych nr i jest lepiej jeśli chodzi o obroty bo wchodzi jakby szybciej ale przy ok. 3000 obrotów jest sytuacja jakby odcinał paliwo bo obroty od razu spadają na 0 i auto gaśnie Kąt wtrysku trochę bardzie faluje pomiędzy 49-65 Odpalanie jest ten sam problem, czyli jak poczekam dłużej to nie chce odpalić Ktoś pomoże??
Adam2020## Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Czy ktoś może mi co jeszcze można sprawdzić lub coś podejrzewa??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się