habor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam. co jakiś czas włącza mi się tryb awaryjny. błąd 575. proszę o analizę. w 003 zrobiłem wszystkie grupy na raz i troszkę kiepsko wyszło. postaram się poprawić. Kierownica raczej działa. Jak zdejmuje przewód podciśnienia który nią steruje to podnosi się i opuszcza. Raczej zawsze chodziła w pełnym zakresie ponieważ nie należę do osób jeżdżących do 2000 rpm raczej jestem z zakresu 2500-4000
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Minimalnie sie przycinaja kierownice ale tragedii nie ma... zrob kpl. logów.
GRazny Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 nie należę do osób jeżdżących do 2000 rpm raczej jestem z zakresu 2500-4000 widać.. kierownicę OK (delikatne przycięcie i przeładowanie - ale to podobno norma przy tych obrotach) ale logów dynamicznych więcej by się przydało
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 pomasuj troche prwa stopa i powinno sie rozjezdzic ....
habor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 a czy możliwe jest to, że to nie przycinają się kierownice tylko ten zaworek sterujący (N75)?? Z jakich grup logi wykonać. czy tylko z 003 i 011, czy z jakichś jeszcze??
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 a czy możliwe jest to, że to nie przycinają się kierownice tylko ten zaworek sterujący (N75)?? Z jakich grup logi wykonać. czy tylko z 003 i 011, czy z jakichś jeszcze?? z tych : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
habor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Niestety nie miałem nikogo do pomocy przy dynamicznych a więc zrobiłem je na wykresie. Widać przeładowanie turbiny. Tylko czy to jest wina kierownicy (w niektórych momentach nawet sporo) czy zaworku n75??
przemik Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Poki nie zrobisz porzadnie kpl. logow bedziemy poruszac sie w sferze domysłow i przypuszczen.. Pozdr
habor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Koledzy mam problem z wykonaniem próby statycznej grupy Basic Settings 011. Pojawia się komunikat ERROR: GROUP 011 NOT AVAILABLE. Chodzi tu o to, że nie posiadam tej funkcji??
przemik Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Nie masz tej funkcji w sterowniku... po prostu jej nie loguj
spanky Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Niestety nie miałem nikogo do pomocy przy dynamicznych a więc zrobiłem je na wykresie. Widać przeładowanie turbiny. Tylko czy to jest wina kierownicy (w niektórych momentach nawet sporo) czy zaworku n75?? logi w formie tabeli daly by lepszy poglad na sytuacje ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się