stojann1989 Opublikowano 7 Września 2020 Opublikowano 7 Września 2020 Witam, przyjechało mi dzisiaj auto z Niemiec i mam problem podczas jazdy zapala się check engine i świece i auto nie ma mocy, podłączyłem pod vcds i pokazało następujące błędy, od czego najlepiej zacząć? dziękuję za pomoc Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-023-CAY.clb Oznaczenie elementu: 03L 906 023 KG HW: 03L 906 023 KP Komponent i/lub wersja: R4 1.6l TDI H63 9978 Kodowanie: 00114036030401080000 Kod serwisu: WSC 49764 001 1048576 Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023KG 003013 (AU21) ROD: EV_ECM16TDI02103L906023KG.rod VCID: 75E154D3D4C13F2E29-8020 3 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 7286 - Czujnik po³o¿enia nastawnika ciœnienia do³adowania P2563 00 [237] - Niewiarygodny sygna³ MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 2 Przebieg: 217996 km Data: 2020.09.07 Czas: 18:35:21 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 781.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 24.3 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 75 °C Temperatura powietrza zasysanego: 30 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.344 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Nastawnik ciœnienia do³adowania: informacja zwrotna-ANG_BPA[0]: 37.836 % Sterowanie nastawnika ciœnienia do³adowania-ANG_SP_BPA[0]: 85.001 % Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: sterowanie-CTL_LIM_BPA[0]: 84.998 % Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: wart.rzecz.nap.nieprzetw.-V_BPA[0]: 2.656 V Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset otwarty-V_BPA_BOL[0]: 0.498 V Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset zamkniêty-V_BPA_TOL[0]: 4.341 V Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: status-LF_STATE_BPA_DISP[0]: 12 7384 - Regulacja ciœnienia do³adowania P0299 00 [237] - Nieosi¹gniêta granica regulacji MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 3 Przebieg: 217997 km Data: 2020.09.07 Czas: 19:39:04 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 2777.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 91.8 % Prêdkoœæ pojazdu: 77 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 75 °C Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.344 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Ciœnienie do³adowania: wartoœæ wymagana-MAP_SP_MMV: 2080.82 hPa Ciœnienie do³adowania: wartoœæ rzeczywista-MAP_MMV: 1307.44 hPa Masa powietrza: wartoœæ rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 545.744 mg/stroke Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartoœæ rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.000 % Nastawnik przepustnicy: wartoœæ rzeczywista-ANG_THR[0]: 95.996 % Nastawnik ciœnienia do³adowania: informacja zwrotna-ANG_BPA[0]: 37.836 % Moment obrotowy silnika-TQI_SP: 162.13 Nm 7411 - Czujnik po³o¿enia nastawnika ciœnienia do³adowania P2564 00 [032] - sygna³ za niski Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 217995 km Data: 2020.09.07 Czas: 18:26:52 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 0.0 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C Temperatura powietrza zasysanego: 36 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 12.198 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Nastawnik ciœnienia do³adowania: informacja zwrotna-ANG_BPA[0]: 99.997 % Sterowanie nastawnika ciœnienia do³adowania-ANG_SP_BPA[0]: 20.000 % Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: sterowanie-CTL_LIM_BPA[0]: 4.999 % Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: wart.rzecz.nap.nieprzetw.-V_BPA[0]: 4.995 V Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset otwarty-V_BPA_BOL[0]: 0.498 V Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset zamkniêty-V_BPA_TOL[0]: 4.341 V Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: status-LF_STATE_BPA_DISP[0]: 0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się