Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. co jakiś czas włącza mi się tryb awaryjny. błąd 575.

89c02e3151903136m.jpg

proszę o analizę.

w 003 zrobiłem wszystkie grupy na raz i troszkę kiepsko wyszło. postaram się poprawić.

599abe6fd06a9ca8m.jpg

Kierownica raczej działa. Jak zdejmuje przewód podciśnienia który nią steruje to podnosi się i opuszcza. Raczej zawsze chodziła w pełnym zakresie ponieważ nie należę do osób jeżdżących do 2000 rpm :) raczej jestem z zakresu 2500-4000 :)

Opublikowano

Minimalnie sie przycinaja kierownice ale tragedii nie ma... zrob kpl. logów. :)

Opublikowano

nie należę do osób jeżdżących do 2000 rpm :) raczej jestem z zakresu 2500-4000 :)

widać.. kierownicę OK (delikatne przycięcie i przeładowanie - ale to podobno norma przy tych obrotach)

ale logów dynamicznych więcej by się przydało

Opublikowano

pomasuj troche prwa stopa i powinno sie rozjezdzic ....

Opublikowano

a czy możliwe jest to, że to nie przycinają się kierownice tylko ten zaworek sterujący (N75)??

Z jakich grup logi wykonać. czy tylko z 003 i 011, czy z jakichś jeszcze??

Opublikowano

a czy możliwe jest to, że to nie przycinają się kierownice tylko ten zaworek sterujący (N75)??

Z jakich grup logi wykonać. czy tylko z 003 i 011, czy z jakichś jeszcze??

z tych :

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Opublikowano

Niestety nie miałem nikogo do pomocy przy dynamicznych a więc zrobiłem je na wykresie.

cac7df3a1bb285a1m.jpg

Widać przeładowanie turbiny. Tylko czy to jest wina kierownicy (w niektórych momentach nawet sporo) czy zaworku n75??

Opublikowano

Poki nie zrobisz porzadnie kpl. logow bedziemy poruszac sie w sferze domysłow i przypuszczen.. :)

Pozdr

Opublikowano

Koledzy mam problem z wykonaniem próby statycznej grupy Basic Settings 011. Pojawia się komunikat ERROR: GROUP 011 NOT AVAILABLE. Chodzi tu o to, że nie posiadam tej funkcji??

Opublikowano

Nie masz tej funkcji w sterowniku... po prostu jej nie loguj :)

Opublikowano

Niestety nie miałem nikogo do pomocy przy dynamicznych a więc zrobiłem je na wykresie.

cac7df3a1bb285a1m.jpg

Widać przeładowanie turbiny. Tylko czy to jest wina kierownicy (w niektórych momentach nawet sporo) czy zaworku n75??

logi w formie tabeli daly by lepszy poglad na sytuacje ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...