Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Pomiar ciśnienia paliwa. Prośba o analizę.


Pepe0891

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moim B7. Drgania przy około 1200 obr, na postoju. W czasie delikatnej jazdy na jedynce, przy podobnych obrotach zaczyna szarpać. Zimny czy ciepły odpala bez problemu. 

Zmierzyłem ciśnienie paliwa. Wynik trochę mnie zastanawia. Dlaczego tak gwałtownie skacze wskazówka? Czy to oznacza uszkodzoną pompę vacum?

Edytowane przez Pepe0891
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tydzięń temu robiłem też pomiar w moim brb ale skazówka stała w miejscu cały czas na 9 bar przy 3000 obr.

Edytowane przez marcy007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.09.2020 o 12:04, Pepe0891 napisał:

 

Ewidentnie jest jakiś problem od 1800 obr/min, ciśnienie nie powinno spadać , w miarę wzrostu obrotów powinno rosnąć i przy trzech tysiącach powinno być minimum 10 Barów.

Wygląda na to że jest problem z zaworem ograniczającym ciśnienie, znajdującym się w pompie tandemowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie i opinię. 
Pompę wymieniłem na nową. Pomiar ciśnienia wyszedł trochę dziwny, bo praktycznie w każdym zakresie obrotów wartości były zaniżone o około 1 bar. Mam nadzieję, że to tylko manometr się zepsuł. Poza tym już nie było skoków ciśnienia powyżej 1800 obr. Pomiar powtórzę jak tylko uda mi się wrócić do PL i zakupić nowy manometr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...