spiecho Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam koledzy zerknie ktoś na ustawienie gazu tak jak w tytule po nocy albo po dłuższym postoju przy depnięciu szarpie nie jedzie wypadanie zapłonów. Na benie wszystko ok. Instalacja agis m210 reduktor 2x schark 1200 wtryski lpg tech yeti Edytowane 1 Września 2020 przez spiecho
przem8 Opublikowano 4 Września 2020 Opublikowano 4 Września 2020 Przecież po tym nic nie da się powiedzieć. Trzeba podejrzeć korekty paliwowe jak się zachowują itp. Podejrzewam, że to nie jest seria skoro dwa nędzne reduktory założone?
spiecho Opublikowano 4 Września 2020 Autor Opublikowano 4 Września 2020 Podkręcony 180km korekty skaczą na jałowym -1.5 pod obciążeniem skaczą raz na plus 10 to -7 wywala błąd sondy a wszysko po wymianie przewodów od wtryskiwaczy na silikonowe sonda wymieniona Boscha zrobione jakieś 20tk
przem8 Opublikowano 4 Września 2020 Opublikowano 4 Września 2020 (edytowane) Zrób podstawowe logi na pb, w tym dynamiczny i statyczny 2+33 na lpg. Poza tym silikony do gazu to raczej kiepski pomysł. Powinny być dedykowane. Edytowane 4 Września 2020 przez przem8
ELLIOTT Opublikowano 7 Września 2020 Opublikowano 7 Września 2020 Ustaw reduktory na minimum 40C żeby przełączyło. Przecież 1.8t tak szybko nagrzewa się, że nie ma co cebulić.
spiecho Opublikowano 11 Września 2020 Autor Opublikowano 11 Września 2020 (edytowane) koledzy wrzucam logi dynamiczne statyczne jutro bo się nie zapisał http://vaglogi.pl/log-003_020_tua9Ls.html http://vaglogi.pl/log-002_033_pLRNI.html http://vaglogi.pl/log-002_033_TT1l1O9.html http://vaglogi.pl/log-115_118_wntzP.html Edytowane 11 Września 2020 przez spiecho
przem8 Opublikowano 11 Września 2020 Opublikowano 11 Września 2020 (edytowane) Które 2+33 jest na lpg, a które na pb? Edytowane 11 Września 2020 przez przem8
spiecho Opublikowano 11 Września 2020 Autor Opublikowano 11 Września 2020 wiesz co nie wiem czy mi syn nie zamieszał i plików nie pomylił jak co to jutro powtórzę
przem8 Opublikowano 11 Września 2020 Opublikowano 11 Września 2020 19 minut temu, spiecho napisał: wiesz co nie wiem czy mi syn nie zamieszał i plików nie pomylił jak co to jutro powtórzę To powtórz ale jest źle. Możliwe, że i spaprany program.
spiecho Opublikowano 11 Września 2020 Autor Opublikowano 11 Września 2020 Logi miałem po programie wrzucone szybciej możesz zerknąć ale niby były ok
spiecho Opublikowano 12 Września 2020 Autor Opublikowano 12 Września 2020 zrobiłem logi statyczne http://vaglogi.pl/log-002_033_N1y67.html http://vaglogi.pl/log-002_033_2QKjL.html lpg dynamiczne http://vaglogi.pl/log-002_033_VoohjOv.html http://vaglogi.pl/log-002_033_NhG04.html lpg
Łukasz13 Opublikowano 12 Września 2020 Opublikowano 12 Września 2020 Zacznij najpierw do doprowadzenia tego auta do ładu na pb, bo nie wygląda to dobrze, sonda ma dziwne napięcie, reszt tez wygląda żle, najlepiej powrót do serii i pełna diagnostyka na benzynie, nic nie jest podłaczone od lpg do którejs z sond?
spiecho Opublikowano 12 Września 2020 Autor Opublikowano 12 Września 2020 Nic nie jest podłączone sonda Boscha wymieniona ok 20tkm przepływka też n75 zawór forge cała odma rozrząd pasek łańcuch.
spiecho Opublikowano 13 Września 2020 Autor Opublikowano 13 Września 2020 (edytowane) Koledzy a gdzie szukać żeby sprawdzić co jest z napięciem tej sondy. Podpowie ktoś gdzie czego kolwiek szukać. Edytowane 13 Września 2020 przez spiecho
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się