spiecho Posted August 31, 2020 Posted August 31, 2020 (edited) Witam koledzy zerknie ktoś na ustawienie gazu tak jak w tytule po nocy albo po dłuższym postoju przy depnięciu szarpie nie jedzie wypadanie zapłonów. Na benie wszystko ok. Instalacja agis m210 reduktor 2x schark 1200 wtryski lpg tech yeti Edited September 1, 2020 by spiecho
przem8 Posted September 4, 2020 Posted September 4, 2020 Przecież po tym nic nie da się powiedzieć. Trzeba podejrzeć korekty paliwowe jak się zachowują itp. Podejrzewam, że to nie jest seria skoro dwa nędzne reduktory założone?
spiecho Posted September 4, 2020 Author Posted September 4, 2020 Podkręcony 180km korekty skaczą na jałowym -1.5 pod obciążeniem skaczą raz na plus 10 to -7 wywala błąd sondy a wszysko po wymianie przewodów od wtryskiwaczy na silikonowe sonda wymieniona Boscha zrobione jakieś 20tk
przem8 Posted September 4, 2020 Posted September 4, 2020 (edited) Zrób podstawowe logi na pb, w tym dynamiczny i statyczny 2+33 na lpg. Poza tym silikony do gazu to raczej kiepski pomysł. Powinny być dedykowane. Edited September 4, 2020 by przem8
ELLIOTT Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 Ustaw reduktory na minimum 40C żeby przełączyło. Przecież 1.8t tak szybko nagrzewa się, że nie ma co cebulić.
spiecho Posted September 11, 2020 Author Posted September 11, 2020 (edited) koledzy wrzucam logi dynamiczne statyczne jutro bo się nie zapisał http://vaglogi.pl/log-003_020_tua9Ls.html http://vaglogi.pl/log-002_033_pLRNI.html http://vaglogi.pl/log-002_033_TT1l1O9.html http://vaglogi.pl/log-115_118_wntzP.html Edited September 11, 2020 by spiecho
przem8 Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 (edited) Które 2+33 jest na lpg, a które na pb? Edited September 11, 2020 by przem8
spiecho Posted September 11, 2020 Author Posted September 11, 2020 wiesz co nie wiem czy mi syn nie zamieszał i plików nie pomylił jak co to jutro powtórzę
przem8 Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 19 minut temu, spiecho napisał: wiesz co nie wiem czy mi syn nie zamieszał i plików nie pomylił jak co to jutro powtórzę To powtórz ale jest źle. Możliwe, że i spaprany program.
spiecho Posted September 11, 2020 Author Posted September 11, 2020 Logi miałem po programie wrzucone szybciej możesz zerknąć ale niby były ok
spiecho Posted September 12, 2020 Author Posted September 12, 2020 zrobiłem logi statyczne http://vaglogi.pl/log-002_033_N1y67.html http://vaglogi.pl/log-002_033_2QKjL.html lpg dynamiczne http://vaglogi.pl/log-002_033_VoohjOv.html http://vaglogi.pl/log-002_033_NhG04.html lpg
Łukasz13 Posted September 12, 2020 Posted September 12, 2020 Zacznij najpierw do doprowadzenia tego auta do ładu na pb, bo nie wygląda to dobrze, sonda ma dziwne napięcie, reszt tez wygląda żle, najlepiej powrót do serii i pełna diagnostyka na benzynie, nic nie jest podłaczone od lpg do którejs z sond?
spiecho Posted September 12, 2020 Author Posted September 12, 2020 Nic nie jest podłączone sonda Boscha wymieniona ok 20tkm przepływka też n75 zawór forge cała odma rozrząd pasek łańcuch.
spiecho Posted September 13, 2020 Author Posted September 13, 2020 (edited) Koledzy a gdzie szukać żeby sprawdzić co jest z napięciem tej sondy. Podpowie ktoś gdzie czego kolwiek szukać. Edited September 13, 2020 by spiecho
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now