Ravi500 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Pacjentem jest B4 z grzechotnikiem. W 90% przypadkow okolice 3000 obr i wyzej czuc falujacy brak mocy, jakby ciagnal kogos na elastycznej lince holowniczej. Ponizej logi (moj debiut jezeli chodzi o VAGa). Dodatkowo blad 0575. Nastawnik czyszczony, dawka wyregulowana (oscyluje w okolicach 3.4) Nie sprawdzony jeszcze kat wtrysku. Doladowanie na moj gust nieco plywa, czyzby przeladowany? Rav
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 zrob 008 .... poza tym moze sie N75 przycina ...
Ravi500 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Jutro rano tez tak uczynie. Statyczny czy dynamiczny? Rav
szogun0 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Rav, zapomniałem ci powiedzieć, że logi rób tylko 1 grupa podczas logowania. Logując 3 grupy na raz jest odświeżanie w tempie ślimaka.
leon78 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 witam.mam taki problem.odzytalem z vaga taki blad.czujnik cisnienia wkolektrze dolotowym G71 co to jest?
Ravi500 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Problem rozwiazany. Zawor N75 wymieniony, furmanka smiga jak ta lala. Dziekowac ludziskom, oj dziekowac Tatus szczesliwy ze hej Rav
spanky Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 witam.mam taki problem.odzytalem z vaga taki blad.czujnik cisnienia wkolektrze dolotowym G71 co to jest? to jest opcja: szukaj !!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się