Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrzebuję fachowej porady.. Silnik 2.0 tdi brc


LukasUK

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. 

Audi 2.0 tdi 140... BRC z 2006 

Rozrząd wraz z rolkami, pompa wodna, pompa oleju, pasek alternatora poduszki pod silnikiem, płukanka tec2000 do silnika i pompowtryskiwaczy zrobiona.. Olej wraz z wszystkimi filtrami wymieniony i parę innych rzeczy wymienione. 

Wczoraj zostały wymienione świece na ceramiczne oraz wiązka.. Przeczyszczony został cały układ przepustnicy(egr). 

Odebrałem samochód... Odpalił pięknie, przestało drgać, poruszać samochodem na jalowym biegu. Samochód chodził ciszej i RÓWNO .. Miałem wrażenie że siedzę w innym aucie:) myślałem że w końcu wszystko się udało i uporałem się z tańczącą Dudą mojego samochodu.... I niestety dziś rano odpalam samochód i znów to samo?czym cieplejszy silnik tym bardziej odczuwane szarpnięcia... Jak odpalam i gaszę samochód odczuwalne jest szarpnięcie. 

Był sprawdzany pod komputerem i nic nie wykryto. 

Możecie coś poradzić??? 

Pozdrawiam 

Łukasz 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ?

Tylko jedno mnie zastanawia... Wczoraj wszystko było jeszcze ok a dziś rano aż taka różnica ??

Pracował cicho i gładko po odebraniu od mechanika a teraz znów lekko jak traktor... Ale silnik moc ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być sporo, niekoniecznie dwumas .

Tym bardziej że problemy z kończącym się dwumasem ujawniają się w pierwszej kolejności na ciepłym silniku , by go było mocno czuć na zimnym to musi być zdrowo rozklekotany :decayed:

Na twoim miejscu poszukał bym fachury który postawi konkretną diagnozę , chyba że masz dużo wolnej gotówki i wydatków się nie boisz to wymieniaj w ciemno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym dosłownie lekko szarpie samochodem i to co parę sekund a jak jest ciepły to czuć mocniejsze  szarpnięcia, częstsze i głębsze. 

Teraz do tego dochodzi odgłos wewnątrz samochodu kiedy ruszam... Coś typu szuranie, tarcie jak tępy metal o metal coś jak by się obracało między 2000tys obrotów do max 3000 tyś a potem ustępuje. 

Pojawił się dym szary kiedy turbina rozkręca się i samochód przyspiesza. 

Silnik obrotów nie traci a moc jest.

Te wszystkie objawy były przed wymianą wiązki i świec a kiedy je wymieniłem to wszystko ustało i było wręcz idealnie... A dzień po wymianie wszystko wróciło do normy ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...