Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARM] Odma i falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszyskich goraco i prosze o pomoc czy może mi ktoś wytłumaczyc gdzie w audi a4 silnik 1.6 jest ta odma jestem zielony w te rzeczy i bęnde wdzięczny za pomoc może ktoś ma fotkę i gdzie można kupić ją i jakie koszta i co to ma wspólnego z falowaniem obrotów w sumie mam z tym problem mechanik powiedział też że możę to byc czujnik temperatury mam nową przepustnice adaptacja zrobiona w silniku zero błendów niby wszysko ok robi to tylko podczas odpalania skacze a jak jest ciepły to jeszcze bardziej falują obroty

Opublikowano

odme kupisz w aso koszt ok 80-100zł, a w którym miejscu jest to nie wiem jeśli jest taka sama jak w 1.8 to znajduje się pod kolektorem dolotowym

pozdro

Opublikowano

Witam jesli chodzi o ddme to patrze w etce to do silnika 1.6 jest taka sama i najprawdopodobniej w tym samym miejscu ? dorzucam foto odmy z ADR-a i gdzie sie znajduje? http://dany1135.wrzuta.pl/obraz/mWAGdoYVbr/ http://dany1135.wrzuta.pl/obraz/biR7ESa2AX/ .a i tego twojego silnika ARM nie moge znalzc w etce :mysli:

Opublikowano

ok dzięki teraz wiem gdzie to jest mam jeszcze jedno pytanko co do przepłymowierza podczas pracy silnika jak odłoncze go silnik pracuje tak samo czyli czy jak jest podłoczony czy nie faluja obroty czy może byc uszkodzony skoro nie daje żadnego efektu jak sie go podłończy :przebiegly:

Opublikowano

a jak sie ma przepustnica ? czy kiedykolwiek ja czysciles? bo przez nia tez lubia falowac..

Opublikowano

Podpinam się pod temat. A co do odmy... W ADP jest inna! Cienki, prosty wąż z pokrywy zaworów do przepustnicy podłączony z drugiej strony. I tu moje pytanie: Czy jest jakaś uszczelka w tym kolanku które wychodzi z pokrywy zaworów i dalej łączy sie z rurą odmy? Jest tutaj spinka w kształcie litery U, ale jakby luźno to wszystko po spięciu do kupy... Może była tam kiedyś uszczelka jakaś? Proszę o wypowiedź kogoś, kto miał do czynienia z odmą w 1.6 ADP.

Opublikowano

tak u mnie też jest luzno jest to zwykły gumowy przewód który wychodzi z przepustnicy i wchodzi do pokrywy zaworów i tylko jest zabezpieczenie na końcu ale jak sie rusza u mnie tez jest to luzne

Opublikowano

Ja mam silnik 1.6 AHL i odma to zwykły gumowy wąż zakonczony plastikowym kolankiem od strony pokrywy zaworów i na tym kolanku jest gumowy oring i ta spinka w kształcie litery U.po zaciśnięciu to siedzi sztywno,przy zdejmowaniu lubi spaść ten oring.

Opublikowano

Taki oring kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym a nawet w sklepie z częściami sanitarnymi,baterie łazienkowe,kolanka takie rzeczy.Zmierz średnice zewnętrżną tego kolanka i może jeszcze dziś dorwiesz jakiś czynny market.Oring ma okrągły przekruj.Taśma teflonowa chyba może być na dzien lub dwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...