Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wszystko ok prócz dużego cofania zapłonu.

  • Upvote 1
Posted

Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam

 

Posted

Należy dojść dlaczego, bo tak być nie może.

Posted

@przem8 od czego najlepiej zacząć szukać problemu w takim wypadku?

Zapłonu nie wywalają cewki (pomiar w grupie 15-16 stałe 0 podczas jazdy też), świece mają jakieś pół roku prf6q (chyba taki numer). DV ma nowy oryginalny ostatnio wymieniony, Szczelność sprawdzona, kompresja ~13 bar na ciepłym manometrem mierzona. 

Zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej może jakiś mieć wpływ?

Posted

Może wtryski ?

Posted

Katalizator albo napinacz się tłucze i czujniki wyłapują stukowe.

Posted

@przem8 To z napinaczem rozumiem. Szczerze nie brałem pod uwagę katalizatora pod uwagę bo żadnych błędów katalizatora i sondy mi nie pluje, a mógłbyś wytłumaczyć z czystej ciekawości jak może katalizator mieć na to wpływ? ? Zawsze więcej będę wiedział. 

Posted

Jak jest przypchany to cofa zapłony ale wątpię czy to to, bo turbo dobrze wstaje. Za dużo możliwości, trzeba sprawdzać po kolei. Niech zaleje 98 i zobaczy czy się polepszy.

Posted

Na gazi w 90% przypadków zawsze wygląda lepiej, porównaj liczbę oktanową pb i lpg.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...