Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW]Nierówna praca kopcenie na niebiesko - Film


Iv4nt

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Panowie zwracam się do was z prośbą o diagnozę co jest nie tak bo mówiąc szczerze to już mam dość tego samochodu a raczej silnika.

Problem polega na tym że jakiś czas temu miałem dymienie na niebiesko które pojawiało się 5 min po odpaleniu zimnego silnika. Moja diagnoza padła na uszczelniacze pd. Wiec wstawiłem auto temat ogarnięty. Ale zaczęło kopcić jeszcze bardziej.

Jak się okazało padła turbina która okropnie puszczała olej. Turbo zostało zregenerowane i założone. W dniu odbioru samochodu wszystko grało i silnik pracował równo.

Jakieś dwa dni później silnik zaczal nierówno pracować. Najgorzej jest gdy osiągnie 60-65 stopni co z resztą widać na filmie. Mało tego najbardziej faluje gdy wrzucam Driva, na luzie jest to mniej odczuwalne ale też występuje.

W czasie jazdy przy obrotach około 1050-1100 auto mi poszarpuje.

Był sprawdzany przepływomierz w vcds i podobno jest ok, bipy są w porzadku, podobno jeden wtryskiwacz jakby podlewał ale w granicach tolerancji.

W momencie gdy odłącze przepływomierz pracuje idealnie zero dymienia ani na niebiesko ani na czarno. To samo gdy odłącze egr również pracuje normalnie bez dymienia.

Co może być powodem ?

Dodam że wymieniany był wałek od pdków bo wypadł ten brock.

Ostatnio zrzuciłem tez dekiel i podoginałem styki od pompek.

Poniżej wrzucam wam link do filmu gdzie widać zachowanie obrotomierza przy wpiętym biegu.

 

Wideo nierównej pracy silnika

 

Bardzo proszę was o pomoc?

Edytowane przez Iv4nt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeci się check, jakie błędy masz w sterowniku silnika ?

Zachowuje się jakby dostawał za mało paliwa , albo duże miał duże przedmuchy z cylindrów do szyny paliwowej w głowicy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, piotrsob1 napisał:

Świeci się check, jakie błędy masz w sterowniku silnika ?

Zachowuje się jakby dostawał za mało paliwa , albo duże miał duże przedmuchy z cylindrów do szyny paliwowej w głowicy .

Nie, checka brak.

Teraz błędów brak.

Mechanik stwierdził wyrobione gniazdo pd, ale co dziwne po odłączeniu egr bądź przepływki zaczyna pracować idealnie i ani grama dymu nie puści:-/

Jak podłączyli kompa to podobno egr walił błędami co jest możliwe bo mu kilka razy wtyczkę odpinałem.

Edytowane przez Iv4nt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...