Damian320d Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 (edytowane) Dzień dobry, ostatnio pojawił się problem z moim autkiem otóż chodzi o odpalanie. Auto po nocy nie chce odpalić (raz w tygodniu) tz: - rozrusznik łapie tylko na chwile tak jakby wysuwał bendix robił pół obrotu i za szybko go chował, za którymś razem udaje się. - podczas jazdy po mieście z włączonym start stop nic takiego nie występuje auto odpala i jedzie. - Vcds pokazuje błąd P3054 który udaje się usunąć i nie powraca aż do następnego nieudanego odpalenia Akumulator po nocy pokazuje 12,50v na zgaszonym silniki Na odpalonym 14,50v Auto A4 B8 2.0 TDI rok 2014 silnik CSUA Witam ponowie. Auto po wymianie rozrusznika, akumulatora, niestety problem nadal występuje. Załączam wideo jak to wygląda. Nie chce wróżyć z fusów, ale może jednak ktoś miał podobny problem. VID_20201206_103235.mp4 Edytowane 6 Grudnia 2020 przez Damian320d odświeżenie, nie rozwiązanego problemu.
Muskel1 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 (edytowane) Wygląda mi to na przełącznik multitronika. Czy dzieje się tak na tylko na P czy może na N też? Edytowane 6 Grudnia 2020 przez Muskel1 1
Muskel1 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 (edytowane) Ewentualnie przewód wzbudzający rozrusznik uszkodzony. Lub przekaźnik rozrusznika J53. Siedzibw podszybiu na pozycji B na rys. Musisz szukać po kolei. Sprawdż czy na zacisku przy rozruszniku pojawia się napięcie wzbudzenia i jak długo. Odepnij ten przewód przy rozruszniku, połącz z sondą miernika obserwuj startując sillnik jak długo jest napięcie. Dla porównania ten sam pomiar na podpiętym przewodzie do rozrusznika. Następnie przekaźnik w podszybiu do sprawdzenia. Edytowane 12 Lutego 2021 przez Muskel1
Damian320d Opublikowano 6 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2020 33 minuty temu, Muskel1 napisał: Ewentualnie przewód wzbudzający rozrusznik uszkodzony. Lub przekaźnik rozrusznika J53. Siedzibw podszybiu na pozycji B na rys. Musisz szukać po koleii. Sprawdż czy na zacisku przy rozruszniku pojawia się napięcie wzbudzenia i jak długo. Odepnij ten przewód przy rozruszniku, połącz z sądą miernika obserwuj startując sillnik jak długo jest napięcie. Dla porównania ten sam pomiar na podpiętym przewodzie do rozrusznika. Następnie przekaźnik w podszybiu do sprawdzenia. Też nie dodałem, że po kilku próbach odpalenia auta wyciągam kluczyk i słyszę jakby rozrusznik szumiał na pusto. Dziękuje ślicznie za wskazówki, i za te fotki!! Będę walczył w przyszły weekend.
Damian320d Opublikowano 7 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2020 14 godzin temu, Muskel1 napisał: Wygląda mi to na przełącznik multitronika. Czy dzieje się tak na tylko na P czy może na N też? Nie zwróciłem uwagi, jak wystąpi problem to będę próbował na N. Ale dziwne, że po udanym odpaleniu auto ma straszna czkawkę jakby pracował na 3 gary, mijają 2 sek i wszystko gra
Muskel1 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Bo wtryskuje za każdym razem przy próbie rozruchu a silnik nie odpala. Gdy w końcu odpali jest za dużo nagromadzonego paliwa. 1
Damian320d Opublikowano 7 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2020 26 minut temu, Muskel1 napisał: Bo wtryskuje za każdym razem przy próbie rozruchu a silnik nie odpala. Gdy w końcu odpali jest za dużo nagromadzonego paliwa. Muskel1 odezwę się ma priv, pytanie nie na public
8BitFan Opublikowano 11 Lutego 2021 Opublikowano 11 Lutego 2021 Witam ! Czy problem został rozwiązany ? 1
Damian320d Opublikowano 12 Lutego 2021 Autor Opublikowano 12 Lutego 2021 W dniu 11.02.2021 o 17:50, 8BitFan napisał: Witam ! Czy problem został rozwiązany ? Cześć, nie auto sprzedałem. Z tym problemem.
audicoman Opublikowano 13 Lutego 2021 Opublikowano 13 Lutego 2021 (edytowane) Mnie dopadł też dzisiaj ten błąd. Pacjent to 3.0 tfsi A6 C7. Od 2 miesięcy w Polsce, sprowadzony z USA. Akumulator doładowywałem prostownikiem bo często auto do naprawy odpalane było na krótko itp. Wczoraj normalnie jeździłem. Wyświetlił mi się komunikat o słabym stanie akumulatora. Podładowałem go dzisiaj. Chciałem odpalić auto i słychać tylko cykanie rozrusznika. Po podpięciu vcds wywaliło błąd P3054 - Rozrusznik nie obraca się (mechanicznie zablokowany lub usterka elektryczna). Napięcie akumulatora 11,23V. (wiem, że za niskie). Pod złącza pod maską podpiąłem sprawny aku za pomocą kabli rozruchowych. Dalej to samo. Bezpiecznik pirotechniczny sprawdzałem - jest ok. Podpowie ktoś? Problem rozwiązany - nowy akumulator i kręci jak głupi. Edytowane 16 Lutego 2021 przez audicoman
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się