Misiek1219 Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 Koledzy pomóżcie, czy wie ktoś jaki oring jest zamontowany w wężu który wpięty jest w króciec-trójnik (ten pękający z tyłu silnika) od dołu, wąż wpinany metalową zawleczką do króćca. W salonie audi powiedziano mi że niestety ten oring nie występuje jako cześć wymienialna, ale z forum wiem ze chlopaki go wymieniają, tez musze bo kapie mi plyn z niego...na zdjęciu wąż nr 38 na samej górze.
Misiek1219 Opublikowano 23 Września 2020 Autor Opublikowano 23 Września 2020 Oring jednocalowy, uklad szczelny. Reasumujac wymienilem króciec, oring na wężu oraz oring przy czujniku temperatury. Strata około 2 litrów płynu, uklad odpowietrzyl sie sam przy trzynaniu obrotow na 3 tyś na postoju, nagrzewnica zaczela dzialac prawidlowo, płynu ubylo w zbiorniczku, pozostalo uzupelnic i jeździć. Po drodze doszczelnilem jeszcze dolot bo lapał lewe powietrze co objawialo sie skokami obrotow zarzz po odpaleniu na zimnym. Pozdrawiam wszystkich forumowiczow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się