Osaa Opublikowano 7 Września 2020 Opublikowano 7 Września 2020 Mam taki problem, dojechalem do pracy w niemczech i po przejechaniu 1000km i dojechaniu na baze pod maska usłyszałem piszczenie. Po sprawdzeniu wizualnym widać jak rolka napinacza paska wibruje i wydaje dźwięk piszczenia. Zapewne rolka sie zaciera. Mam problem bo w okolicy hest tylko serwis audii co chce za taka naprawę 580 euro... ciężko samemu wymienić jakbym się podjął wymiany rolek i paska.? Trzeba rozbierac przód caly bo dostęp jest dosyć kiepski
Muskel1 Opublikowano 7 Września 2020 Opublikowano 7 Września 2020 Którego paska? rozrządu czy paska wielokorkowego?
Muskel1 Opublikowano 7 Września 2020 Opublikowano 7 Września 2020 Cieżkie dojście jest. Trzeba alternator luzować żeby cały napinacz wymienić. Samą rolke może dasz radę ale cały napinacz to troche rozbierania. Jeżeli napinacz nie stuka spróbuj samą rolkę wymienić a po powrocie do Pl sobie całość w warsztacie wymienisz.
piotrsob1 Opublikowano 7 Września 2020 Opublikowano 7 Września 2020 Jeżeli napinacz wibruje i pasek piszczy tylko na niskich obrotach to sprawdź najpierw sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora, czy nie jest zablokowane na stałe. Z Twojego opisu objaw jest typowy właśnie dla zatartego sprzęgiełka alternatora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się