dj godzilla Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 witam wszyskich goraco i prosze o pomoc czy może mi ktoś wytłumaczyc gdzie w audi a4 silnik 1.6 jest ta odma jestem zielony w te rzeczy i bęnde wdzięczny za pomoc może ktoś ma fotkę i gdzie można kupić ją i jakie koszta i co to ma wspólnego z falowaniem obrotów w sumie mam z tym problem mechanik powiedział też że możę to byc czujnik temperatury mam nową przepustnice adaptacja zrobiona w silniku zero błendów niby wszysko ok robi to tylko podczas odpalania skacze a jak jest ciepły to jeszcze bardziej falują obroty
HarryH Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 odme kupisz w aso koszt ok 80-100zł, a w którym miejscu jest to nie wiem jeśli jest taka sama jak w 1.8 to znajduje się pod kolektorem dolotowym pozdro
dany1135 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Witam jesli chodzi o ddme to patrze w etce to do silnika 1.6 jest taka sama i najprawdopodobniej w tym samym miejscu ? dorzucam foto odmy z ADR-a i gdzie sie znajduje? http://dany1135.wrzuta.pl/obraz/mWAGdoYVbr/ http://dany1135.wrzuta.pl/obraz/biR7ESa2AX/ .a i tego twojego silnika ARM nie moge znalzc w etce
dj godzilla Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ok dzięki teraz wiem gdzie to jest mam jeszcze jedno pytanko co do przepłymowierza podczas pracy silnika jak odłoncze go silnik pracuje tak samo czyli czy jak jest podłoczony czy nie faluja obroty czy może byc uszkodzony skoro nie daje żadnego efektu jak sie go podłończy
dany1135 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 a jak sie ma przepustnica ? czy kiedykolwiek ja czysciles? bo przez nia tez lubia falowac..
dj godzilla Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2009 tak jest nowa adaptacja robiona była pod vagiem zero błendów mam mysle ze to odma lub przepływka własnie
Copywriter Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Podpinam się pod temat. A co do odmy... W ADP jest inna! Cienki, prosty wąż z pokrywy zaworów do przepustnicy podłączony z drugiej strony. I tu moje pytanie: Czy jest jakaś uszczelka w tym kolanku które wychodzi z pokrywy zaworów i dalej łączy sie z rurą odmy? Jest tutaj spinka w kształcie litery U, ale jakby luźno to wszystko po spięciu do kupy... Może była tam kiedyś uszczelka jakaś? Proszę o wypowiedź kogoś, kto miał do czynienia z odmą w 1.6 ADP.
dj godzilla Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2009 tak u mnie też jest luzno jest to zwykły gumowy przewód który wychodzi z przepustnicy i wchodzi do pokrywy zaworów i tylko jest zabezpieczenie na końcu ale jak sie rusza u mnie tez jest to luzne
Andrzej Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Ja mam silnik 1.6 AHL i odma to zwykły gumowy wąż zakonczony plastikowym kolankiem od strony pokrywy zaworów i na tym kolanku jest gumowy oring i ta spinka w kształcie litery U.po zaciśnięciu to siedzi sztywno,przy zdejmowaniu lubi spaść ten oring.
Copywriter Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Czyli JEDNAK coś tam jest... U mnie brak tego uszczelnienia. Jak myślicie, można założyć taśmę teflonową? W sensie owinąć?
Andrzej Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Taki oring kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym a nawet w sklepie z częściami sanitarnymi,baterie łazienkowe,kolanka takie rzeczy.Zmierz średnice zewnętrżną tego kolanka i może jeszcze dziś dorwiesz jakiś czynny market.Oring ma okrągły przekruj.Taśma teflonowa chyba może być na dzien lub dwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się