wkowal10 Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Panowie. Przeskanowałem samochód. Są pewne błędy, chociaż nigdy nie zapaliła mi się żadna kontrolka poza spalona żarówką. Zamieściłem tylko logi, gdzie wystąpiły błędy. 01-Silnik -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000 05-Zezwolenie startu -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: Usterka 0010 46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000 47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000 62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000 Adres 01: Silnik (J623-CJCB) Plik etykiet:. 03L-906-018-CGL.clb Oznaczenie elementu SW: 03L 906 018 JP HW: 03L 906 018 JL Komponent: R4 2,0L EDC H25 2842 Weryfikacja: 45H25--- Kodowanie: 0A194012242401080000 Kod serwisu: WSC 06208 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018JP 003005 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018AC.rod VCID: 010930039009034796-8054 Znaleziono 1 błąd: 5132 - Zawór dozowania paliwa (N290) P0090 00 [032] - usterka elektryczna Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Kody gotowości: 0 0 0 0 0 Kiedyś była odpinana wtyczka i odkręcany zawór N290, żeby sprawdzić czy nie ma opiłków- pewnie dlatego to wyskoczyło. Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet:. AKP\8T0-907-468.clb Oznaczenie elementu SW: 8R0 907 468 H HW: 8R0 907 468 C Komponent: GW-BEM 4CAN-M H11 0051 Weryfikacja: 1Y050025 Numer seryjny: 2541Y128080092 Kodowanie: 80CF07FF00 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 4487F917C79BD66FFD-8010 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8T0 915 181 HW: 8T0 915 181 Komponent: J367-BDMHella H03 8041 Numer seryjny: 7464328001 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 959 663 B HW: 8K0 959 663 B Komponent: J532_DCDCStab H05 0006 Numer seryjny: 12198001686011200410 Znaleziono 1 błąd: 02095 - Aktywna ochrona podzespołów 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 33 Przebieg: 229836 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.09.06 Czas: 08:06:43 Ramka zamrożona: Bity binarnie: 01111 Napięcie: 13.20 V Zliczanie: 6 Tekst: FF30740C00828100 Tekst: 0000000000000000 Nieznane dane, B/D: 000 000 000 Nieznane dane, B/D: 000 000 000 Nie wiem o co chodzi. Mam bardzo rzadko taki objaw, że MMI odpali mi się, ale w radio i media są bez głosu. Na palcach dwóch rąk mógłbym policzyć takie przypadki w okresie pięciu lat. Po zgaszeniu auta, odczekaniu MMI odzyskuje głos. Miał ktoś taki przypadek? Adres 44: Wsp.kierownicy (J500) Plik etykiet:| 8K0-909-144.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 909 144 F HW: 8K0 909 144 B Komponent: RCEPS H37 0507 Weryfikacja: 00001000 Numer seryjny: 0004774275 Kodowanie: 100000000001 Kod serwisu: WSC 06324 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_RCEPSAU48X 008014 ROD: EV_RCEPSAU48X_008.rod VCID: 3467A9D79F3B66EF4D-8060 Znaleziono 1 błąd: 2305 - Nieznany kod błędu U1410 00 [008] - - [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 39 Przebieg: 228178 km Data: 2020.08.14 Czas: 10:56:17 Write only channel ?? Prośba o jakieś sugestie. Dzięki. Pozdr.
MarcinOslo Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 1) Blad w silniku sporadyczny ,jesli odlaczales wtyczke to mogl sie zapisac 2) Blad w gateway sporadyczny ,ale tak czy inaczej nie powinno go byc.Moze pojawiac sie wtedy gdy piszesz ze nie ma glosu i wynikac z problemu z tunerem radia. 3) Blad w ukladzie kierowniczym sporadyczny ,prawdopodobnie od slabego aku ,a opisu nie ma dlatego ze odczytywany kiepskim VCDSem.
Barti_ Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 W pierwszej kolejności polecam po prostu skasować błędy, pojeździć z tydzień, podłączyć znowu i zobaczyć czy wróciły. Prawdopodobnie masz jakieś starocie. A jeżeli wrócą to wtedy szukać przyczyny.
wkowal10 Opublikowano 30 Września 2020 Autor Opublikowano 30 Września 2020 Dzięki. Są już skasowane. Po jakimś czasie znowu przeskanuję. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się