przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) Jeśli przepływ się nie zmienił to szczelność dolotu do sprawdzenia. Robiłeś loga czy tylko na odczuciach polegałeś? Edytowane 26 Sierpnia 2020 przez przem8
Audi1.8tAnb Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, przem8 napisał: Jeśli przepływ się nie zmienił to szczelność dolotu do sprawdzenia. Robiłeś loga czy tylko na odczuciach polegałeś? Na odczuciach kolega podjedzie w najbliższym czasie i zrobimy logi i będę wiedział na 100 procent czy się coś zmieniło Edytowane 26 Sierpnia 2020 przez Audi1.8tAnb
Talpa Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 26.08.2020 o 19:46, Audi1.8tAnb napisał: Na odczuciach kolega podjedzie w najbliższym czasie i zrobimy logi i będę wiedział na 100 procent czy się coś zmieniło Ja się nie znam ale wiem to, skoro masz spalanie stukowe, to masz za wczesny zapłon, ergo NIE MASZ MOCY, szukasz dziury tam gdzie jej nie ma, co ma przepływka do spalania stukowego? Sam pisałeś, że po nalaniu V-power było lepiej, co jest oczywiste, zapłon się opóźnił. Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez Talpa
przem8 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) 13 minut temu, Talpa napisał: Ja się nie znam ale wiem to, skoro masz spalanie stukowe, to masz za wczesny zapłon Owszem zaniżony przepływ ma wpływ na cofki, podobnie jak niskie ciśnienie paliwa, zapchany kat, kiepska kompresja i wiele innych rzeczy. Tu ewidentnie widać, brak przepływu. Poza tym seryjny soft jest przystosowany do 95 więc po huk lać v-powery? To nie rozwiążę problemu. Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez przem8
Talpa Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) 9 minut temu, przem8 napisał: Owszem zaniżony przepływ ma wpływ na cofki, podobnie jak niskie ciśnienie paliwa, zapchany kat, kiepska kompresja i wiele innych rzeczy. Tu ewidentnie widać, brak przepływu. Poza tym seryjny soft jest przystosowany do 95 więc po huk lać v-powery? To nie rozwiążę problemu. No tak, tylko że, przepływka jest chyba zaraz za filtrem powietrza, więc, przy sprawnej powinien lać więcej paliwa, bo ECU "widzi" więcej powietrza, niespalone paliwo powinno trafić do kolektora wydechowego i zazwyczaj tam detonować, a nie pisał nic o tym. Mam na myśli, jeśli dziurawy jest dolot Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez Talpa
Audi1.8tAnb Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2020 15 godzin temu, Talpa napisał: No tak, tylko że, przepływka jest chyba zaraz za filtrem powietrza, więc, przy sprawnej powinien lać więcej paliwa, bo ECU "widzi" więcej powietrza, niespalone paliwo powinno trafić do kolektora wydechowego i zazwyczaj tam detonować, a nie pisał nic o tym. Mam na myśli, jeśli dziurawy jest dolot Przy 2 tysiącach jest taki dźwięk jakby stukania blacha o blachę. Nie wiem czy to może być to. Myśle ze to spalanie stukowe. Jednak nie jestem tego pewny osłony są wszystkie ok nic nie obija o silnik. A jak można sprawdzić ustawienie zapłonu. Czy w ogóle zapłon tu jest Ustawiany czy program to ustawia na podstawie czujników?
Talpa Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) 4 godziny temu, Audi1.8tAnb napisał: Przy 2 tysiącach jest taki dźwięk jakby stukania blacha o blachę. Nie wiem czy to może być to. Myśle ze to spalanie stukowe. Jednak nie jestem tego pewny osłony są wszystkie ok nic nie obija o silnik. A jak można sprawdzić ustawienie zapłonu. Czy w ogóle zapłon tu jest Ustawiany czy program to ustawia na podstawie czujników? Tak, ale jak walniesz się na rozrządzie, to nie wyrówna tego za nic na świecie, ja bym zaczął od najprostszych rzeczy, czyli skoro po przepływomierzu nie było zmian, sprawdził bym rozrząd i po kolei kompresja itd, sprawdził co się da mechanicznie, bez komputera. To moja opinia, pewnie dla większość bardziej pracochłonna. Co do przepływomierzy, sam wymieniłem dwa, bo sugerowałem się VAGiem, a wyszło że wirnik turbiny, miał pół centymetrowy luz na wałku. Skoro przed naprawą, było ok, a teraz jest ch..nią, tzn że w trakcie naprawy coś poszło nie tak. Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez Talpa
przem8 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Przecież turbo dmucha jak trzeba, a przepływu brakuje w c**j. Skąd wiesz, że podmiana przepływki nic nie dała, widziałeś wskazania? Jakby turbo nie dmuchało to i przepływu by nie było. Proste jak budowa cepa.
Talpa Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 28 minut temu, przem8 napisał: Przecież turbo dmucha jak trzeba, a przepływu brakuje w c**j. Skąd wiesz, że podmiana przepływki nic nie dała, widziałeś wskazania? Jakby turbo nie dmuchało to i przepływu by nie było. Proste jak budowa cepa. Ok, nie odzywam się już i życzę, żeby to był przepływomierz.
Audi1.8tAnb Opublikowano 3 Września 2020 Autor Opublikowano 3 Września 2020 Chłopaki to nie przepływka. Wymieniłem na nowa było to samo. Zaprowadziłem do mechanika i stwierdził napinacz rozrządu. Nie wiem ile mnie to będzie kosztowało. Sprawdzili pompę paliwa cały dolot, podmienili świece. Wiec zostało praktycznie tylko to. Dzięki za pomoc. Mam nadzieje ze to już będzie wszystko co zrobię przy tym samochodzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się