Jump to content

Barti_

Pasjonat
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Barti_

Informacje

  • First name
    Bartłomiej
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    brak
  • Car body
    brak
  • Year of production
    2012
  • Engine
    brak
  • Engine code
    INNY
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Inna
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co do tiptronic to wyczytałem na innej stronie, że to wcale nie oznacza skrzyni tiptronic, tylko jest to opcja oznaczająca tyle, że jest możliwość manualnej zmiany biegów, więc zakładałbym, że rzeczywiście może być Multitronic. Dzięki za tip odnośnie kodu przekładni. Jest to NRJ i znalazłem, że to Multi, a zatem trochę słabo, że olej dopiero przy 182 tys bo to może oznaczać, że skrzynia swoje przeszła..
  2. Dzięki za odpowiedź. Co do tego pierwszego - auto ma 191tys obecnie, właściciel sam przyznał, że rozrząd nie był nigdy wymieniany, co tego olej w skrzyni był wymieniony dopiero przy 180tys. Zakładam, że nie ma się co pchać pomimo, że wyposażenie na prawdę super, ale na wstępie do tej ceny trzeba dołożyć chyba z 10k PLN, a to i tak może być mało
  3. Witam wszystkich, Pytanie do osób które się znają dobrze na rodzajach automatycznych skrzyń o pomoc w ustaleniu jaka to dokładnie skrzynia. Pacjent: Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI wyprodukowana 03.07.2012 z oznaczeniem silnika CGLC. Po rozkodowaniu VINu wyszło: Rodzaje skrzyń biegów / mechanizmów przełączania 0G7 tiptronic  Czy jest możliwe, że w tym aucie jest TIPTRONIC? Jeżeli tak - co jaki okres powinno się wymieniać olej w tej skrzyni? (czytałem, że w tym modelu nie zaleca się / ew. gdy coś się będzie działo typu szarpanie itd. - dlatego też chciałbym się upewnić) Czy ewentualnie jest możliwe, że to Multitronic? W modelu który mam na oku sprzedający twierdzi, że pierwsza wymiana oleju przy 182 tys km. Auto ma obecnie 191 tys. Czy aby przy takim przebiegu, tak późna wymiana może oznaczać problemy ze skrzynią w przyszłości? Pozdrawiam, Barti_
  4. A na podstawie czego to wywnioskowałeś? Myślisz, że był bity? Ktoś / coś o pozostałych dwóch? Któraś się "opłaca"?
  5. Witam, Tak jak w temacie - czy ktoś mógłby polecić sprawdzone miejsce do zrobienia przeglądu przedzakupowego? Barti_
  6. Witam serdecznie wszystkich, Tak jak wszyscy zakładający temat w tym dziale - poszukuje swojej wymarzonej A4. Głównym kryterium jest rocznik 2012+, automat, multi kiera, NAVI MMI i wiadomo, im więcej udogodnień tym lepiej. Chciałbym się zamknąć w 55-60k (najlepiej z wszystkimi opłatami/serwisami na start). Poniżej kilka egzemplarzy z prośbą o ocenę (na tyle na ile się oczywiście da patrząc po zdjęciach i ogłoszeniu), a może nawet ktoś już oglądał któreś z nich? 1) A4 B8 Avant 2012 2.0 Diesel 177 KM Używane Audi A4 - 49 900 PLN, 191 236 km, 2012 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A4 - Pierwszy właściciel, Szary, Metalik, Diesel, 177 KM, 2 000 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS, Kilka szczegółów na temat powyższego egzemplarza po rozmowie ze sprzedającym: - sprzedający twierdzi, że oprócz braku panoramy i S-line w tym egzemplarzu nie można wrzucić więcej bajerów (WAUZZZ8K3DA092743) - auto podobno do końca serwisowane w ASO w Niemczech - przed rejestracja (czyli do zapłacenia akcyza 3.1%, przy takiej cenie to około 1550 PLN) + dodatkowo trzeba przetłumaczyć dokumenty i go w ogóle zarejestrować (150+256 ~ 400) - sprzedający chce sprzedać to auto na podstawie umowy kupna-sprzedaży, pomijając fakt, że to prawdopodobnie osoba która handluje sprowadzanymi samochodami ale zapewne chce uniknąć dodatkowych kosztów (czyli do zapłaty będzie również PCC-2% 998 PLN) - brak drugiego kompletu opon (zakładam, że komplet zimówek to kolejne 2000 PLN) - rozrząd nie był nigdy zmieniany (auto ma podobno w tym momencie około 191 tys km, wiec zapewne kolejny koszt koło 2000 PLN) - olej w skrzyni pierwszy raz zmieniony przy 182 tys km (więc zakładam, że nie byłoby potrzeby wymiany, tylko pytanie w jakim stanie jest skrzynia, jeżeli jeździła 180 tys na jednym oleju?) + dodatkowe pytanie, Dev był na tyle miły, że rozkodował VIN odnośnie wyposażenia i pokazało tiptronic. Jest to możliwe? Myślałem, że na Europe tylko Multitronic wchodzi w grę w tej wersji. Ktoś może pomóc jaki to dokładnie rodzaj skrzyni? Kod silnika CGLC Kod przekładni NRJ Rodzaje skrzyń biegów / mechanizmów przełączania 0G7 tiptronic  Robiąc uproszczony kosztorys (zakładając, że sprzedający nie chciałby spuścić z ceny) - na start mamy 49900 + 1550 + 998 + 2000 + 2000 + 400 = 56 848 PLN. I to oczywiście przy założeniu, że wszystko inne jest sprawne. Czy według szanownych forumowiczów ta A4 jest warta takiej ceny? (~57k PLN) 2) A4 B8 Sedan 2014 2.0 TFSI 245 KM Używane Audi A4 - 58 500 PLN, 86 000 km, 2014 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Pierwszy właściciel, Szary, Metalik, Nie Perłowy, Benzyna, 245 KM, 2 000 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS, Tutaj nie mam żadnych informacji bo dopiero parę minut temu zobaczyłem to ogłoszenie, aczkolwiek spodobało mi się auto samo w sobie, więc też prosiłbym o ocenę + czy warte tej ceny. - ktoś może się spotkał i wie bądź ma tą gwarancję GETHELP? Czy to rzeczywiście działa, czy to jakiś pic na wodę? - jaka jest szansa, że ten przebieg jest realny? 3) A4 B8 Avant 2013 2.0 TDI 177 KM Używane Audi A4 - 54 900 PLN, 229 000 km, 2013 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Pierwszy właściciel, Czarny, Metalik, Nie Perłowy, Diesel, 177 KM, 2 000 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS, - Czy rzeczywiście w tym aucie jest potrójny S-line? (patrząc po zdjęciach) - Olej w skrzyni i silniku wymieniony przy 221 000km (olej w skrzyni podobno regularnie max 60k) - rozrząd przy 194 000 km - po wrzuceniu VINu w różnego rodzaju darmowe wyszukiwarki wyskakuje informacja "4 Door Sedan" (WAUZZZ8K8DA163287) - "Pojazd z Gwarancją Select Car Group" - czy to rzeczywiście cokolwiek daje w przypadku wady ukrytej? - Faktura VAT-Marża więc bez opłaty PCC-2 Cena którego z tych trzech w teorii jest najbardziej "rynkowa" patrząc po wyposażeniu i tych wszystkich rzeczach wyżej, które opisałem (szczególnie dodatkowe koszty w 1). Z takich dodatkowych pytań - przegląd przed zakupowy w ASO (420 PLN) - warto? Czy lepiej szukać stacji kontroli pojazdów (pytanie jaki mają dostęp do bazy, jeżeli auto nie było nigdy zarejestrowane w Polsce?) Są jakieś rzeczy na które trzeba szczególnie zwrócić uwagę przy oględzinach? Pozdrawiam, Barti_
  7. Hej Dev, WAUZZZ8K3DA092743 Z góry dziękuję. Pozdrawiam, Barti_
  8. Witam serdecznie wszystkich, w końcu po wielu miesiącach przeglądania incognito postanowiłem się zarejestrować Pozdrawiam, Barti_
×
×
  • Create New...